Gå til innhold

hvordan startet det...


Gjest yoppo

Anbefalte innlegg

Spiseforrstyrrelser er en fryktelig skummel sykdom...har den ikke selv, men hvis jeg er helt ærlig. så har jeg et lite snev av den, eller har i alle fall hatt...er det noen som har lyst til for telle meg hvordan det startet for dere...hva det var som utløste den? bae hvis dere vil altså...jeg bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det virker som det bestandig har vært der for meg. Kommentarer og klær som ikke passer...og når man begynner å telle kalorier hele tiden og får dårlig samvittighet når man har spist seg mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble mobba som barn, og så fikk jeg en kommentar fra min søster at jeg har breie lår (noe jeg har fått bekreftet fra rådgiverenb jeg snakker med at ikke er sant) og så startet helvete.. jeg spiste mindre og mindre, og i løpet av ca 4-5mnd har jeg gått ned 9kg... vet man ikke skal skrive slikt her, men bare såd du forstår hvor alvorlig det er! Vær forsiktig med det dere sier til hverandre!! Ord såsrer mer enn slag! Det har jeg erfart...

Hilsen engelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det virker som det bestandig har vært der for meg. Kommentarer og klær som ikke passer...og når man begynner å telle kalorier hele tiden og får dårlig samvittighet når man har spist seg mett...

jeg fikk dobbelthake, derfor slanka jeg meg ca. 7 kg,

og da ble jeg tvangssendt til helsesøss av jentene i

klassen min som syntes jeg var så tynn og så begynte mamma og klage og true meg fordi jeg ikke

likte å spise, derfor måtte jeg spy, så da begynte jeg

å overspise etter at jeg spydde, og så begynte jeg å

overspise og spy hele tiden, så sånn er livet mitt nå.

har gått opp igjen kiloene jeg mistet da jeg slanket

meg også!!!! men dobbelthaka er borte så det er

ikke så farlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...