Gå til innhold

Liker du best gamle eller nye dol

37 stemmer

1. 1. Liker du best gamle eller nye dol

• Gamle dol
      20
    • Nye dol
      15
    • Like bra
      2

Anbefalte innlegg

Det er viktig at folk ikke starter tråder "bare for å øke aktiviteten"! Det er oppskriften på undergangen. Ta opp temaer dere vil snakke om, ikke start samtaler bare for å ha noe å si. Vi har da masse vi vil diskutere? Når dere kommer på noe dere lurer op eller mener noe om, så sleng det fram her!

Hvorfor er det oppskriften på undergangen?  Jeg tror på å holde det gående selv om det man presterer ikke er førsteklasses hele tiden, ellers i livet altså, og jeg tror det har noe for seg her også. Etter hvert oppstår et behov for mer substans, og så går det seg til igjen. Tror fint vi tåler noen middagstråder og ting i den duren. Det er å stoppe helt opp som er undergangen, spør du meg:)

Fortsetter under...

Det kommer stadig opp i forumet om brukere som savner gamle dol, og alt var så mye bedre da. Så jeg ble litt nysgjerrig på om om det gjelder flertallet, eller om det er bare de som gir mest utrykk for det.  Selv har jeg likt nye dol mye bedre og kan ikke helt forstå hva som var så mye bedre før.  Hvis det ble en lang diskusjon med mange forgreninger hadde jeg problemer med å se hvem som hadde svart hvem.

Jeg savner gamle dol veeeeldig :( jeg klarer liksom ikke å finne meg helt til rette her inne,blir visst for mye rot for meg hehe.

Gamle DOL var helt klart mye bedre. Jeg henger med her inne fremdeles, leser daglig, men skriver mye mye mindre. Føler at mange av dere er gamle venner som jeg ønsker å følge med på, som jeg bryr meg om. Men trådene er ofte treige og lite spenstige.

Psykiatritrådene har tatt over - og for all del, psykiatri er viktig - men det blir veldig mye. Som Laban sier, så forsvinner de andre trådene veldig fort fra "Vis nytt innhold" - og dermed blir de glemt.

Veldig mange er anonyme. Jeg savner engangsnickene fra gamleDOL.

Jeg har vært på dol i så mange år, at jeg har vært med på flere omlegginger.

Denne siste omleggingen har helt klart vært den dårligste. For første gang siden jeg begynte her, trives jeg ikke så godt her lenger, før foretrakk jeg dette forumet langt foran andre fora.

Skulle ønske de ville bestemme seg for å gå tilbake til den gamle versjonen.

Gamle DOL var helt klart mye bedre. Jeg henger med her inne fremdeles, leser daglig, men skriver mye mye mindre. Føler at mange av dere er gamle venner som jeg ønsker å følge med på, som jeg bryr meg om. Men trådene er ofte treige og lite spenstige.

Psykiatritrådene har tatt over - og for all del, psykiatri er viktig - men det blir veldig mye. Som Laban sier, så forsvinner de andre trådene veldig fort fra "Vis nytt innhold" - og dermed blir de glemt.

Veldig mange er anonyme. Jeg savner engangsnickene fra gamleDOL.

Tendensen til at flertallet av trådene omhandlet psykriatri begynte lenge før omleggingen, så jeg synes omleggingen er en for enkel forklaring. Glansdagene til dol var nok i den perioden flertallet av oss hadde småbarn, og var mest opptatt av Reimadressens fortreffelighet og for og imot innehjelm.

Annonse

Tendensen til at flertallet av trådene omhandlet psykriatri begynte lenge før omleggingen, så jeg synes omleggingen er en for enkel forklaring. Glansdagene til dol var nok i den perioden flertallet av oss hadde småbarn, og var mest opptatt av Reimadressens fortreffelighet og for og imot innehjelm.

Jeg var ikke med på den tiden, og syns det var mye mer livlig på dol før omleggingen. Tror derfor ikke det stemmer at man må tilbake til dere hadde småunger for å oppleve dol som et aktivt sted ;)

Poenget ad mange tråder på psykiatri er ikke antallet i seg selv, men at det kun er der det er særlig aktivitet nå, og med nytt oppsett sorterer Vis-nytt-innhold sist besvarte øvert. Man må derfor scrolle mye for å finne relativt nye tråder innen andre tema. Sånn var det ikkke før (selv om det Psykiatri også da var et av de mest besøkte forum).

Man kunne selvsagt gjort som Lillemus og valgt bort Psykiatri, men da sitter man knapt igjen med aktive tråder, samt noen av oss liker å følge en del brukere som poster alt på Psykiatri fordi det er der de hører seg hjemme - uavhengig av tema på innlegg.

Endret av Kayia

Jeg liker i grunn det nye oppsettet bedre. 

Men synes det er synd at det er lite aktivitet her, men jeg mener det var lite aktivitet på gamle dol på slutten før de gikk over til nye dol også da...

Det hadde vært greit om man kunne lagt inn et anonymt nick når man følte for å ta opp saker man ikke vil ha fast nick på. Ikke at alle som bruker anonymt heter anonym. Umulig å se forskjell, for den tallkoden orker jeg da ikke følge med på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...