AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 På soverommet har vi nå type fiskebensstrie, haha:)) Og det er endel hull i veggen etter plugger osv... Jeg har lyst poå helt slette vegger, men har ikke allverdens med budsjett. Finnes det noe på rull som sletter veggen, eller må jeg til med plater? Kom med tips:) Anonymous poster hash: c3705...84a 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Det finnes ruller med slik tapet. De kommer i ulike mønstre eller helt glatt, og de er tykkere. Dra på en Maxbo el.l og kjøp. Jeg har brukt slik selv. En veldig viktig ting du ikke må gjøre (lærte jeg av bitter erfaring) er at du ikke må la kantene overlappe hverandre. Da blir resultatet klumpete og stygt. Du må legge hver tapetremse kant i kant. Dette er ikke en vanskelig jobb, og resulatet blir fint, så lykke til! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 På soverommet har vi nå type fiskebensstrie, haha:)) Og det er endel hull i veggen etter plugger osv... Jeg har lyst poå helt slette vegger, men har ikke allverdens med budsjett. Finnes det noe på rull som sletter veggen, eller må jeg til med plater? Kom med tips:) Anonymous poster hash: c3705...84a Hei! Det fins en tykk duk, som er beregnet på tak, det brukte vi, jeg tror ikke vi sparklet, det ga helt glatte vegger. Er også billig, men er for tak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.