Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Vet da faen jeg... Nå har jeg ikke sett han på tre døgn, og grunnen er at X-en er der døgnet rundt nå.... Jeg spurte om jeg kunne ta meg en tur, selv om hun er der... men det ble for vanskelig. Jeg kan prøve å være storsinnet, men det er ikke lett.... Jeg må stikke når broren kommer på besøk, når hans venner kommer på besøk og fikk heller aldri treffe moren hans. Hvor lenge er det da normalt å innfinne seg i dette? Det med Facebook er bare en symbolsk handling, for at jeg skal slippe å skjule at vi er sammen.... Jeg orker ikke å føle meg som en hemmelig elsker i evigheter.

Klart det blir for vanskelig. Klarer du ikke å forstå det ? Det kunne ikke falle meg inn og frivillig la x-en og min nåværende kjæreste møte hverandre hjemme hos meg. Det ville bare ha blitt ubehagelig for alle parter.

Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i litt over 3 måneder. Jeg kommer ikke til å la han møte familie og venner enda. Jeg ville hatt mindre betenkeligheter med venner, men familien må vente i flere måneder enda. Jeg vil ikke at de skal få noen forhåpninger på mine vegne. I mine øyne er 4 måneders forhold ingenting.

Skrevet

Klart det blir for vanskelig. Klarer du ikke å forstå det ? Det kunne ikke falle meg inn og frivillig la x-en og min nåværende kjæreste møte hverandre hjemme hos meg. Det ville bare ha blitt ubehagelig for alle parter.

Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i litt over 3 måneder. Jeg kommer ikke til å la han møte familie og venner enda. Jeg ville hatt mindre betenkeligheter med venner, men familien må vente i flere måneder enda. Jeg vil ikke at de skal få noen forhåpninger på mine vegne. I mine øyne er 4 måneders forhold ingenting.

Veldig bra skrevet. Jeg er helt enig med deg og støtter deg i dette. Veldig greit å se det hele fra en slik synsvinkel også...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med nå da? Etter det er et halvt år siden jeg traff han? Skal jeg da fortsatt være forståelsesfull?

Skrevet

Hva med nå da? Etter det er et halvt år siden jeg traff han? Skal jeg da fortsatt være forståelsesfull?

Jeg lot ikke min treffe ungene mine før etter flere mnd, men jeg traff hans familie etter 4 uker. :) Han har ikke egne barn da, så det var nok litt lettere for ham å ta med meg til familien. Men familien min ellers fikk jo møte ham lenge før ungene.

Jeg hadde ikke giddet et sånt hemmelighetskremmeri og hadde tatt en prat og sagt i klartekst at dersom han ikke ville fortelle familie, venner og eksen at han har funnet en ny så fikk det bare være det samme. Spesielt ettersom du forlengst har møtt ungene. Merkelig.

Jeg skjønner heller ikke at eksen ikke kan komme når du er der, men hos oss har vi tydeligvis et spesielt forhold har jeg skjønt etterhvert. For eksen, barnas bonusmor, min kjæreste og jeg (og ungene da!) feirer både jul og 17. mai sammen og noen bursdager også. :)

Gjest Annve
Skrevet

Jeg synes han burde la deg treffe familien sin snart. Dere har vært sammen i et halvt år, og jeg forstår at du føler det sårt at han fremdeles holder deg på utsiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...