Gå til innhold

Kjøpe plante til behandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i dag og kjøpte blomster til moren min. I morgen skal jeg til behandler, og det blir kanskje lenge til jeg ser henne igjen. Da jeg var i blomsterbutikken, så la jeg merke til at de solgte små Aloe-vera-planter i en liten, firkantet krukke. Jeg tenker nå på å kjøpe med en slik til henne. Det jeg lurer på, er om det er noen uskrevne regler eller noe som gjør at jeg bør avstå fra dette. Og jeg lurer på om damer synes aloe-vera-planten ligner for mye på en kaktus, til at det er noe kjekt å få i gave? 

stjernestøv
Skrevet

Var i dag og kjøpte blomster til moren min. I morgen skal jeg til behandler, og det blir kanskje lenge til jeg ser henne igjen. Da jeg var i blomsterbutikken, så la jeg merke til at de solgte små Aloe-vera-planter i en liten, firkantet krukke. Jeg tenker nå på å kjøpe med en slik til henne. Det jeg lurer på, er om det er noen uskrevne regler eller noe som gjør at jeg bør avstå fra dette. Og jeg lurer på om damer synes aloe-vera-planten ligner for mye på en kaktus, til at det er noe kjekt å få i gave? 

Snill du er da :)

Er mange som kjøper en ting til sin behandler, og alo vera er jo en flott blomst i disse vepsetider.

Skrevet

Det må være greit å gi en sånn gave? Kjekt å ha en sånn om noen skulle brenne seg på grillen eller noe. Lindret smerter gjør det også, samt reduserer skader slik at det ikke blir arr. Go for it :-).

Skrevet

Den type gave er helt ok, og sikkert noe som blir verdsatt :-)  Jeg synes slike er kjempe fine.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg kjøper sjelden planter til min psykiater, men jeg har gitt frø.

Og jeg har sendt røde roser på døren, det har jeg skjønt i ettertid kan misforståes, men min psykiater msforstod ikke.

Imidlertid har vi såpass lik smak, at det er ting fra teknisk museum som min psykiater liker best, tror jeg, av måten takker.

Når fikk planetsystem fikk jeg to klemmer og jeg ble holdt fastere. Dette liker jeg, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så jeg står med hendene ned og prøver kjenne godt etter. Klemmer varer kort, og siden jeg har forsinket prossiseringshastighet burde min psykiater telt til 10 før slipper meg, tror jeg, sånn at jeg husker på hvordan følelsen er. Min psykiater tar tak, rundt meg, bøyer seg lett frem, legger kjinniet inntil mitt og gjør dette dobbelt når blir veldig glad.

På en måte er jeg glad at dette ikke varer lenger, men i teorien tenker jeg det kunne vart litt lenger.

Men hadde jeg hatt en psykiater som hadde tatt tak rundt meg og ikke sluppet før 10 sek, ville jeg følt ubehag

Så det er kanskje greit nok med med to sek det kanskje tar,

Jeg drømmer imidlertid om at min psykiater holder meg lenger, heldigvis våkner jeg og får ristet meg selv på plass, ubehagelig å drømme ting som er urealistiske.

Jeg er glad det var en kvinne som "reddet/ hjalp meg" og ikke en mann, jeg ville sikket hatt sex med han om jeg gikk til en mannlig psykiater, pga av disse følelsene. Nå er ikke det et problem for meg, men for de fleste andre er det et problem, de kaller frivillig sex, utnytting, jeg kaller det fornøyelse.

Skrevet

Fin gave det.

FjellOgDalar
Skrevet

Planter/blomster og kort mener jeg er både fine og akseptable oppmerksomheter man kan gi til behandlere. Gjort det flere ganger selv - til forskjellige behandlere, og det har alltid blitt veldig positivt mottatt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...