Gjest Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 ... Kjenner meg i ubalanse uten... Kjenner meg som en likegyldig Zombie med. Vanskelig å si hva som er " riktig " . Går og et gråtkvalt nå, kun Pga en livspåkjenning . Kan mismot medisineres? 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 ... Kjenner meg i ubalanse uten... Kjenner meg som en likegyldig Zombie med. Vanskelig å si hva som er " riktig " . Går og et gråtkvalt nå, kun Pga en livspåkjenning . Kan mismot medisineres? Hva slags livspåkjenning er det du henviser til her? 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 Hva slags livspåkjenning er det du henviser til her? sykemeldt etter at jeg fikk høre jeg ikke var sterk nok til å stå i jobben min:(((( 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 sykemeldt etter at jeg fikk høre jeg ikke var sterk nok til å stå i jobben min:(((( Det er neppe den hendelsen som er årsaken til at du sliter slik du gjør så lenge. Du har jo også fortalt om vansker lenge før denne hendelsen. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Det er neppe den hendelsen som er årsaken til at du sliter slik du gjør så lenge. Du har jo også fortalt om vansker lenge før denne hendelsen. Men tidligere klart å holde moralen oppe " utad"... 0 Siter
Pallida Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Men tidligere klart å holde moralen oppe " utad"... -til en høy pris, virker det som. Det du har gjort til nå, funker ikke lenger. Når du etterhvert får jobbet deg gjennom ubehaget gjennom å motta hjelp og blir tryggere på deg selv, vil livet bli bedre. Sannsynligheten er stor for at du en dag vil være takknemlig over at livet tvang deg i kne, selv om det ikke virker sånn, akkurat nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.