Gå til innhold

Hvor mye har du på brukskonto?


Louis Cyphre

Anbefalte innlegg

Går vel glipp av en del rentekroner når man sitter med så mye cash i brukskontoen med mindre man har en snill bank. Men går det 50k ut og inn på en måned får man ikke gjort så mye med det

Her skal det ikke spares, det skal ferieres :) Har egen sparekonto, men brukskonto var det etterspurte.

Anonymous poster hash: 25a8a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • slabbedask

    30

  • AnonymBruker

    27

  • Madelenemie

    23

  • Nicklusheletida

    14

Det er jo grenser for hvor mye man klarer å drikke.

Hvis cola er all væske du drikker, og du bare drikker glasscola... :-P

Neida.

Skulle ønske jeg var flinkere til å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke så mye å bruke penger vet du.

SLiter du med å bruke opp pengene får du sende dem til meg så skal jeg ordne det problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLiter du med å bruke opp pengene får du sende dem til meg så skal jeg ordne det problemet

 

Bare å sende over navn og kontonummer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis cola er all væske du drikker, og du bare drikker glasscola... :-P

 

Man er jo økonomisk og kjøper 1 1/2 litere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri.

Hm... vi er altså motsatte. På dette punktet. Jeg er altfor ironisk, og ser ironi der ingen andre gjør det. Men jeg er også en slabbedask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... vi er altså motsatte. På dette punktet. Jeg er altfor ironisk, og ser ironi der ingen andre gjør det. Men jeg er også en slabbedask.

 

Å? Trodde du var en helsefreak som nærmest bodde på treningsstudio jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

Akkurat nå har jeg en del på brukskonto (ca 40.000 - lønn akkurat kommet inn) - men snart går det ut to kredittkortbetalinger... Vanligvis har jeg mellom 2 og 8000 kanskje på brukskonto - og så bruker jeg nesten utelukkende kredittkort hele måneden. Betaler alt ellers inn til kontokredittenlånet - og trekker heller ut derfra igjen i slutten av måneden hvis jeg trenger litt mer på brukskonto... Forskjellen på rente på lånet og brukskonto er jo litt (2-3%?) - og med kredittkortene er det jo også betaling i etterkant av forbruket - så det lønner seg å bruke kortene slik og sjonglere litt med hvor pengene står...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...