Gå til innhold

Adferd på dol :)


Gjest spurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Madelenemie

    21

  • Trine

    11

  • frosken

    7

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har intet å beklage når det gjelder innholdet i det jeg har skrevet. Jeg står for det inkl. tårnsvare sitt innlegg som jeg synes var meget godt og derfor ekspertmerket.

 

En tid etter den siste omleggingen ekspertmerket jeg andres innlegg som var identiske med det jeg selv ville ha skrevet. Den praksisen var det noen som reagerte på, så det har jeg sluttet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spurven

Er det ikke på tide å legge dette bak seg nå? :)

Beklager å "bry" deg stjernestøv/ andre. Men spm mitt er først og fremst til NHD og admin. Bare lat som jeg ikke er her :)

Får se nå da om jeg får et konkret svar som går på sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spurven

Jeg har intet å beklage når det gjelder innholdet i det jeg har skrevet. Jeg står for det.

 

En tid etter den siste omleggingen ekspertmerket jeg andres innlegg som var identiske med det jeg selv ville ha skrevet. Den praksisen var det noen som reagerte på, så det har jeg sluttet med.

Har ikke reagert på ekspertsvar du har forfattet til meg, tror jeg.. :)

Høres ut som en grei ide at du selv forfatter dine svar. Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske lite friskt å fortsette med denne saken i ett år?

 

Jeg mener det er Tårnsvale som blir mobbet her, ved at det aldri gis slipp på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Beklager å "bry" deg stjernestøv/ andre. Men spm mitt er først og fremst til NHD og admin. Bare lat som jeg ikke er her :)

Får se nå da om jeg får et konkret svar som går på sak.

Du plager ikke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes denne tråden bør slettes snart. Kan umulig være bra for noen at denne saken kvernes på så lenge, hverken for DOL,trådstarter eller tårnsvale.



Anonymous poster hash: d2ae7...567
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...