Gå til innhold

Meg og min vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    23

  • påskelilje

    5

  • missmas

    5

  • Bella Dotte

    4

Det er galskap å drikke litervis med brus hver dag. Jeg er sjokkert

Jeg og. Fatter ikke at det går an å helle nedpå sånne enorme mengder med brus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VANN OG LIGHTBRUS FRA NÅ AV!

Bra :-)

 

Lykke til da - og skriv her hvordan det går. Lettere å holde seg til nye regler når en "må" rapportere til noen. Det synes i alle fall jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1 kg siden i går. Sikkert fordi jeg bare drakk en halv Pepsi Max. En ernæringsveilder jeg snakket med sa at Pepsi Max binder.

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1 kg siden i går. Sikkert fordi jeg bare drakk en halv Pepsi Max. En ernæringsveilder jeg snakket med sa at Pepsi Max binder.

Anonymous poster hash: abc85...63b

 

Bare tilfeldigheter. Vekten varierer med 1-2 kg pr dag. Helt normalt.

Anonymous poster hash: 0da27...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tilfeldigheter. Vekten varierer med 1-2 kg pr dag. Helt normalt.

Nei, ikke sånn jeg veier meg. Den har vært stabil med et par hekta slingringsmonn lenge.

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok kutte lightbrusen totalt... gikk litt opp igjen, har bare gått ned 1,5 siden jeg startet denne tråden.

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok kutte lightbrusen totalt... gikk litt opp igjen, har bare gått ned 1,5 siden jeg startet denne tråden.

Anonymous poster hash: abc85...63b

Det er veldig mye på to uker. Du må være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye på to uker. Du må være tålmodig.

 

Er egentlig bare en uke siden jeg kuttet colaen. :P

 

Du har nok rett. Takk.

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har gått ned noe, jeg. Målte cirka 2 kg mer for noen dager siden, enn det jeg målte i dag. Men vekten svinger jo endel, som det ble sagt over her. For noen dager siden var den 1,1 kg under i dag...



Anonymous poster hash: abc85...63b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kjøpt inn singo uten sukker, cola light og solo pluss… klar for å kutte colaen til fordel for kalorifattig drikke…(blir lei av vann når man er så tørst som meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt inn singo uten sukker, cola light og solo pluss… klar for å kutte colaen til fordel for kalorifattig drikke…(blir lei av vann når man er så tørst som meg)

 

Tror du vil gå ned mye i vekt når du har drukket så mye per dag. :)

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står stille... men jeg føler at "ting" blir lettere og lettere, f.eks. gå turer og husarbeid. Også syns jeg kroppen blir mer stram, i speilet...<br /><br />Dette kommer vel av større aktivitetsnivå...? Har økt dette en god del siden slutten av juli...<br /><br />Jeg har ikke klart å holde meg helt unna brus med sukker... og i helgen spiste jeg hele 2 poser med potetgull...<br /><br />Så dette er kanskje ikke så rart...

Anonymous poster hash: abc85...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...