AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Kunne tenke meg å gå i hi og stå opp igjen i mars-april. Anonymous poster hash: 6e3b9...398 0 Siter
gardia Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg vil fly med trekkfuglene til varme land:) 0 Siter
Gondor Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg for min del gleder meg til å legge meg under dyna om noen timer og fly inn i en deilig drømmeverden. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Neida, nå får du noen fine, klare og fargesterke måneder, så begynner det å snø litt - håper det blir mange klare vinternetter. Og deretter spretter hestehoven frem, så blir det 3 måneder i badstue... og vips så har du brukt opp ytterligere 1-2% av livet ditt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Neida, nå får du noen fine, klare og fargesterke måneder, så begynner det å snø litt - håper det blir mange klare vinternetter. Og deretter spretter hestehoven frem, så blir det 3 måneder i badstue... og vips så har du brukt opp ytterligere 1-2% av livet ditt. Og takk for det! Anonymous poster hash: 6e3b9...398 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Og takk for det! Anonymous poster hash: 6e3b9...398 Skulle ønske jeg kunne leve evig, jeg... jeg har utrolig mye jeg skulle ha gjort i løpet av livet mitt, og jeg har allerede brukt opp masse tid på bare tull og negative ting... Frustrerende... Men frustrasjon hjelper ikke! Nei så menn! Det blir du bare misfornøyd av. 0 Siter
DoleMari Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Skulle ønske jeg kunne leve evig, jeg... jeg har utrolig mye jeg skulle ha gjort i løpet av livet mitt, og jeg har allerede brukt opp masse tid på bare tull og negative ting... Frustrerende... Men frustrasjon hjelper ikke! Nei så menn! Det blir du bare misfornøyd av. Hehehe:) Du har iallfall humor! Så det kan du jo gjøre mer av Det er ikke til å "spøke" med 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Skulle ønske jeg kunne leve evig, jeg... jeg har utrolig mye jeg skulle ha gjort i løpet av livet mitt, og jeg har allerede brukt opp masse tid på bare tull og negative ting... Frustrerende... Men frustrasjon hjelper ikke! Nei så menn! Det blir du bare misfornøyd av. Hva gjør man da? 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hehehe:) Du har iallfall humor! Så det kan du jo gjøre mer av Det er ikke til å "spøke" med Du har rett i at jeg har humor, for jeg er morsom selv når jeg ikke prøver på det. Hva gjør man da? Vet ikke, ser på Game of Thrones? 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du har rett i at jeg har humor, for jeg er morsom selv når jeg ikke prøver på det. Vet ikke, ser på Game of Thrones? Er det noe morro da? 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Er det noe morro da? Øh, ja, det er det beste showet som noensinne er laget? 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Øh, ja, det er det beste showet som noensinne er laget? Nei, det er Sopranos. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg er i hi hver dag alle dager jeg, sånn er det å være ekstremt flat følelsesmessig, tiden bare går men du består 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg er i hi hver dag alle dager jeg, sånn er det å være ekstremt flat følelsesmessig, tiden bare går men du består Hørtes faktisk veldig kjedelig ut... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hørtes faktisk veldig kjedelig ut... HAHA, ja hvorfor tror du jeg henger på forumet lizzom 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 HAHA, ja hvorfor tror du jeg henger på forumet lizzom "lizzom"? Er du emo-14iss? Anonymous poster hash: 26ac6...485 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 HAHA, ja hvorfor tror du jeg henger på forumet lizzom Syns det er gøy jeg... koser meg i alle fall veldig nå i kveld. Har sikkert postet 50 bare i kveld... 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "lizzom"? Er du emo-14iss? Anonymous poster hash: 26ac6...485 Neeei, han er som meg, med selvironi og tendenser til parodiering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Neeei, han er som meg, med selvironi og tendenser til parodiering. Selvfølgelig. Anonymous poster hash: 26ac6...485 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "lizzom"? Er du emo-14iss? Anonymous poster hash: 26ac6...485 Ja, her er et bilde av meg: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.