Gå til innhold

Hvordan kan sønnen arve faren Michael Jacksons sykdom??

Anbefalte innlegg

http://www.examiner.com/article/michael-jackson-s-son-have-a-skin-disease-prince-jackson-s-health-issue-noticed

Dette skjønner jeg ikke. De skriver det jo som om sønnen var biologisk sønn av Michael Jackson? Jeg trodde det var nokså vedtatt at barna hans ble til ved en sæd-donor? Altså kan ikke sønnen ha "arvet" farens genetiske sydom.

Barna har jo heller ingen negroide trekk slik de ville hatt dersom de var genetisk relatert.

Anonymous poster hash: d1a1b...439

Fortsetter under...

Jeg trodde det var nokså vedtatt at barna hans ble til ved en sæd-donor?

Nokså vedtatt??

Har vel aldri blitt bekreftet, rykter media har satt ut og grafset i. Har vel aldri blitt "vedtatt" av dem  som er involvert offisiellt, ettersom jeg har fått med meg..

Michael er pappa til alle 3, selv om media hevder noe annet.

Anonymous poster hash: 758d7...9a4

Hvordan kan de være det, når ingen av dem likner ham i det hele tatt? Jeg mener, han er jo svart (rasemessig) og ingen av barna har noen av de trekkene i det hele tatt. Jeg mener også at jeg leste intervju med en nær venn av ham som sa at han var donor.

Gjest Gargamel

Hvordan kan de være det, når ingen av dem likner ham i det hele tatt? Jeg mener, han er jo svart (rasemessig) og ingen av barna har noen av de trekkene i det hele tatt. Jeg mener også at jeg leste intervju med en nær venn av ham som sa at han var donor.

Hva er en "svart" i USA? Mange av dem har mer Europeiske gener enn afrikanske. MJ var vel en av dem.

Før måtte man være 7/8 europeisk for å regnes som hvit. Enda tidligere måtte man være 100% hvit. Ellers ville det vel vært komplisert å voldta slaver...

Annonse

Gjest Gargamel

Hva er en "svart" i USA? Mange av dem har mer Europeiske gener enn afrikanske. MJ var vel en av dem.

Før måtte man være 7/8 europeisk for å regnes som hvit. Enda tidligere måtte man være 100% hvit. Ellers ville det vel vært komplisert å voldta slaver...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...