Gå til innhold

Verdens beste land?


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Det er ikke så ofte jeg bli irritert av det som skrives her, men nå blir jeg det. DU av alle burde ha litt større toleransegrense.

 

Hvorfor det? Alt hun gjør er jo å forsøke å klenge med "you know who"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skrevet

    23

  • Nicklusheletida

    16

  • Madelenemie

    16

  • AnonymBruker

    12

Hvorfor det? Alt hun gjør er jo å forsøke å klenge med "you know who"...

 

synes de burde gått ut med statistikk over hvilke brukere som har fått hvor mange klager, Ikke bare henge ut en person lizzzom sikkert mange andre som får klager også. Forøvrig skjønner jeg ikke at folk klager hva tror de man oppnår med det o.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes de burde gått ut med statistikk over hvilke brukere som har fått hvor mange klager, Ikke bare henge ut en person lizzzom sikkert mange andre som får klager også. Forøvrig skjønner jeg ikke at folk klager hva tror de man oppnår med det o.0

 

Det har ingen hensikt å klage på noen her, alle kan se jeg er her fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hvorfor det? Alt hun gjør er jo å forsøke å klenge med "you know who"...

Hvorfor skal jeg fortelle til hww hvis hun lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg fortelle til hww hvis hun lurer.

 

Er det no skitne hemmeligheter på gang? Dere må ikke holde på med sånn 'skjulings'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Krig er verre enn nakenbading, men tross alt synes jeg episoden med Alice var unødvendig.

Jeg ser ikke noe motsetning mellom å være krigersk og prippen. Jeg har faktisk inntrykk av at de mest krigerske menneskene i verden ofte også er de mest pripne. Engelskmenn under Viktoria, amerikanere under Bush. Talibanere, korsfarere, shaolin-munker etc, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det du skrev her og hvorfor det kommer så mange klager ?  Sannsynligvis pga klientellet her inne og mange med lav toleransegrense.

 

Nå er du bare frekk.

Anonymous poster hash: 5635e...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det no skitne hemmeligheter på gang? Dere må ikke holde på med sånn 'skjulings'...

 

'Lurings'?

Anonymous poster hash: 5635e...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Nå er du bare frekk.

Anonymous poster hash: 5635e...452

 

Men i hvert fall ærlig. Her er det tydeligvis kriging om å få den største plassen. Jeg synes det er komisk at den som har tatt størst plass i flere år , er den som klager over at en annen også tar plass. Tross alt er det i mye mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i hvert fall ærlig. Her er det tydeligvis kriging om å få den største plassen. Jeg synes det er komisk at den som har tatt størst plass i flere år , er den som klager over at en annen også tar plass. Tross alt er det i mye mindre grad.

 

Hvem som tar størst plass vet jeg ingen ting om. Ikke bryer jeg meg om det. Men det er et problem at enkelte stadig kommer med veldig merkelige "fakta", levert på et meget bastant vis, men skylappene på.

Anonymous poster hash: 5635e...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Alt hun gjør er jo å forsøke å klenge med "you know who"...

 

For noen er det tydeligvis viktig nettopp det der.

Anonymous poster hash: 88c2d...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvem som tar størst plass vet jeg ingen ting om. Ikke bryer jeg meg om det. Men det er et problem at enkelte stadig kommer med veldig merkelige "fakta", levert på et meget bastant vis, men skylappene på.

Anonymous poster hash: 5635e...452

 

Jeg synes ikke dette er et problem. Tvert i mot så synes jeg det har vært uhyre lærerikt å få anledning til å se hvordan verden ser ut gjennom en autists øyne. Av og til synes det Madelenemie skriver er genialt, at det åpner øynene mine for ting jeg ikke har sett før, andre ganger tenker jeg at hun tar feil, uttrykker seg klumsete eller tilsvarende, men jeg setter uansett stor pris på at hun har delt så mye på doktoronline de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det du skrev her og hvorfor det kommer så mange klager ?  Sannsynligvis pga klientellet her inne og mange med lav toleransegrense.

 

Jeg tror du kan ha rett i at en del har lav toleransegrense, men hvis du med "klientellet her inne" sikter til at mange har psykiske vansker, så tror jeg ikke at det er denne gruppen som klager mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Hvem som tar størst plass vet jeg ingen ting om. Ikke bryer jeg meg om det. Men det er et problem at enkelte stadig kommer med veldig merkelige "fakta", levert på et meget bastant vis, men skylappene på.

Anonymous poster hash: 5635e...452

 

Hvis man irriterer seg over dette og synes det er et problem, har man lav toleransegrense etter min mening. Spesielt når vi vet grunnen til at det er slik. Du kan velge å argumentere i mot eller bare overse.

 

Jeg kan se at det kan være et problem å komme med bastante meninger ang. medisinbruk og bør få beskjed om det. Ellers er det mange som har bastante meninger og det må være lov.

 

M tåler motargumenter og skal ikke ha noe spesialbehandling, men angrepene er stygge.

 

Det er  mest historier/fortellinger om seg selv hun kommer med. Hun maser ikke og krever ikke svar, slik som visse andre. Noen bruker psykiatriforumet bare de er irritert på sjefen eller har syke foreldre. Det er flere som tar plass her om helt normale ting som er en del av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg synes ikke dette er et problem. Tvert i mot så synes jeg det har vært uhyre lærerikt å få anledning til å se hvordan verden ser ut gjennom en autists øyne. Av og til synes det Madelenemie skriver er genialt, at det åpner øynene mine for ting jeg ikke har sett før, andre ganger tenker jeg at hun tar feil, uttrykker seg klumsete eller tilsvarende, men jeg setter uansett stor pris på at hun har delt så mye på doktoronline de siste årene.

Det er ingen her inne som har gitt meg så mye lærdom som Madelenemie :-) At det blir en del gjentagelser etter hvert er nå så. Det er fordi jeg har hengt her i så mange år. For nye brukere kan innleggene hennes være interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAftereight

oi, enda en tråd som mikser virkeligheter. å kle seg naken som tenåring sammen med mange av andre kjønn, i fredstid, i norge, er så totalt og virkelighetsfjernt forskjellig for hva man bryr seg om i en skarp situasjon.

du kan jo selvfølgelig mene at unge jenter er dårlige soldater om de ikke har lyst til å "trene" på krig med å kle seg naken i en fjellbekk i norge, 3000 mil unna nærmeste konflikt, men det gjør det ikke mere sant ?

som i gi jane, skal jentene la seg voldta av befalet, fordi slikt kan skje i felten ???

tenk situasjon: ville du løpt naken i gata der du bor ? Ikke ? hvis huset ditt brant midt på natten, du fikk dratt med deg sønnen i armen, men fikk ikke kledd på deg, hadde du da følt forlegenheten med å være upåkledd ? trener du deg på brannsituasjoner ved å løpe naken rundt ??

ingen her som skjønner situasjonsbetingelse ?

Kunne ikke blitt mer enig! Flott formulert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

 

skal jentene la seg voldta av befalet, fordi slikt kan skje i felten ???

En trener verken på å bli voldtatt, torturert skutt eller sprengt.

En trener på aktiviteter som en selv vil sette i verk i en krigssituasjon.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/caroline-23-det-handler-ikke-om-jente-eller-gutt-man-er-soldat/a/23331067/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skrev det jeg skrev.Jeg skjønner at jeg ikke har rett til det pga min fortid og at jeg aldri skulle gjort det. Unnskyld.

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...