Gå til innhold

Verdens beste land?


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Bra oppsummering. Siden det da er sånn ca 2 mot 2 og dermed uavgjort, så kan vi kanskje gå over til en annen tråd nå?

Ja, helst. Jeg vet jeg er på dypt vann. Vil helst ro meg inn til land så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skrevet

    23

  • Nicklusheletida

    16

  • Madelenemie

    16

  • AnonymBruker

    12

Jeg går på skrevet sitt lag.

 

Ikke fordi jeg aner hva dere snakker om (gidder ikke lese drama svada gråting syting klaging etc) Men jegvil uansett støtte skrevet fordi han er internett vennen min !

Det er greit, det var visst noen flere på det andre laget også, så jeg foreslår fortsatt at vi sier at utfallet er uavgjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra oppsummering. Siden det da er sånn ca 2 mot 2 og dermed uavgjort, så kan vi kanskje gå over til en annen tråd nå?

 

 

Oooooh, nå smakte jeg på dybden i denne. ;)

 

Jada, jeg er faktisk enig.

 

Bortsett fra at Nickløs er bedre enn NHD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Man høster hva man sår?

1. NHD kritiserer Madelenemie, og hww slenger seg på, enten for å smiske med nhd eller rett og slett fordi hun likte det

2. Du kritiserer hww, og jeg slenger meg på, fordi jeg liker det (altså jeg smisker ikke med deg, det har etterhvert gått opp for meg at jeg er for ung for deg)

Jeg skal ikke uttale meg om punkt 1, men kan svare på punkt 2. Her ligger det selvfølgelig også kirtikk av Nhd. Det tror jeg du skjønner og det kommer vel ganske klart frem når jeg snakket om at det å dra med seg andre er en form for hersketeknikk som vi alle bruker en gang i blant, bevisst eller ubevisst.

 

Jeg pleier å si meningen min både når jeg er enig og uenig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... jeg trenger visst nye briller. Kan ikke helt se noen kjerringmobb i denne tråden?

Tenkte ikke på bare denne tråden. Dette er jo et mønster man ser i tråd etter tråd etter tråd. Samme som skjer hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke uttale meg om punkt 1, men kan svare på punkt 2. Her ligger det selvfølgelig også kirtikk av Nhd. Det tror jeg du skjønner og det kommer vel ganske klart frem når jeg snakket om at det å dra med seg andre er en form for hersketeknikk som vi alle bruker en gang i blant, bevisst eller ubevisst.

 

Jeg pleier å si meningen min både når jeg er enig og uenig :)

 

Ikke alle, men endel, meg og NHD inkludert. Bare ang. meg så er jeg fullstendig uten ansvar i samfunnet, så kan basically gjøre som jeg vil, men hadde vært interessant å vært flua på veggen på trønder bad nervesanatorium; kanskje det er mye subtilt som foregår der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på bare denne tråden. Dette er jo et mønster man ser i tråd etter tråd etter tråd. Samme som skjer hver gang.

 

Men "sur kjerring" er en mann, altså. Bare så det er sagt. Skal ikke si hva han ellers heter, siden jeg faktisk har _litt_ loyalitet her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på bare denne tråden. Dette er jo et mønster man ser i tråd etter tråd etter tråd. Samme som skjer hver gang.

Det er jeg ikke enig i. Hadde dette vært for et eller to år siden, så kan det godt hende at mange hadde sagt noe i samme retning som nickløs. Det skjedde ikke denne gangen. Det ble gitt en kontant tilbakemelding, men uten at mange følte behov for å understreke det samme poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...