Gå til innhold

Verdens beste land?


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg skrev det jeg skrev.Jeg skjønner at jeg ikke har rett til det pga min fortid og at jeg aldri skulle gjort det. Unnskyld.

 

Glem det! Du må ikke ta deg nær av galskapen som tidvis florerer her på DOL :)

 

Jeg er jo en av de som får mest "dritt" - og det går stort sett forbi uten at jeg gidder bry meg. Det samme kan du gjøre.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skrevet

    23

  • Nicklusheletida

    16

  • Madelenemie

    16

  • AnonymBruker

    12

Hvorfor det? Alt hun gjør er jo å forsøke å klenge med "you know who"...

Jeg har jo intuisjon :D

 

Jeg visste hvem who var før noen skrev det.

 

Trippel intuisjon kanskje :-)

 

Forresten merk at jeg ikke skriver Hei! konsekvent mer (det er utrolig vrient å la være :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive tydelig at du kritiserer meg ellers er det ikke sikkert at jeg får med meg kritikken :-)

Hei!

 

Jeg tror man gjør best for sin egen del å ikke kritisere deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren til Nhd var for øvrig ikke til madelenemie, så det er ikke noe hun trenger å ta til etterretning.

Jo, det var den.

 

Uten at jeg dermed velger noens "parti" i  fortsettelsen på diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å hevde min mening helt alene.

I dette tilfellet tok jeg med andre fordi vi har fått mange klager på denne brukeren av nettopp de grunner jeg nevnte. Men jeg ser at jeg kunne tatt det hver for seg.

Hei!

 

Du burde ikke bare tatt det hver for seg, du burde ikke en gang legge ut sånne påstander, men ta det med moderator. Osv fra der. Det er sånn ting fungerer.

Du tåler utrolig dårlig å bli motsagt/motskrevet, det syns jeg er tankevekkende!

 

 kanskje du skulle bruke litt av den metakognitiv-desensitiverings-krenkbarehets- terapi på deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville absolutt ikke likt å måtte kle av meg foran 30 kvinner og en kvinnelig sjef og vasket understellet mens de så på og latterliggjorde.

 

Mulig mange menn har det veldig godt med seg selv, slik at de drømmer om det, det vet jeg ikke noe om, men jeg tviler.

 

Bare en kommentar til det som ble sagt at det kanskje var mange menns drøm... sier ikke noe direkte ang. den aktuelle saken.

 

(Nå har jeg liten penis i slapp tilstand da (normal i erigert), så kan skyldes det, og selv om kvinner ikke har penis er jeg ikke i tvil om at de kan føle at de har andre svakheter.)

Godt da er vi 2 :)

 

Kvnner har mange svakheter i sine bryster mener de.

 

Derfor jeg la ut puppeplakaten, jeg tror hengebryst er oppfattet teit.

Jeg har små, så kan ikke henge, noe jeg er glad for, fordi er ikke i veien for ting.

 

Jeg tror alle menn har liten penis i slapp tilstand, den øker i volum og hardhet ettersom blod fyller svamplegemene ved ereksjon.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det! Du må ikke ta deg nær av galskapen som tidvis florerer her på DOL :)

 

Jeg er jo en av de som får mest "dritt" - og det går stort sett forbi uten at jeg gidder bry meg. Det samme kan du gjøre.

Takk for støtten. Jeg er dessverre ikke like sterk som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i hvert fall ærlig. Her er det tydeligvis kriging om å få den største plassen. Jeg synes det er komisk at den som har tatt størst plass i flere år , er den som klager over at en annen også tar plass. Tross alt er det i mye mindre grad.

Jeg er kanskje også en av de som tar for stor plass på dol.  Når jeg leser mye av denne tråden så må jeg si at jeg alltid har trodd at det skal mye til for å ta for stor plass her.  Visste ikke at aktiviteten på dol var så høy.

 

Dette er ikke bare ment som svar på ditt innlegg, men generelt i tråden har jeg fått inntrykk av at det er best å ligge litt lavt.  Da er det kanskje like greit å gjøre et nytt forsøk på å trekke seg litt tilbake.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje også en av de som tar for stor plass på dol.  Når jeg leser mye av denne tråden så må jeg si at jeg alltid har trodd at det skal mye til for å ta for stor plass her.  Visste ikke at aktiviteten på dol var så høy.

 

Dette er ikke bare ment som svar på ditt innlegg, men generelt i tråden har jeg fått inntrykk av at det er best å ligge litt lavt.  Da er det kanskje like greit å gjøre et nytt forsøk på å trekke seg litt tilbake.  

Hei!

 

Du tar IKKE stor plass på dol

 

Jeg vet egentlig ingen som gjør det :huh: syns ok og godt fordelt:-)

 

Slapp av! nhd og hans fankor  mener noe annet, men ikke flertallet.

 

Fankoret til nhd tar STOR plass  ;) og jeg orker oftest ikke lese trådene, det er jo alltid det samme, så jeg bare hopper over, leser noe annet, også ferdig med det!  nhd liker fankoret sitt, han viser jo hvor avhengig  av det han er, for meg sier det kun mye om han,

 

Jeg har for mange "venner" her på dol at jeg gidder ikke la tull ødelegge selv ikke nhds usaklige klaging

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorPrøysen

"Å ta for stor plass" syns jeg er malplasert i forhold til et nettforum. Det er nå en av fordelene med et offentlig anonymt forum — man kan skrive det man vil så ofte man vil innenfor moderatorenes grenser. Folk velger selv om de vil lese det eller ikke. Det får være grenser for sarthet i forhold til en liten ansamling bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å ta for stor plass" syns jeg er malplasert i forhold til et nettforum. Det er nå en av fordelene med et offentlig anonymt forum — man kan skrive det man vil så ofte man vil innenfor moderatorenes grenser. Folk velger selv om de vil lese det eller ikke. Det får være grenser for sarthet i forhold til en liten ansamling bokstaver.

:) ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det! Du må ikke ta deg nær av galskapen som tidvis florerer her på DOL :)

 

Jeg er jo en av de som får mest "dritt" - og det går stort sett forbi uten at jeg gidder bry meg. Det samme kan du gjøre.

Enig med deg.

 

Håper du greier å riste det av deg, hww. Du har selvfølgelig samme rett til å uttale deg som alle andre her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo intuisjon :D

 

Jeg visste hvem who var før noen skrev det.

 

Trippel intuisjon kanskje :-)

 

Forresten merk at jeg ikke skriver Hei! konsekvent mer (det er utrolig vrient å la være :lol: )

 

Hehe, det er bra. ;)

 

Fight the power. :P Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jo, det var den.

 

Uten at jeg dermed velger noens "parti" i  fortsettelsen på diskusjonen.

Jeg så det etterpå :-) Slik går det når en først bare skumleser i full fart. Tok meg bedre tid etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en av de som får mest "dritt" - og det går stort sett forbi uten at jeg gidder bry meg. Det samme kan du gjøre.

Dumt du ikke tar "dritten" til etterretning, men ikke gidder å bry deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Takk for støtten. Jeg er dessverre ikke like sterk som deg :)

Da er det godt at Madelenemie er sterkere. Kunne ha vært like sårbar hun også, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt at Madelenemie er sterkere. Kunne ha vært like sårbar hun også, vet du.

+1

Det er jo to sider av en slik sak; sårbarhet. Innad og utad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt at Madelenemie er sterkere. Kunne ha vært like sårbar hun også, vet du.

Hvorfor skriver du slik? Forstår ikke hva galt hun har gjort.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...