Gå til innhold

Jeg er for smart sosialt


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg er genial i det sosiale. Jeg har ingen diagnose tror jeg, når resultatene på psykologitesten kommer frem. Det er synd, for noe sliter jeg med, mener mamma og hovedkontakt, og psykiateren jeg går til mener jeg er psykisk sjuk uten piller. Mamma og hovedkontakt og psykiateren jeg går til er noen pokkers løynere!

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Blomsterfluen

    50

  • Madelenemie

    27

  • gråstein

    23

  • Trine

    15

Mest aktive i denne tråden

Blomsterfluen

Pluss at jeg klarte meg kjempe ekstremt nevrotype bra under testen på nevropsykologisk testing i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er genial i det sosiale. Jeg har ingen diagnose tror jeg, når resultatene på psykologitesten kommer frem. Det er synd, for noe sliter jeg med, mener mamma og hovedkontakt, og psykiateren jeg går til mener jeg er psykisk sjuk uten piller. Mamma og hovedkontakt og psykiateren jeg går til er noen pokkers løynere!

Du burde høre på dem som kjenner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ærlig talt, nå er du på ville veier. Anonymous poster hash: fb193...106

Men jeg snakket nevrotypisk med en nabo i dag på husmøtet. Jeg kom med gode løsninger og personnalet sa at det vsr lurt tenkt og at jeg er jammen smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

Mulig du er smart sosialt, men sykdomsinnsikt mangler du dessverre. Det er forståelig at denne blir verre når du slutter med medisiner.

Ok. Jeg lurer på hvordan jeg klarte meg så eksepsjonelt på testen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ekstremt lite moden til å være 30 år i alle fall, og med veldig lite selvinnsikt. 



Anonymous poster hash: b86fc...624
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Du virker ekstremt lite moden til å være 30 år i alle fall, og med veldig lite selvinnsikt.  Anonymous poster hash: b86fc...624

Ok. Kanskje det er derfor jeg har degradert i modenhet med alderen, og at det bare går i nickelodeon, disney xd og disneychannel som jeg syns er kjekt, nå. Dette mener mamma, selvom jeg scoret høyt i iq.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kanskje det er derfor jeg har degradert i modenhet med alderen, og at det bare går i nickelodeon, disney xd og disneychannel som jeg syns er kjekt, nå. Dette mener mamma, selvom jeg scoret høyt i iq.

 

Så rart. Har du blitt skadet på noen måte i hodet? Når du skriver virker du å være 12-13 år kanskje, men så er du mye eldre etter som jeg har forstått. Men hvorfor bor du på institusjon når du selv mener du er helt frisk? Har du prøvd å ta videre utdannelse? Har du venner som er på din egen alder?

Anonymous poster hash: b86fc...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kanskje det er derfor jeg har degradert i modenhet med alderen, og at det bare går i nickelodeon, disney xd og disneychannel som jeg syns er kjekt, nå. Dette mener mamma, selvom jeg scoret høyt i iq.

 

Hvor høy iq har du?

Anonymous poster hash: fb193...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg snakket nevrotypisk med en nabo i dag på husmøtet. Jeg kom med gode løsninger og personnalet sa at det vsr lurt tenkt og at jeg er jammen smart.

Du snakker nok mindre nevrotypisk enn meg:-D

Skjønner de/ mener de at jeg har autisme, har ikke du en sjanse.

Du er veldig på din egen planet:-) jeg var det, men jeg startet så å høre bedre/ kjempegodt etter, da fikk jeg myyye hjelp.

Noe jeg er glad for men jeg drar ikke imorgen, jeg har lyst til å dø i en kollisjon.

Men jeg dør aldri, sånn er det og det er slitsomt, glad imorgen er snart overmorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

Så rart. Har du blitt skadet på noen måte i hodet? Når du skriver virker du å være 12-13 år kanskje, men så er du mye eldre etter som jeg har forstått. Men hvorfor bor du på institusjon når du selv mener du er helt frisk? Har du prøvd å ta videre utdannelse? Har du venner som er på din egen alder? Anonymous poster hash: b86fc...624

Jeg har lekt chocing game i 3 år. Jrg har sluttet med det. Jeg har bare naboene i omsorgsboligen som venner og et par autister med psykisk utviklinghemmning. Jeg bur på omsorgsbolig fordi de trodde jeg hadde infantil autisme, og ikke minst fordi jeg hadde ekstreme adferdsproblemer som barn, og tenåring. Jeg er 29,år. Jeg klarer ikke utdannelse, jeg måtte gå på spesialskole i videregående uten å være russ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Har du blitt skadet på noen måte i hodet? Når du skriver virker du å være 12-13 år kanskje, men så er du mye eldre etter som jeg har forstått. Men hvorfor bor du på institusjon når du selv mener du er helt frisk? Har du prøvd å ta videre utdannelse? Har du venner som er på din egen alder? Anonymous poster hash: b86fc...624

Mange med Asperger klarer ikke tross høy iq et selvstendig liv.

Mange bor i boliger under heltidshjelp, eller i boliger med delvis oppsyn, det varierer.

Det er få som meg som klarer seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med Asperger klarer ikke tross høy iq et selvstendig liv.

Mange bor i boliger under heltidshjelp, eller i boliger med delvis oppsyn, det varierer.

Det er få som meg som klarer seg selv

 

Hæ?? Dette høres veldig rart ut. Har du en link til noe som kan bekrefte dette? Eller snakker du om barneautister nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med Asperger klarer ikke tross høy iq et selvstendig liv.

Mange bor i boliger under heltidshjelp, eller i boliger med delvis oppsyn, det varierer.

Det er få som meg som klarer seg selv

 

Ok, det forklarer litt. Men jeg lurer litt på hvorfor flere av dere med asperger her på DOL virker så barnslige eller lite modne? Har det noe med diagnosen å gjøre eller er det tilfeldig? 

Anonymous poster hash: b86fc...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Og i tillegg er det flyttet en utviklingshemet ny nabo vedsidenav meg i den lytte leiligheten min, og han har det med å brøle å skrike å slamre dører igjen så det høres ut som om det sprenger inne i leiligheten. Dette er veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...