Gå til innhold

Hvorfor så sure svar?


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg føler at hver gang jeg lager en tråd der jeg lurer på eller et problem får jeg mye spydige svar. Det virker som mange prøver å tolke innleggene mine verst mulig.

 

Svarene er alltid de samme uansett problemstilling:

Jeg er umoden, sutrer, alt er min feil uansett, sutteklut, nærtagende, vrang, bare ta seg isammen

 

Jeg kan ikke stille et vanlig spørsmål engang uten å få sure svar.

 

Mange her stiller mange like spørsmål og problemstillinger som meg men får vennlige, fornuftige svar. Ikke svar der de prøver drite ut trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    50

  • Toga

    20

  • Madelenemie

    15

  • Trine

    12

Mest aktive i denne tråden

Ikke bry deg om dette. Forumet trekker sine siste krampetrekninger før døden. Og jeg sørger ikke.

Takk for støtte. Jeg skal prøve slutte bry meg så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sutteklut-kommentaren litt oppbrukt etter så lang tid? Hvorfor fortsette å terpe på den? 

Ja her er en spydig kommentar.. igjen..

 

Plutselig "terper" jeg på ting også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er en spydig kommentar.. igjen..

 

Plutselig "terper" jeg på ting også

 

Nja jeg synes bare det er en litt oppbrukt frase etter så lang tid. Jeg synes egentlig du har fått ganske gode svar når jeg leser dine gamle innlegg, sikkert noen syrlige også, men hvorfor ikke bare ignorere det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja jeg synes bare det er en litt oppbrukt frase etter så lang tid. Jeg synes egentlig du har fått ganske gode svar når jeg leser dine gamle innlegg, sikkert noen syrlige også, men hvorfor ikke bare ignorere det? 

Sutteklutt var bare et eksempel. Bare for noen dager siden mente folk jeg var sur og nærtagende pågrunnav av en psykolog time var avlyst når saken var at jeg bare hadde et spørsmål av nysjerrighet, og ikke var sur for det i det hele tatt. Alikevel forsatte folk si jeg lagde drama ut av ingenting. og psykiateren skrev til meg spydig og sarkastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg synes bare det er en litt oppbrukt frase etter så lang tid. Jeg synes egentlig du har fått ganske gode svar når jeg leser dine gamle innlegg, sikkert noen syrlige også, men hvorfor ikke bare ignorere det?

"Sutteklut" er jo bare ett eksempel på det som foregår her, da. Det er klart når man skal forklare noe, så griper man til det som illustrerer best. Men det er et eller annet her, altså, som dere, den eldre garde, ikke har fått øynene helt opp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutteklutt var bare et eksempel. Bare for noen dager siden mente folk jeg var sur og nærtagende pågrunnav av en psykolog time var avlyst når saken var at jeg bare hadde et spørsmål av nysjerrighet, og ikke var sur for det i det hele tatt. Alikevel forsatte folk si jeg lagde drama ut av ingenting. og psykiateren skrev til meg spydig og sarkastisk

 

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Tolket du det som sto der eller forholdt du deg til fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sutteklut" er jo bare ett eksempel på det som foregår her, da. Det er klart når man skal forklare noe, så griper man til det som illustrerer best. Men det er et eller annet her, altså, som dere, den eldre garde, ikke har fått øynene helt opp for.

 

Det er mye som går den eldre garde hus forbi både her og der :-)

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Tolket du det som sto der eller forholdt du deg til fakta?

Det var jeg som lagde tråden. Jeg spurte bare av nysjerrighet om det var vanlig å ikke få en beklagelse ELLER begrunnelse når timen blir avlyst samme dag hos psykolog. Lure bare fordi jeg syns det er interresant å vite.

 

Og da ble det drama. Jeg var sur, lagde bråk ut av ingenting og masse rare beskyldninger.

Om det var noen som tolket feil var det ikke meg.

Til og med når jeg fortalte hva jeg mente så ville de ikke høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sutteklut" er jo bare ett eksempel på det som foregår her, da. Det er klart når man skal forklare noe, så griper man til det som illustrerer best. Men det er et eller annet her, altså, som dere, den eldre garde, ikke har fått øynene helt opp for.

 

Hvor gammel er den eldre garde? Og hva er det disse ikke helt har fått øynene opp for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er den eldre garde? Og hva er det disse ikke helt har fått øynene opp for?

Nei, du vet... de som begynte her i 98... det var riktignok glansdagene, men det er nye tider nå. Jeg mener den eldre garde må slippe litt taket i det "meningsmonopolet" de har, og akseptere at de kanskje, som DOL i seg selv, er på vei nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som lagde tråden. Jeg spurte bare av nysjerrighet om det var vanlig å ikke få en beklagelse ELLER begrunnelse når timen blir avlyst samme dag hos psykolog. Lure bare fordi jeg syns det er interresant å vite.

 

Og da ble det drama. Jeg var sur, lagde bråk ut av ingenting og masse rare beskyldninger.

Om det var noen som tolket feil var det ikke meg.

Til og med når jeg fortalte hva jeg mente så ville de ikke høre

 

Nå måtte jeg inn å lese, ble så nyskjerrig ;-) 

 

Men du, jeg synes du får mange gode svar i tråden din. Jeg tenker i blant at det du beskylder andre for å gjøre/tenke om deg, er tanker du sitter med om deg selv. Kan det være noe i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du legger mest merke til de negative tilbakemeldingene du får, mens du legger mest merke til de positive tilbakemeldingene andre får. Men det er et generelt problem at folk misforstår og skal tolke ihjel ting, og tror mer på sin egen tolkning enn på vedkommende som faktisk kom med uttalelsen. Den saken om avlyst time forstår jeg ikke. Du lar deg fyre opp endel og skriver ting som det virker som du ikke husker at du har skrevet, men alikevel så prøvde du der å forklare deg mange ganger uten at andre hørte. Så hva skal man si, velkommen i klubben ;) du er ikke alene om det. Jeg får ikke svi så mye her inne, men det tas igjen alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker i blant at det du beskylder andre for å gjøre/tenke om deg, er tanker du sitter med om deg selv. Kan det være noe i det?

Her er vi inne på dogme #1, om jeg får si. Populært sagt:

"Det er ikke meg, det er deg."

Eller mer "psykologisk": projisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn å lese, ble så nyskjerrig ;-) 

 

Men du, jeg synes du får mange gode svar i tråden din. Jeg tenker i blant at det du beskylder andre for å gjøre/tenke om deg, er tanker du sitter med om deg selv. Kan det være noe i det? 

Jeg fikk mange gode svar fra noen brukere ja. Det betydde mye.

Men andre brukere prøvde å drite meg ut og beskylde meg for å være sur og at jeg tåler lite, lager drama angående den avlyste timen når jeg ikke gjorde det engang

De fikk til det de ville. De fikk meg sur tilslutt. I starten av tråden derimot var jeg ikke sur

 

I den tråden var det ikke bare noe jeg trodde, det var faktum at noen brukere prøvde drite meg ut. Det ser man enkelt på noen av svarene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi inne på dogme #1, om jeg får si. Populært sagt:

"Det er ikke meg, det er deg."

Eller mer "psykologisk": projisering.

Sant. Det er alltid meg det er noe galt med ifølge dol uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Det er alltid meg det er noe galt med ifølge dol uansett

For å være ærlig så tror jeg det handler om alderen din... du er ung og "yppig"... men når noen har sittet her siden 98, da er man umulig 20 lenger. Det skal være sikkert og visst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...