Gå til innhold

Hvorfor så sure svar?


Caylee

Anbefalte innlegg

Nhd er flink til å få meg til å bli lei trist, bli redd og få dødstanker.

Så han har mange kloke ord ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    50

  • Toga

    20

  • Madelenemie

    15

  • Trine

    12

Mest aktive i denne tråden

Jeg har innrømmet at jeg har svart frekt over 10 ganger nå. Unnskyldt meg flere ganger også. Hvor mange fler ganger må jeg gjøre det mener du?

Da er det vel på tide å legge "ballen død" og slutte med gnålingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å legge "ballen død" og slutte med gnålingen.

Og du kaller meg frekk?

 

Syns du å si til andre på et nettforum av de må "slutte med gnålingen" er hyggelig?

 

Du er like ille selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en søt hund:)

Bra du ikke er sint:)

Jeg så over den forrige tråden nå. Jeg ser nå jeg var litt for frekk innimellom i starten. Og alt for frekk på slutten. Men mener også at mange andre skrev mye frekt

 

Haha...ja, han er det :)

 

Jeg er veldig glad for at du ser det selv, prøv å husk det neste gang du får svar du ikke vil ha. Samme hvor dumme svarene er. Du skal selvfølgelig si hva du mener, bare droppe de små ordene som gjør at det blir frekt. Du er flink til å se ting selv, når du har fått roet deg ned, men i kampens hete blir du litt blind (du er absolutt ikke alene om det altså). Men det virker som at andre ikke helt klarer forstå det og heller bensin på bålet istedefor å innrømme at de overså et ord som forandret en setnings mening. Og du blir ikke i stand til å forklare fordi du blir så frustrert. Også er det i gang. Du blir kjempe lei deg og det forstår jeg godt. Sier flere ting som du angrer på senere. Derfor mener jeg du heller burde trekke pusten og ikke svare før du har tenkt godt igjennom det. Du kommer aldri til å få noen innrømmelse av de andre, de evner ikke å se at de burde forholdt seg andreledes, mitt inntrykk er at fryktelig mange mennesker er sånn. Mitt beste råd er å la dette ligge og trekke deg ut av diskusjonen vel vitende om at du var den eneste her som evnet å se egne feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kaller meg frekk?

Syns du å si til andre på et nettforum av de må "slutte med gnålingen" er hyggelig?

Du er like ille selv.

Jeg oppfatter temaet denne tråden som gnåling om filleting, fordi du trekker frem samme ting gang på gang, det holder å si ting en gang, det er ikke nødvendig med repetisjon av det samme i hver eneste innlegg.

Endret av Høstløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter temaet denne tråden som gnåling om filleting, fordi du var frekk og uforskammet i tråden, du referer til og allikevel krever du unnskuldning av andre som kommer med saklige utsagn.

Haha dette blir for dumt.

 

Jeg er den eneste i tråden som har klart innrømme at jeg har gjort feil. Du krevde nettopp at jeg må innrømme mine feil (selvom jeg har gjort det flere ganger i tråden allerede)

 

Det var mange som svarte meg frekt i den forrige tråden, også i denne. Men ingen klarer se sine egne feil tydeligvis. Ikke kom her å si det er jeg som er frekk her når jeg faktisk har unnskylt flere ganger.

 

Du er ganske frekk (selvom du aldri kommer til å se deg selv)

Du angriper meg og prøver være frekk.

 

Håper du en dag klarer se dine egne feil også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...ja, han er det :)

 

Jeg er veldig glad for at du ser det selv, prøv å husk det neste gang du får svar du ikke vil ha. Samme hvor dumme svarene er. Du skal selvfølgelig si hva du mener, bare droppe de små ordene som gjør at det blir frekt. Du er flink til å se ting selv, når du har fått roet deg ned, men i kampens hete blir du litt blind (du er absolutt ikke alene om det altså). Men det virker som at andre ikke helt klarer forstå det og heller bensin på bålet istedefor å innrømme at de overså et ord som forandret en setnings mening. Og du blir ikke i stand til å forklare fordi du blir så frustrert. Også er det i gang. Du blir kjempe lei deg og det forstår jeg godt. Sier flere ting som du angrer på senere. Derfor mener jeg du heller burde trekke pusten og ikke svare før du har tenkt godt igjennom det. Du kommer aldri til å få noen innrømmelse av de andre, de evner ikke å se at de burde forholdt seg andreledes, mitt inntrykk er at fryktelig mange mennesker er sånn. Mitt beste råd er å la dette ligge og trekke deg ut av diskusjonen vel vitende om at du var den eneste her som evnet å se egne feil.

Vet jeg burde la dette ligge. Er bare sykt lei det er alltid jeg som må legge meg flat. Sånn har det alltid vært. Noen er så store på seg selv at de aldri klarer innrømme noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg burde la dette ligge. Er bare sykt lei det er alltid jeg som må legge meg flat. Sånn har det alltid vært. Noen er så store på seg selv at de aldri klarer innrømme noenting.

 

Jeg forstår det, men det er ikke snakk om å legge seg flat, men å akseptere andres svakheter og heller trekke seg ut med hevet hode. Men tro meg, jeg forstår veldig godt hva du mener. Jeg har havnet i mange diskusjoner hvor folk ikke leser det jeg skriver og ikke forstår hva jeg mener. Jeg har lært etterhvert at andre mennesker ikke forstår meg og de kommer aldri til å gjøre det, så nå lar jeg enten være å havne i en diskusjon ellerså sier jeg akkurat det jeg mener og prøver å holde hodet samlet når andre svarer og minner meg selv på at andre ikke forstår meg og sånn er det bare.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt kommunens psykiatritjeneste? Det er gratis og du trenger ingen henvisning dit. Tror de kunne hjulpet deg..

Det hadde ikke fungert å snakke om psykiske vansker med folk som vet hvem jeg er. Samtidig som jeg kjenner flere der. Da ville jeg heller tatt kontakt med psykologen jeg gikk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...