Gå til innhold

oppg, til BPA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du bekymrer deg unødig og kunne selv trengt et kurs i samfunnsøkonomi.

 

Jeg har økonomi-utdannelse. Noe det er tydelig du ikke har.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke om man blir syk dersom håndklene ikke er brettet riktig. Jeg forstår at det kan være vanskelig for en normal person å forstå, men at ting ikke er systematisk og slik man vil er faktisk et problem som fører til et enormt høyt stressnivå. Så samme hvordan du vrir og vrenger på det så er det ikke misbruk av offentlige midler.

 

Jo, det er det. Det er snylting og misbruk.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor får man barn da? 

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Kanskje fordi man ikke vet på forhånd at man ikke vil klare ansvaret alene.

 

 

Idiot. Nå får du for faen bestemme deg for hva du mener. For ikke lenge siden mente du at gamle som ikke får sykehjemsplass kunne tas vare på av familien.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Dette kommer jeg til å rapportere, lei av drittslengingen din. Jeg vet mer om ts enn det du gjør, ting jeg ikke kan skrive her.

 

 

Jeg har økonomi-utdannelse. Noe det er tydelig du ikke har.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Å ha økonomiutdanning er ikke det samme som å ha forståelse for økonomi ;)

 

 

Jo, det er det. Det er snylting og misbruk.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Jeg forstår at du mener det. Jeg er ikke enig. Ferdig snakka!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje fordi man ikke vet på forhånd at man ikke vil klare ansvaret alene.

 

Så lenge man ikke har Downs kjenner man utmerket til sine begrensinger på forhånd. Særlig når man må ha hjelp til å brette kluter for alt skal ligge på geledd på badet.

 

Å ha økonomiutdanning er ikke det samme som å ha forståelse for økonomi 

 

 

Jeg fikk beste karakter på eksamen i samfunnsøkonomi. Du derimot er bare ignorant.

 

Jeg forstår at du mener det. Jeg er ikke enig. Ferdig snakka!!!

 

 

Sier super-naver'n.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så lenge man ikke har Downs kjenner man utmerket til sine begrensinger på forhånd. Særlig når man må ha hjelp til å brette kluter for alt skal ligge på geledd på badet.

 

 

Jeg fikk beste karakter på eksamen i samfunnsøkonomi. Du derimot er bare ignorant.

 

 

Sier super-naver'n.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Begrensninger er noe man lærer gjennom å prøve og feile. Man kan ikke vite om man får til noe eller ikke før man har prøvd.

 

Jaja, noen er ignorante mens andre er arrogante.

 

Hva mener du med supernaver'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Begrensninger er noe man lærer gjennom å prøve og feile. Man kan ikke vite om man får til noe eller ikke før man har prøvd.

 

Jaja, noen er ignorante mens andre er arrogante.

 

Hva mener du med supernaver'n?

 

 

Så lenge man ikke har Downs kjenner man utmerket til sine begrensinger på forhånd. Særlig når man må ha hjelp til å brette kluter for alt skal ligge på geledd på badet.

 

 

Jeg fikk beste karakter på eksamen i samfunnsøkonomi. Du derimot er bare ignorant.

 

 

Sier super-naver'n.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

 

Dere oppfordres begge to til umiddelbart å slutte å krangle med hverandre ved enhver anledning. Dere forsurer for mange tråder nå. Skal dere fortsette, så får dere gjør det på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er raus med timer, jobber hun 7 og 8 timer sier jeg at hun bare kan skrive 10.

 

Det er tydeligvis lett å være raus med andres penger. Du forstår at det er noen som må betale for dette? Og at pga knappe midler er det andre som får mindre hjelp fordi du er "raus"?

 

Ikke forstår jeg hvorfor du ikke kan gjøre husarbeid selv når du klarer så mye annet fysisk arbeid. Hadde forståttt det hvis du satt i rullestol.

Enig.

 

Dyrebur og barn har hun, men litt husarbeid nei det kan hun ikke gjøre nei. Ikke kan hun hjelpe barna sine med lekser heller.. Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk egentlig får barn.

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for den manglende forståelsen, det er sånne som deg som gjør at jeg ikke orker å være sammen med andre mennesker og som gjør meg enda mer "handicappet" enn jeg hadde behøvd å være.

Slutt å svar på vegne av en annen! Det var jo for faen ikke til deg det innlegget var til!

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begrensninger er noe man lærer gjennom å prøve og feile. Man kan ikke vite om man får til noe eller ikke før man har prøvd.

 

Jaja, noen er ignorante mens andre er arrogante.

 

Hva mener du med supernaver'n?

Og hvorfor har mm FLERE barn da da? Viss det handler om å prøve å feile??

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Og hvorfor har mm FLERE barn da da? Viss det handler om å prøve å feile??

 

 

Og hvordan orker man å studere (og jobbe, hvis dette hadde blitt godtatt av NAV) når man ikke orker husarbeid?

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Og hvordan orker man å studere (og jobbe, hvis dette hadde blitt godtatt av NAV) når man ikke orker husarbeid?

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

Hæ? studerer mm itilegg?

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slutt å svar på vegne av en annen! Det var jo for faen ikke til deg det innlegget var til!

Anonymous poster hash: b8b93...265

 

 

Hvorfor var det skrevet til meg da dersom det ikke var til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og hvorfor har mm FLERE barn da da? Viss det handler om å prøve å feile??

Anonymous poster hash: b8b93...265

 

 

Antageligvis fordi hun har en utviklingsforstyrrelse. Enkelte av oss må prøve og feile ganske mange ganger for å klare å forstå, dersom vi noen gang gjør det. Det forutsetter ofte at noen er flinke til å forklare oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Antageligvis fordi hun har en utviklingsforstyrrelse. Enkelte av oss må prøve og feile ganske mange ganger for å klare å forstå, dersom vi noen gang gjør det. Det forutsetter ofte at noen er flinke til å forklare oss.

Da burde gubben hennes som jeg regner med er passe oppegående nekte å få barn med ho når han vet at ho er så hemma at ho ikke engang kan brette klær sammen og da er det jo ganske så åpenbart at hun ikke vil kunne ta forsvarlig ansvar for et barn heller.

 

Dette handler om barna! Hvorfor er det ingen som tenker på de stakkars barna?!

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antageligvis fordi hun har en utviklingsforstyrrelse. Enkelte av oss må prøve og feile ganske mange ganger for å klare å forstå, dersom vi noen gang gjør det. Det forutsetter ofte at noen er flinke til å forklare oss.

 

Altså, Aspergers er ikke det samme som Downs.

Anonymous poster hash: e676d...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da burde gubben hennes som jeg regner med er passe oppegående nekte å få barn med ho når han vet at ho er så hemma at ho ikke engang kan brette klær sammen og da er det jo ganske så åpenbart at hun ikke vil kunne ta forsvarlig ansvar for et barn heller.

 

Dette handler om barna! Hvorfor er det ingen som tenker på de stakkars barna?!

Anonymous poster hash: b8b93...265

 

 

Jeg tror de barna har det like fint som andre barn. Og ingen har sagt at hun ikke klarer å brette klær. Men det er ikke noe vits i å diskutere dette lenger. Man må klare å se det store bildet for å forstå og her er det fler som ikke vil forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, Aspergers er ikke det samme som Downs.

Anonymous poster hash: e676d...601

 

 

Nei, og poenget er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror de barna har det like fint som andre barn. Og ingen har sagt at hun ikke klarer å brette klær. Men det er ikke noe vits i å diskutere dette lenger. Man må klare å se det store bildet for å forstå og her er det fler som ikke vil forstå.

 

Det handler om å ta ansvar for eget liv, og ikke snylte på staten.

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, og poenget er?

 

Og du "spiller" fortsatt dum?

Anonymous poster hash: 73abc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Og du "spiller" fortsatt dum?

Anonymous poster hash: 73abc...c08

 

Enten så spiller hun dum ELLER så ER hun dum? Kanskje heller det siste  :P

Men men

Anonymous poster hash: b8b93...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...