Gå til innhold

egen bil av NAV?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Hvorfor i alle dager skal du FÅ bil av nav?Anonymous poster hash: 55f06...5b9

For mamma har sendt søknad og fordi jeg er autist og kan ikke kjøre selv og jeg bor i omsorgsbolig med personal. Jeg har også buss-fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For mamma har sendt søknad og fordi jeg er autist og kan ikke kjøre selv og jeg bor i omsorgsbolig med personal. Jeg har også buss-fobi.

Hva skal du med egen bil hvis du ikke kan kjøre selv?

Ellers kan jeg anbefale sykkel.

Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Hva skal du med egen bil hvis du ikke kan kjøre selv?

Ellers kan jeg anbefale sykkel.Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Fordi personalet kjører meg, og en nabo i omsorgsbolig som ikke kan kjøre bil har fått bil av nav. Så nå er spørsmålet: hvor lang tid kan det ta før jeg kan få svar på søknaden av nav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi personalet kjører meg, og en nabo i omsorgsbolig som ikke kan kjøre bil har fått bil av nav. Så nå er spørsmålet: hvor lang tid kan det ta før jeg kan få svar på søknaden av nav?

Ta taxi. Eller kjøp bil SELV.

Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Får jeg aldri svar om hvor lenge det kan ta å få svar fra NAV?

Hvordan for faen skal vi vite det.

Hva er det med dere austster som syntes det er helt i orden å snylte på staten?

Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ta taxi. Eller kjøp bil SELV.Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Jeg har ikke råd til bil eller taxi

Så hvor lenge kan det ta før jeg får svar på søknaden, det var det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Hvordan for faen skal vi vite det.

Hva er det med dere austster som syntes det er helt i orden å snylte på staten?Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Jævla drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke råd til bil eller taxi

Så hvor lenge kan det ta før jeg får svar på søknaden, det var det jeg lurte på.

Så bruk apostlenes hester.

Anonymous poster hash: 55f06...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg faktisk si meg enig med Blomsterfluen. Hva faen er det som gjør at folk har et så stort hat mot autister. Svar på spørsmålet eller hold kjeft!

 

Blomsterfluen, jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men nav er vel ikke kjent for å være særlig raske. Om du vil ha et svar så tror jeg du må ringe nav og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå må jeg faktisk si meg enig med Blomsterfluen. Hva faen er det som gjør at folk har et så stort hat mot autister. Svar på spørsmålet eller hold kjeft!

 

Blomsterfluen, jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men nav er vel ikke kjent for å være særlig raske. Om du vil ha et svar så tror jeg du må ringe nav og høre.

 

Du syntes det er rimelig at man skal FÅ bil med privatsjåfør fordi man har "buss-forbi"? Men arbeidsfolk som mister jobben og er arbeidsledige i mer enn ett år må selge huset for å få penger til mat fordi man ikke får en krone på sosialen så lenge man "eier" noe. Det er forskjell på folka, ja.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg faktisk si meg enig med Blomsterfluen. Hva faen er det som gjør at folk har et så stort hat mot autister. Svar på spørsmålet eller hold kjeft!

 

Blomsterfluen, jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men nav er vel ikke kjent for å være særlig raske. Om du vil ha et svar så tror jeg du må ringe nav og høre.

Det er ikke autistene som sådan, men det er jo bl.a. en autist / asperger her inne som tydeligvis får ALT hun ber om fra nav og andre instanser - det er klart det virker provoserende på de som kanskje trenger det minst like mye, men som bare møter motbør og ikke får noe som helst.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Blomsterfluen skal få egen bil, som hennes mor tydeligvis skal disponere når fluen skal noe sted. Hadde hun kjørt selv hadde det vært litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Det er ikke autistene som sådan, men det er jo bl.a. en autist / asperger her inne som tydeligvis får ALT hun ber om fra nav og andre instanser - det er klart det virker provoserende på de som kanskje trenger det minst like mye, men som bare møter motbør og ikke får noe som helst.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Blomsterfluen skal få egen bil, som hennes mor tydeligvis skal disponere når fluen skal noe sted. Hadde hun kjørt selv hadde det vært litt annerledes.

Jeg får ikke alt jeg ber om, og det er mamma som bestemte dette med å søke bil fra nav, og ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du syntes det er rimelig at man skal FÅ bil med privatsjåfør fordi man har "buss-forbi"? Men arbeidsfolk som mister jobben og er arbeidsledige i mer enn ett år må selge huset for å få penger til mat fordi man ikke får en krone på sosialen så lenge man "eier" noe. Det er forskjell på folka, ja.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

 

 

Jeg syns det er rimelig at nav tar den avgjørelsen og ikke du og jeg. Med mindre du har tjent under 2 G får du dagpenger i 2 år, har du tjent under 2 G så har du ikke noe hus å selge heller. Dersom en frisk person ikke klarer skaffe seg jobb innen 2 år så vil jeg påstå at innsatsen ikke har vært god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

så har du ikke noe hus å selge heller. Dersom en frisk person ikke klarer skaffe seg jobb innen 2 år så vil jeg påstå at innsatsen ikke har vært god nok.

 

Du har hørt om arv, har du ikke?

 

Og nei, nazi-Trine, det er ikke jobb til alle. Arbeidsledigheten er på full fart oppover, og vil være på 5-6% i løpet at et par år.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke autistene som sådan, men det er jo bl.a. en autist / asperger her inne som tydeligvis får ALT hun ber om fra nav og andre instanser - det er klart det virker provoserende på de som kanskje trenger det minst like mye, men som bare møter motbør og ikke får noe som helst.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Blomsterfluen skal få egen bil, som hennes mor tydeligvis skal disponere når fluen skal noe sted. Hadde hun kjørt selv hadde det vært litt annerledes.

 

Nå er det jo ingen her som vet om Blomsterfluen får bil eller ikke. Jeg forstår ikke hvorfor man skal bli så forbanna på folk som gidder å søke om å få ting. Alle står fritt til å gjøre det. Selv om moren til Blomsterfluen har sendt inn søknad om bil så betyr ikke det det samme som at hun får det. Jeg tror at mange av de som ikke får er folk som heller ikke prøver å få. Jeg tviler på at disse du snakker om som får alt, har fått beskjed av nav om å søke det ene og det andre, de har antageligvis ressurssterke mennesker rundt seg som klarer å finne ut hva man har krav på og ikke og hva man kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke alt jeg ber om, og det er mamma som bestemte dette med å søke bil fra nav, og ikke jeg.

Det var ikke deg jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...