Gå til innhold

egen bil av NAV?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Som en anonym skrev ovenfor her: Det blir lett NM i misforståelser ;)

Min løsning er å bare ha ett poeng i hvert innlegg. Da får misforståerne lite å jobbe med :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min løsning er å bare ha ett poeng i hvert innlegg. Da får misforståerne lite å jobbe med :-D

Det hadde blitt veldig kjedelig uten misforståelser, derfor er jeg for tvetydige og usammenhengende innlegg. Noen blir til og med mer interessante når man ikke skjønner bæret.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Min løsning er å bare ha ett poeng i hvert innlegg. Da får misforståerne lite å jobbe med :-D

Hei!

 

Det tror jeg nok er den beste løsning:-)

 

Så derfor skriver jeg ok, til NHD når han skrev til meg at nå sporer jeg av:-)

En god korreks er oftest konstruktiv for helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste skjønner at Norge AS på sikt ikke har råd til å gi bil til personer med buss-fobi. Det er heller ikke slik at alle som jobber har råd til bil (ref. bl.a. luksusfellen der flere må selge bilen sin).

Hvis en har en sykdom/lidelse så må en akseptere at en ikke kan ha alle muligheter som friske personer har. Samfunner har rett og slett ikke økonomi til å betale for det. Det har gått bra hittil fordi vi har tjent så godt på oljen, men denne inntekten vil reduseres over tid og til slutt forsvinne. Da er ikke dagens system bærekraftig lenger. Spørsmålet er bare når de nødvendige innstrammingene vil skje.

Jeg tror ikke man kan få bil lenger nå. Det ble fjerna i 2015. Men uansett, blomsterfruen bor jo på en institusjon og da synes jeg de som jobber der bør kunne ha såpass med biler og folk tilgjengelig at hun alltid kan ta seg en tur ut, på f.eks butikken for å handle.

Anonymous poster hash: 44d50...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...