Gå til innhold

egen bil av NAV?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, der valgte du virkelig en trio som nok ville kommet høyt opp på lista hvis DOL-brukerne skulle stemt fram de mest usaklige drittslengerne her.

Er du sikker på at det ikke er NHD?

Han liker garantert ikke trygdemisbrukere.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han liker garantert ikke trygdemisbrukere.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Poenget mitt var ikke hva folk mener, men hvor sannsynlig det er at de gir seg til å slenge det ut så usaklig og personrettet som enkelte har holdt på her i dag. Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greia var jo at MM ga eksempler som var lite sannsynlige, hun kunne selvsagt gitt eksempler på brukere som var mer sannsynlige men det ville blitt enda mer feil. Så virker nesten som at det er NM i misforståelser på gang her. Men men, sånn går nå dagene på avdelingen



Anonymous poster hash: 1c58b...ddf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia var jo at MM ga eksempler som var lite sannsynlige, hun kunne selvsagt gitt eksempler på brukere som var mer sannsynlige men det ville blitt enda mer feil.

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

Det går helt fint an å spørre en anonym om hvem h*n er (selv om man neppe får svar), uten å foreslå / gjette noe som helst. Det er ingen her som trenger eksempler for å forstå hva et nick er. Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går helt fint an å spørre en anonym om hvem h*n er (selv om man neppe får svar), uten å foreslå / gjette noe som helst. Det er ingen her som trenger eksempler for å forstå hva et nick er.

 

Ja det var unødvendig å gi eksempler på nick, og enkelte autister har noe sub-optimal måte å formulere setninger på, det er beklagelig.

 

Men det er også unødvendig å bli fornærmet over det og tolke det som anklager/beskyldninger som 1eller2 av de 3 tydeligvis gjorde, for det var det ikke ;)

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var unødvendig å gi eksempler på nick, og enkelte autister har noe sub-optimal måte å formulere setninger på, det er beklagelig.

Men det er også unødvendig å bli fornærmet over det og tolke det som anklager/beskyldninger som 1eller2 av de 3 tydeligvis gjorde, for det var det ikke ;)

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

Hvordan vet du nøyaktig hva hun mente? Hun har tidligere antydet at jeg er i mental ubalanse, var det også "suboptimalt"?

Jeg er ikke nødvendigvis fornærmet selv om jeg legger ut et litt ironisk svar. Om det er nødvendig eller ikke å svare på innlegg der jeg brukes på den måten, får bli min egen sak. Det blir veldig stille her hvis bare strengt nødvendige innlegg får passere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

De fleste skjønner at Norge AS på sikt ikke har råd til å gi bil til personer med buss-fobi. Det er heller ikke slik at alle som jobber har råd til bil (ref. bl.a. luksusfellen der flere må selge bilen sin).

Hvis en har en sykdom/lidelse så må en akseptere at en ikke kan ha alle muligheter som friske personer har. Samfunner har rett og slett ikke økonomi til å betale for det. Det har gått bra hittil fordi vi har tjent så godt på oljen, men denne inntekten vil reduseres over tid og til slutt forsvinne. Da er ikke dagens system bærekraftig lenger. Spørsmålet er bare når de nødvendige innstrammingene vil skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Ja, der valgte du virkelig en trio som nok ville kommet høyt opp på lista hvis DOL-brukerne skulle stemt fram de mest usaklige drittslengerne her.

Er du sikker på at det ikke er NHD?

Hei!

 

ja jeg er sikker på det fordi han er profesjonell og psykiater, og skjønner hvor lite logisk det er å forvirre/ såre mennesker,

jeg vet psykiatere ikke gjør sånt. De er utdannet for å hjelpe mennesker og har ikke dårlige motiver, eller hensikter, og vet konsekvenser deres atferd har på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

 

Ja det var unødvendig å gi eksempler på nick, og enkelte autister har noe sub-optimal måte å formulere setninger på, det er beklagelig.

 

Men det er også unødvendig å bli fornærmet over det og tolke det som anklager/beskyldninger som 1eller2 av de 3 tydeligvis gjorde, for det var det ikke ;)

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

 

Ja det har du rett i.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er sikker på det fordi han er profesjonell og psykiater, og skjønner hvor lite logisk det er å forvirre/ såre mennesker,

jeg vet psykiatere ikke gjør sånt. De er utdannet for å hjelpe mennesker og har ikke dårlige motiver, eller hensikter, og vet konsekvenser deres atferd har på andre.

Jeg er klar over det, det med NHD var ironisk ment.  Jeg skulle bare ønske du visste at vi tre du valgte å ta som eksempler, også har noen av de egenskapene.  F.eks. at vi ikke har for vane å forvirre / såre andre brukere her med hensikt.

 

Det er den anonyme som påstår at jeg er fornærmet, det er jeg ikke.  Men det går an å tenke seg om to ganger.  Jeg tror f.eks. frosken ville komme svært langt ned på alles lister her, hvis de faste brukerne skulle gjette hvem som satt og slengte dritt anonymt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg er klar over det, det med NHD var ironisk ment.  Jeg skulle bare ønske du visste at vi tre du valgte å ta som eksempler, også har noen av de egenskapene.  F.eks. at vi ikke har for vane å forvirre / såre andre brukere her med hensikt.

 

Det er den anonyme som påstår at jeg er fornærmet, det er jeg ikke.  Men det går an å tenke seg om to ganger.  Jeg tror f.eks. frosken ville komme svært langt ned på alles lister her, hvis de faste brukerne skulle gjette hvem som satt og slengte dritt anonymt.  

Ok, jeg visste ikke at du brukte ironi i en sånn forbindelse.

 

Jeg vet dere har noen av de egenskapene, jeg måtte jo ta eks på noen som skriver mye her.

 

Og jeg ville ikke ta eks i feks hww, da ville hun blitt kjempelei seg. (det skjønner selv jeg)

 

Jeg valgte dere fordi jeg trodde dere tålte det.

 

Hadde jeg skrevet mariflyfly ville noe med "fanden..." kommet til svar, så det var strategisk tenkt av meg!

 

Jeg tenkte meg om, men jeg vet ikke om jeg tenkte meg om mer enn to ganger, det går relativt fort når jeg skriver.

 

(så må du komme over at jeg en gang oppfattet deg ustabil:-) laban, sånt går over, det kan jo hende det var pms ;) )

Det siste var humoristisk ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte dere fordi jeg trodde dere tålte det.

 

Hadde jeg skrevet mariflyfly ville noe med "fanden..." kommet til svar, så det var strategisk tenkt av meg!

 

Jeg tenkte meg om, men jeg vet ikke om jeg tenkte meg om mer enn to ganger, det går relativt fort når jeg skriver.

 

(så må du komme over at jeg en gang oppfattet deg ustabil:-) laban, sånt går over, det kan jo hende det var pms ;) )

Det siste var humoristisk ment.

Jada, vi tåler det helt sikkert.  Men det er lett å tro at de du tar som eksempler, er de du regner med at det sannsynligvis er.  Jeg synes ikke en som holder på slik, "fortjener" å bli mistenkt for å være frosken.  Du skrev jo mariaflyfly også - svaret står på forrige side. 

 

Jeg går ikke rundt og ruger over det med ustabiliteten.  Det er ikke viktig for meg hva du synes om meg.  Men i går var du veldig opptatt av at hvor positivt det er at Trine står fast på sine meninger, og det må gjelde for de som kan være uenige med deg også. 

 

Verken du eller jeg lider av PMS, og det er nok like greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jada, vi tåler det helt sikkert.  Men det er lett å tro at de du tar som eksempler, er de du regner med at det sannsynligvis er.  Jeg synes ikke en som holder på slik, "fortjener" å bli mistenkt for å være frosken.  Du skrev jo mariaflyfly også - svaret står på forrige side. 

 

Jeg går ikke rundt og ruger over det med ustabiliteten.  Det er ikke viktig for meg hva du synes om meg.  Men i går var du veldig opptatt av at hvor positivt det er at Trine står fast på sine meninger, og det må gjelde for de som kan være uenige med deg også. 

 

Verken du eller jeg lider av PMS, og det er nok like greit ;)

Fint at du ikke ruger mer:-) Håper du ikke begynner igjen. Da skal jeg skrive, "slutt og rug".

 

Jeg skjønte ikke mye av det du skrev...men det er ofte sånn.

Det der med at "Men det er lett å tro at de du tar som eksempler, er de du regner med at det sannsynligvis er.  Jeg synes ikke en som holder på slik, "fortjener" å bli mistenkt for å være frosken.  Du skrev jo mariaflyfly også - svaret står på forrige side."

 

dette skjønte jeg ikke. "fortjener" hvem å bli mistenkt for å være frosken?

 

Glemte det med mariflyfly:-) det kom jo, "fanden..." m.m. også som svar:-)

 

Fint å møte en annen kvinne uten pms! Jeg googlet for en stund siden pms og fikk mye bekreftet, dvs når japanske kvinner har helt andre symptomer enn norske kvinner osv. sånn går det rundt jordkloden. når symptomene på "lidelsen" ikke henger mer sammen, men er såpass lokalt bestemt, så forstår man at her er miljø av betydning, slik at det blir mye psykisk i dette.. (håper du ikke har glemt at jeg skriver om gruppeklagings-pms, ikke de som virkelig har vansker, den ca 10% eller hva de er, de har jeg sympati med, de trenger hjelp og får heldigvis god hjelp og smertelindring i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at du ikke ruger mer:-) Håper du ikke begynner igjen. Da skal jeg skrive, "slutt og rug".

Jeg skjønte ikke mye av det du skrev...men det er ofte sånn.

Det der med at "Men det er lett å tro at de du tar som eksempler, er de du regner med at det sannsynligvis er. Jeg synes ikke en som holder på slik, "fortjener" å bli mistenkt for å være frosken. Du skrev jo mariaflyfly også - svaret står på forrige side."

dette skjønte jeg ikke. "fortjener" hvem å bli mistenkt for å være frosken?

Fint å møte en annen kvinne uten pms!

Jeg ruger generelt ikke over ting du skriver. Men jeg har irriterende god hukommelse.

Til den anonyme skrev du "er du laban eller mariaflyfly eller frosken" - da kan det tolkes som at vi tre er de mest sannsynlige. Og det er lite trolig at det er frosken som slenger dritt anonymt, ikke sant?

Jeg tror PMS er reelt, selv om jeg ikke har det selv. Men jeg synes ikke det skal bli tema i denne tråden.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese gjennom hele denne lange tråden, må bare få sagt at jeg er mer enn bare litt overrasket over hvilke tre som er utpekt som mulige anonyme drittslengere. Jeg vil tro at alle tre er damer som både tør og kan si hva de mener uten å bruke anonymt nick. De pleier da ikke å slenge dritt heller? De snakker i klartekst og det trodde jeg Mm var en tilhenger av. For en rar tråd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg orker ikke å lese gjennom hele denne lange tråden, må bare få sagt at jeg er mer enn bare litt overrasket over hvilke tre som er utpekt som mulige anonyme drittslengere. Jeg vil tro at alle tre er damer som både tør og kan si hva de mener uten å bruke anonymt nick. De pleier da ikke å slenge dritt heller? De snakker i klartekst og det trodde jeg Mm var en tilhenger av. For en rar tråd! :)

 

Det er ingen 3 som er utpekt som mulige anonyme drittslengere. Men ja det er en rar tråd

 

Forøvrig vet jeg hvem en av de er men det skal jeg holde for meg selv ;)

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ingen 3 som er utpekt som mulige anonyme drittslengere. Men ja det er en rar tråd

 

Forøvrig vet jeg hvem en av de er men det skal jeg holde for meg selv ;)

Anonymous poster hash: 1c58b...ddf

 

Da misforstod jeg. Jeg orket som sagt ikke å lese gjennom alt. Etter de første sidene følte jeg sterk trang til å slenge dritt, så jeg logget ut. Jeg er så moden og balansert, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstod jeg. Jeg orket som sagt ikke å lese gjennom alt. Etter de første sidene følte jeg sterk trang til å slenge dritt, så jeg logget ut. Jeg er så moden og balansert, jeg.

Hvis bare alle var det ;)

Spørsmålet flyfly og jeg tolket som at Mm trodde vi (eller frosken!) hadde skiftet stil og tone, er sitert aller nederst på forrige side. Men jeg skal ikke mase noe mer om det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det nå. Det hadde vært interessant å vite hva det om at du var mentalt ustabil dreide seg om, men jeg skal ikke presse på i tilfelle du er blitt skjør. Og så trodde jeg det var vedtatt at vi ikke tror på PMS her på Dol, men det er sikkert jeg som har misforstått igjen. Eller så forstår jeg meg ikke på aspie-humor. Det kan godt være der det ligger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det nå. Det hadde vært interessant å vite hva det om at du var mentalt ustabil dreide seg om, men jeg skal ikke presse på i tilfelle du er blitt skjør. Og så trodde jeg det var vedtatt at vi ikke tror på PMS her på Dol, men det er sikkert jeg som har misforstått igjen. Eller så forstår jeg meg ikke på aspie-humor. Det kan godt være der det ligger.

Som en anonym skrev ovenfor her: Det blir lett NM i misforståelser ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...