Gå til innhold

egen bil av NAV?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er det sånn:

 

Vi er takknemlige å hjelpe, vet å takke, derfor er det hyggelig å bistå oss?

 

kanksje noe å tenke på?

 

Som klassifisert som rik, i dol universet, så er det slik jeg erfarer, sosionomer som søker, eller sykepleiere, og Nav behandler, det er de som kjenner systemet og skriver, det de skriver og forklarer er det som avgjør, den terminologien syns jeg det er rettferdig og videreformidle.

 

 

 

Tror kritiiken deres derfor bør gå til praktisk anlagte sykepleiere og sosionomer,

Eller så kanskje du har fått hjelp fordi du har jugd til dem

Kanskje det er noe å tenkte på?  ^_^

Anonymous poster hash: 44d50...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

 

Eller så kanskje du har fått hjelp fordi du har jugd til dem

Kanskje det er noe å tenkte på?  ^_^

Anonymous poster hash: 44d50...3a4

 

Hei!

 

Til det kan jeg skrive at jeg ikke lyver.

 

at jeg ikke har skrevet noen søknad selv,

 

men hvem er du anonyme? er du laban eller frosken eller mariflyfly eller er det for vanskelig å svare på.?

 

er dette spørsmålet ditt av en sånn karakter at du ikke kan tåle å ha et nick?

 

Er det så vanskelig å stå opp for dine egne meninger..?

 

Vel jeg er nok objektivt sett rik, siden jeg er gift med den jeg er gift med, men jeg har min lille uføretrygd som jeg skal klare meg med.

 

Heldigvis er jeg sett mer uavhengig av staten, jeg blir gitt  mulighetene til å klare meg selv, om jeg må, det er godene vi alle har ved å leve i et sosialdemokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, slutt å anklage andre når du selv sitter i glasshus. Litt ydmykhet hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 55f06...5b9

 

Seriøst, jeg forstår ikke svaret ditt. Det er jo bare svada. Jeg gidder ikke prøve skille dere anonyme lenger, det tar for mye tid. Så kanskje jeg blander hvem som har sagt hva. Men altså, begynn å forklar, ikke bare gjenta det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som irriterer meg, personlig, er at madenelemie utnytter systemet noe så voldsomt. Slik urettferdighet gjør meg sint. Men kanskje mest av alt lei meg for de andres vegne, de som er så mye sykere får ikke dden hjelpen dem trenger fordi all resurrsene er brukt opp på en som har jugd seg til både BPA, briller, trygd og gud vet hva.

Anonymous poster hash: 44d50...3a4

 

 

Hun har ikke jugd. Hun har et annet syn på løgn og sannhet enn normale mennesker. Det er ikke hun som har søkt, det er folk i det offentlige. De lyver ikke i en søknad. Mm trenger ikke vanlige lesebriller, mulig hun trenger det også, men hun er lysømfintelig og jeg antar det er spesialbriller hun har fått (mm...korriger meg om jeg tar feil). Hun har ikke brukt opp ressursene, hun er heldig som har folk rundt seg som vet hva hun har krav på og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Nå skal jeg ikke svare mer før jeg har fått oversikt"

 

Hvis du er litt lur og ikke svarer mer i det hele tatt, FØRST DA kan du anklage andre for å dra deg inn i trådene , hvis opplevelsen er den samme :)

 

Den leste jeg litt for sent. prøver å ta for meg ett og ett innlegg her :P Så jeg leser-svarer-leser-svarer. Men hvordan skal jeg kunne si ifra om noen er ufine mot noen om jeg ikke kan skrive noe? Skal jeg bare la andre komme med slemme kommentarer til folk uten å si ifra at jeg syns det er urimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Seriøst, jeg forstår ikke svaret ditt. Det er jo bare svada. Jeg gidder ikke prøve skille dere anonyme lenger, det tar for mye tid. Så kanskje jeg blander hvem som har sagt hva. Men altså, begynn å forklar, ikke bare gjenta det samme om og om igjen.

Du bør ignorere de som ikke har ryggrad til å svare som annet enn anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Hun har ikke jugd. Hun har et annet syn på løgn og sannhet enn normale mennesker. Det er ikke hun som har søkt, det er folk i det offentlige. De lyver ikke i en søknad. Mm trenger ikke vanlige lesebriller, mulig hun trenger det også, men hun er lysømfintelig og jeg antar det er spesialbriller hun har fått (mm...korriger meg om jeg tar feil). Hun har ikke brukt opp ressursene, hun er heldig som har folk rundt seg som vet hva hun har krav på og ikke.

:-)

 

Når alt kommer til alt, kan kun en autist lede en annen autist :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ignorere de som ikke har ryggrad til å svare som annet enn anonym.

 

Men det var jo en anonym som svarte så frekkt til Blomsterfluen. Skulle jeg bare latt det passere og late som det ikke brydde meg? Jeg ville ikke like at Blomsterfluen skulle tro at ingen brydde seg om at andre snakket dritt til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst, jeg forstår ikke svaret ditt. Det er jo bare svada. Jeg gidder ikke prøve skille dere anonyme lenger, det tar for mye tid. Så kanskje jeg blander hvem som har sagt hva. Men altså, begynn å forklar, ikke bare gjenta det samme om og om igjen.

Det er helt umulig å diskutere med deg. Du forstår jo absolutt ingen ting, og må ha alt inn med teskje. Goddagmannøkseskaft.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har ikke jugd. Hun har et annet syn på løgn og sannhet enn normale mennesker. Det er ikke hun som har søkt, det er folk i det offentlige. De lyver ikke i en søknad. Mm trenger ikke vanlige lesebriller, mulig hun trenger det også, men hun er lysømfintelig og jeg antar det er spesialbriller hun har fått (mm...korriger meg om jeg tar feil). Hun har ikke brukt opp ressursene, hun er heldig som har folk rundt seg som vet hva hun har krav på og ikke.

Hun har innrømmet selv at hun lyver og overdriver.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Men det var jo en anonym som svarte så frekkt til Blomsterfluen. Skulle jeg bare latt det passere og late som det ikke brydde meg? Jeg ville ikke like at Blomsterfluen skulle tro at ingen brydde seg om at andre snakket dritt til henne.

Ok.

 

Enig ser den, og syns bra du tok på deg oppdraget.

 

Jeg syns du står på, og er full av prinsipper.

 

Jeg er selv full av prinsipper, har jobbet i krigsområder som ung, og stått opp for de svakeste ved senere anledninger,

 

har du vært i krigen?

 

Jeg har vært i krigsområder, blitt skutt på, m.m. det er ikke så viktig, det viktige er, har du forsvart, prinsippfast de som trenger det alltid? I så fal tror jeg du er en som kunne tålt krigen.

 

Jeg fungerte bedre i krig, enn når jeg kom hjem... det streifer meg ofte, at jeg fungerte så bra i kriser, men hjemme under fred, ble jeg funksjonshemmet...det er rart? Jeg aner ikke hvorfor, men jeg lurer jo på hva som er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å diskutere med deg. Du forstår jo absolutt ingen ting, og må ha alt inn med teskje. Goddagmannøkseskaft.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

 

Det er ikke diskusjon å skrive det samme meningsløse, fornærmende om og om igjen. Men jeg har aldri ønsket å diskutere med noen av dere så helt greit for meg at du syns det er umulig så slipper jeg kanskje diskutere mer med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Hei!

 

Til det kan jeg skrive at jeg ikke lyver.

 

at jeg ikke har skrevet noen søknad selv,

 

men hvem er du anonyme? er du laban eller frosken eller mariflyfly eller er det for vanskelig å svare på.?

 

er dette spørsmålet ditt av en sånn karakter at du ikke kan tåle å ha et nick?

 

Er det så vanskelig å stå opp for dine egne meninger..?

 

Vel jeg er nok objektivt sett rik, siden jeg er gift med den jeg er gift med, men jeg har min lille uføretrygd som jeg skal klare meg med.

 

Heldigvis er jeg sett mer uavhengig av staten, jeg blir gitt  mulighetene til å klare meg selv, om jeg må, det er godene vi alle har ved å leve i et sosialdemokrati.

 

Vennligst hold meg utenfor denne diskusjonen. Jeg gidder for fanden ikke slenge dritt til deg anonymt, jeg har overhodet ingen vansker med å skrive under med mitt eget nick når jeg svarer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har innrømmet selv at hun lyver og overdriver.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

 

Hun tror hun har det. Som jeg forklarte i en annen tråd, om man spør en normal person: "Hvor ofte har du smerter? Aldri, ofte, alltid" så vil hn svare alltid dersom hn har smerter i 360 dager i året, mm derimot ville svart ofte fordi alltid ikke er 360 dager i året. Det er ikke hun som sender inn søknader og det er ikke hun som fyller dem ut. Men altså for henne er "alltid" en løgn dersom det er 5 gode dager i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.

Det er ikke diskusjon å skrive det samme meningsløse, fornærmende om og om igjen. Men jeg har aldri ønsket å diskutere med noen av dere så helt greit for meg at du syns det er umulig så slipper jeg kanskje diskutere mer med deg.

Det var dagens, "aldri ønsket å diskutere med noen av dere". Samtidig har du skrevet 100 innlegg idag. Jeg ler meg halvt i hjel.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som om mye handler om misunnelse, det får folk til å skrive mye rart og frekt tror jeg.

Mulig det er det når noen får alt og andre blir avspist med ingenting. Hele systemet er korrupt. De med mest status, makt og frekkhet er de som grafser til seg mest på bekostning av andre som sitter igjen med svarteper. Som deg, og ditt barn, bl.a.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

 

Enig ser den, og syns bra du tok på deg oppdraget.

 

Jeg syns du står på, og er full av prinsipper.

 

Jeg er selv full av prinsipper, har jobbet i krigsområder som ung, og stått opp for de svakeste ved senere anledninger,

 

har du vært i krigen?

 

Jeg har vært i krigsområder, blitt skutt på, m.m. det er ikke så viktig, det viktige er, har du forsvart, prinsippfast de som trenger det alltid? I så fal tror jeg du er en som kunne tålt krigen.

 

Jeg fungerte bedre i krig, enn når jeg kom hjem... det streifer meg ofte, at jeg fungerte så bra i kriser, men hjemme under fred, ble jeg funksjonshemmet...det er rart? Jeg aner ikke hvorfor, men jeg lurer jo på hva som er grunnen.

 

Tror ikke jeg hadde fungert så godt i krig. Jeg er nok altfor sensitiv. Jeg er ikke særlig tøff, jeg bare føler jeg må si ifra når noen blir mobbet slik som Blomsterfluen ble her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

 

Det var dagens, "aldri ønsket å diskutere med noen av dere". Samtidig har du skrevet 100 innlegg idag. Jeg ler meg halvt i hjel.

Anonymous poster hash: 959c0...e96

 

 

Jeg har bare svart på det som har blitt skrevet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvem er du anonyme? er du laban eller frosken eller mariflyfly eller er det for vanskelig å svare på.?

Ja, der valgte du virkelig en trio som nok ville kommet høyt opp på lista hvis DOL-brukerne skulle stemt fram de mest usaklige drittslengerne her.

Er du sikker på at det ikke er NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...