Gå til innhold

egen bil av NAV?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

 

Så enkelt er det ikke. Det er mange som faller mellom to stoler, for frisk til å få aap, fungerer ikke godt nok til å få jobb. 

 

 

Det er DU som begynte med å hevde at det bare er å ta omskolering, selv om du ikke kjenner personen. Nå anklager du andre for det samme. Nok engang dobbeltmoral fra deg!

Anonymous poster hash: 9433b...c02

 

 

Nei, nå misforstår du igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får lese deg opp på "oppg, til BPA"-tråden.

 

Jeg forstår ikke hva den tråden har med denne tråden å gjøre og jeg forstår fortsatt ikke når jeg har ment noe jeg ikke mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, nå misforstår du igjen.

 

Jeg forholder meg til hva du har skrevet.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som har råd til å sette advokat på saken, særlig ikke de som virkelig trenger offentlig støtte til ting...

Anonymous poster hash: e795e...94b

 

Skjønner ikke helt hva du mener... alle er sikret mat og tak over hodet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg forholder meg til hva du har skrevet.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

 

 

Nei, det gjør du ikke, du forholder deg til det du skulle ønske jeg hadde skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det gjør du ikke, du forholder deg til det du skulle ønske jeg hadde skrevet.

 

Nå lyver du også!

 

Dette skrev du på side 2 i denne tråden:

 

Da bør man kanskje senke kravene til type stilling, eller ta utdanning slik at man kan få seg en jobb. Det er flere yrkesgrupper det er mangel på folk i. Men du er bare negativ, ikke rart du ikke får jobb. Jeg hadde ihvertfall ikke ansatt en som deg, som bruker all sin energi på misunnelse og drittslenging.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hva den tråden har med denne tråden å gjøre og jeg forstår fortsatt ikke når jeg har ment noe jeg ikke mener.

 

Det er svært vanskelig å diskutere med deg når du hele tiden skal spille "dum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå lyver du også!

 

Dette skrev du på side 2 i denne tråden:

 

Da bør man kanskje senke kravene til type stilling, eller ta utdanning slik at man kan få seg en jobb. Det er flere yrkesgrupper det er mangel på folk i. Men du er bare negativ, ikke rart du ikke får jobb. Jeg hadde ihvertfall ikke ansatt en som deg, som bruker all sin energi på misunnelse og drittslenging.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

 

 

Ja, det vet jeg, det er jo jeg som har skrevet det. Forstår fortsatt ikke hva du prøver å komme fram til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det vet jeg, det er jo jeg som har skrevet det. Forstår fortsatt ikke hva du prøver å komme fram til her.

 

Har du tungt for det?????

 

 

Anonymous poster hash: 9433b...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært vanskelig å diskutere med deg når du hele tiden skal spille "dum".

 

Spille dum? Det samme kunne jeg sagt om flere her. Men jeg spiller ingenting. Man kan ikke bare komme med en masse utsagn og ikke kunne forklare dem, og selvfølgelig aksepterer jeg ikke at folk tillegger meg meninger jeg ikke har. Når jeg ikke forstår hva folk prøver å komme fram til og jeg i tillegg mistenker at det kun skyldes kranglelyst, da vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille dum? Det samme kunne jeg sagt om flere her. Men jeg spiller ingenting. Man kan ikke bare komme med en masse utsagn og ikke kunne forklare dem, og selvfølgelig aksepterer jeg ikke at folk tillegger meg meninger jeg ikke har. Når jeg ikke forstår hva folk prøver å komme fram til og jeg i tillegg mistenker at det kun skyldes kranglelyst, da vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på.

 

Du har brukt hele den tråden til å forsvare mm. Senest her: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/406018-oppg-til-bpa/page-6#entry3636551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, det vet jeg, det er jo jeg som har skrevet det. Forstår fortsatt ikke hva du prøver å komme fram til her.

Kanskje han prøvde å komme fram til; at du skriver at du ikke kan jobbe fordi du har adhd og "ekstreme smerter" og så skriver du:

 

Da bør man kanskje senke kravene til type stilling, eller ta utdanning slik at man kan få seg en jobb. Det er flere yrkesgrupper det er mangel på folk i. Men du er bare negativ, ikke rart du ikke får jobb. Jeg hadde ihvertfall ikke ansatt en som deg, som bruker all sin energi på misunnelse og drittslenging.

 

Da kan kanskje DU senke kravene til type stilling og ikke være så negativ selv. Det finnes haugevis av tilpassede jobber der ute.

Anonymous poster hash: f3a46...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du bare later som da.

Anonymous poster hash: 9433b...c02

 

 

Nei, enn du? Fint om du begynner å svare på litt spørsmål tilbake også forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje han prøvde å komme fram til; at du skriver at du ikke kan jobbe fordi du har adhd og "ekstreme smerter" og så skriver du:

 

Da bør man kanskje senke kravene til type stilling, eller ta utdanning slik at man kan få seg en jobb. Det er flere yrkesgrupper det er mangel på folk i. Men du er bare negativ, ikke rart du ikke får jobb. Jeg hadde ihvertfall ikke ansatt en som deg, som bruker all sin energi på misunnelse og drittslenging.

 

Da kan kanskje DU senke kravene til type stilling og ikke være så negativ selv. Det finnes haugevis av tilpassede jobber der ute.

Anonymous poster hash: f3a46...814

 

 Men for faen da..... Det er seriøst ikke jeg som har tungt for det. Jeg har jo aldri klaget på støtten fra nav, det var derfor jeg mente vedkommende fikk få seg en jobb, dersom hn skulle være så forbanna misfornøyd med støtten fra nav.

 

God natt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 Men for faen da..... Det er seriøst ikke jeg som har tungt for det. Jeg har jo aldri klaget på støtten fra nav, det var derfor jeg mente vedkommende fikk få seg en jobb, dersom hn skulle være så forbanna misfornøyd med støtten fra nav.

 

God natt!!!!

Men halloen da. Dette handler om deg. At DU burde få deg en jobb!

Anonymous poster hash: f3a46...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...