Gå til innhold

Skuffet over meg selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
3 minutter siden, Trine skrev:

Jeg vet ikke jeg, hun kan ikke være helt frisk hun heller. Men så lenge man klarer å leve med det så er det jo greit å tro på det man vil.

Ja er vel det han mener at jeg klarer meg bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja er vel det han mener at jeg klarer meg bra. 

Men det gjør du jo ikke! I alle fall tyder det meste du skriver her inne på at du ikke har det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Men det gjør du jo ikke! I alle fall tyder det meste du skriver her inne på at du ikke har det bra...

Dere vet jo mer om meg enn han, han er her bare en knapp time. Her skriver jeg hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja er vel det han mener at jeg klarer meg bra. 

Men det gjør du jo ikke. Jeg mente at prinsessen klarte seg bra og derfor ikke har noen diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Men det gjør du jo ikke. Jeg mente at prinsessen klarte seg bra og derfor ikke har noen diagnose.

Ok. Dere vet jo mer om meg enn han, han kjenner meg ikke så godt heller. Men det var det med energier han mente kunne være sykt, men alt dreier jo seg om energier for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Dere vet jo mer om meg enn han, han kjenner meg ikke så godt heller. Men det var det med energier han mente kunne være sykt, men alt dreier jo seg om energier for meg nå.

Da er det kanskje på tide at du er litt mer åpen og ærlig med han. Syns du har snakket om energier lenge jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Da er det kanskje på tide at du er litt mer åpen og ærlig med han. Syns du har snakket om energier lenge jeg.

Jo jeg er jo ærlig og åpen med han, han sier bare han syns det er spennende. Han oppmuntrer meg jo til å snakke om sånt, sa vi kunne snakke om sånt når han legen var med neste gang. Sånn at han lærte at alt ikke var sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja akkurat. Han sa jo "Prinsessen har samme syn og hun er ikke syk". Så han mener jeg må tro på det jeg vil uten at noen dømmer det som sykt. 

Men prinsessen er jo i full vigør og forsørger seg selv (selv om arbeidet går ut på å svindle andre!).

Anonymkode: 97125...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men prinsessen er jo i full vigør og forsørger seg selv (selv om arbeidet går ut på å svindle andre!).

Anonymkode: 97125...9a9

Ja misunner henne, skulle gjerne ha levd av healing og kanalisering. Og jeg hadde ikke vært en svindler ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg var en tur på dagsenteret, og jammen ble jeg kjempedårlig og skjelven :( Er så skuffet over at ikke det har hjulpet å øke risperdal. 

Vær litt mer tålmodig. Det er bare få dager siden du økte. Det var rett før påske. Da svarte Nhd at han håpet du ikke kom på andre tanker etter noen dager. Tydelig han kjenner deg, for allerede nå begynner du å vingle. Nå må du gi det litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Han er i grunn grei, men han har ikke samme syn som legen tror jeg. Hadde jeg fortalt det til legen hadde det vært sykdom, er ihvertfall ikke redd for å være åpen med sykepleieren. Han er jo åpen for det meste, det var verre hvis jeg satt der og var avmagret og sa jeg levde på lys. Da var det sykt. 

Det er nok også meningen at sykepleieren skal få deg til å prate og så har han sine egen forestilling om hvordan han skal gjøre det. Jeg bare gjetter her, men tror det er bevisst og at han egentlig ikke tror på det han selv sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg var en tur på dagsenteret, og jammen ble jeg kjempedårlig og skjelven :( Er så skuffet over at ikke det har hjulpet å øke risperdal. 

Slik var det i fjor og, det tok tid å oppnå noen form for bedring etter redusering. Det viktigste du kan  gjøre nå er å holde fast på 2 mg og diskutere en evt forandring med spl/ behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vær litt mer tålmodig. Det er bare få dager siden du økte. Det var rett før påske. Da svarte Nhd at han håpet du ikke kom på andre tanker etter noen dager. Tydelig han kjenner deg, for allerede nå begynner du å vingle. Nå må du gi det litt tid. 

Nei jeg vingler da ikke. Får gi det litt tid ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er nok også meningen at sykepleieren skal få deg til å prate og så har han sine egen forestilling om hvordan han skal gjøre det. Jeg bare gjetter her, men tror det er bevisst og at han egentlig ikke tror på det han selv sier. 

Isåfall er han falsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, XbellaX skrev:

Slik var det i fjor og, det tok tid å oppnå noen form for bedring etter redusering. Det viktigste du kan  gjøre nå er å holde fast på 2 mg og diskutere en evt forandring med spl/ behandler.

Ja får stå på 2 mg risperdal å se om det blir bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er nok også meningen at sykepleieren skal få deg til å prate og så har han sine egen forestilling om hvordan han skal gjøre det. Jeg bare gjetter her, men tror det er bevisst og at han egentlig ikke tror på det han selv sier. 

Gjør de virkelig slik? 

Anonymkode: 6819f...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Isåfall er han falsk. 

Jeg bare gjetter, men uansett så er hensikten god. De vil deg godt. Det er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg bare gjetter, men uansett så er hensikten god. De vil deg godt. Det er jeg helt sikker på.

Jeg tror ikke han sier ALT til legen, han vil jeg skal stole på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke han sier ALT til legen, han vil jeg skal stole på han. 

Det tror jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er nok også meningen at sykepleieren skal få deg til å prate og så har han sine egen forestilling om hvordan han skal gjøre det. Jeg bare gjetter her, men tror det er bevisst og at han egentlig ikke tror på det han selv sier. 

Det ville vært klart uetisk praksis om sykepleieren lyver stjernestøv rett opp i ansiktet. Psykiatrisk behandling drives ikke slik.

En helt annen ting er at han muligens uttrykker seg litt uklart og i så fall også kan misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...