Gå til innhold

Skuffet over meg selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
24 minutter siden, Annkarin skrev:

nei det tok 6 måneder fra hypomanien startet, til jeg ble psykotisk. jeg kunne søkt hjelp lenge før hadde jeg visst konsekvensen

Men tror ikke de kunne vite det. Jeg er fjern i hodet og glemsk + alt det jeg kjenner i hodet osv. Det er jo mitt eget ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

I morgen tror jeg jeg må holde meg hjemme. Var på dagsenteret i dag og til foreldrene mine, jeg har så vondt i kroppen og er så sliten og trøtt. Makter ikke dette mer snart, da holder jeg meg heller inne. Får holde meg inne til medisinene virker. Men jeg skalv ikke i dag, var lur og tok vival før jeg gikk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

I morgen tror jeg jeg må holde meg hjemme. Var på dagsenteret i dag og til foreldrene mine, jeg har så vondt i kroppen og er så sliten og trøtt. Makter ikke dette mer snart, da holder jeg meg heller inne. Får holde meg inne til medisinene virker. Men jeg skalv ikke i dag, var lur og tok vival før jeg gikk ut. 

Hvor lenge var du på dagsenteret da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Hvor lenge var du på dagsenteret da? 

To timer, og det var masse folk i dag...ergo masse energier og jeg er helt ødelagt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

To timer, og det var masse folk i dag...ergo masse energier og jeg er helt ødelagt :( 

Du kunne jo prøve å være der litt kortere, og dra rett hjem etterpå hvis det blir for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Du kunne jo prøve å være der litt kortere, og dra rett hjem etterpå hvis det blir for mye.

Ja kan jo prøve på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...