Gå til innhold

Skuffet over meg selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de virkelig slik? 

Anonymkode: 6819f...b04

Nei, de jobber ikke slik. De kan unnlate å si alt de mener og tenker, men de lyver ikke folk rett opp i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men har jo blitt mindre redd, så mulig det hjalp på noe å øke :) Men energiene er det samme, og kanalene i hodet...er som å ha hull i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men har jo blitt mindre redd, så mulig det hjalp på noe å øke :) Men energiene er det samme, og kanalene i hodet...er som å ha hull i hodet. 

Jeg opplever deg som at den negative trenden har snudd, du har ikke fortsatt å bli enda dårligere og du virker litt bedre. Synes du skal fortsette som nå med å gå på dagsenteret, skjerme deg litt når inntrykkene blir for kraftige og fortsette å ta medisiner som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg opplever deg som at den negative trenden har snudd, du har ikke fortsatt å bli enda dårligere og du virker litt bedre. Synes du skal fortsette som nå med å gå på dagsenteret, skjerme deg litt når inntrykkene blir for kraftige og fortsette å ta medisiner som avtalt.

Får satse på at jeg er bedre da :) selv om jeg føler meg dårlig. Snakk om dårlig selvinnsikt. Skal nok på dagsenteret i morgen og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, frosken skrev:

Det ville vært klart uetisk praksis om sykepleieren lyver stjernestøv rett opp i ansiktet. Psykiatrisk behandling drives ikke slik.

En helt annen ting er at han muligens uttrykker seg litt uklart og i så fall også kan misforstås.

Ja vi får tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Men har jo blitt mindre redd, så mulig det hjalp på noe å øke :) Men energiene er det samme, og kanalene i hodet...er som å ha hull i hodet. 

Press i hodet og hull i hodet har jeg slitt med selv. Særlig etter psykose. Etter lang tid ble det bedre med økning av Abilify

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Annkarin skrev:

Press i hodet og hull i hodet har jeg slitt med selv. Særlig etter psykose. Etter lang tid ble det bedre med økning av Abilify

Ok. Det er rett og slett ubehagelig,følte jeg hadde nåler i hodet og en stund. Jeg tenker jo det er energier,har du tenkt det? Er så sliten men samtidig gira,håper på søvn. Jeg har jo økt risperdal så det kommer seg vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er rett og slett ubehagelig,følte jeg hadde nåler i hodet og en stund. Jeg tenker jo det er energier,har du tenkt det? Er så sliten men samtidig gira,håper på søvn. Jeg har jo økt risperdal så det kommer seg vel. 

jeg følte hodet mitt var som et skrelt egg, det var helt forferdelig, ble sengeliggende og innlagt. Det var ikke energien hos meg, det var bare ødelagt hjerne etter psykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Annkarin skrev:

jeg følte hodet mitt var som et skrelt egg, det var helt forferdelig, ble sengeliggende og innlagt. Det var ikke energien hos meg, det var bare ødelagt hjerne etter psykose.

Åja. Det er ikke lett når det er sånn. Husker en gang jeg hadde nåler i hodet,det var en gang jeg ble innlagt. Følte noe voldsomt med energier da og. De går jo inn i meg,selv om noen kaller det for mange inntrykk. Føler iallefall hjernen blir overarbeidet,tenk om den svikter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Åja. Det er ikke lett når det er sånn. Husker en gang jeg hadde nåler i hodet,det var en gang jeg ble innlagt. Følte noe voldsomt med energier da og. De går jo inn i meg,selv om noen kaller det for mange inntrykk. Føler iallefall hjernen blir overarbeidet,tenk om den svikter. 

Det er helt forferdelig, for jeg hadde det ALDRI sånn før jeg fikk psykose!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Annkarin skrev:

Det er helt forferdelig, for jeg hadde det ALDRI sånn før jeg fikk psykose!!!

Har du det sånn nå og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har du det sånn nå og da?

Nei men tvert jeg skulle prøvd trappe ned abilify ville det kommet tilbakr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Annkarin skrev:

Nei men tvert jeg skulle prøvd trappe ned abilify ville det kommet tilbakr

Ok. Ikke noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

ble aldri advart om at dette kunne skje, heller.

Nei ingen kunne vel vite det på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei ingen kunne vel vite det på forhånd. 

jeg synes de burde visst det og advart meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, Annkarin skrev:

jeg synes de burde visst det og advart meg

Hadde det hjulpet da? Du var jo alt psykotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde det hjulpet da? Du var jo alt psykotisk. 

nei det tok 6 måneder fra hypomanien startet, til jeg ble psykotisk. jeg kunne søkt hjelp lenge før hadde jeg visst konsekvensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...