påskelilje Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha en god kveld, håper du skal slappe litt av i kveld da:-) Ta deg to glass vin, et ekstra for meg, som går på sovepiller:-) Anonymkode: a071b...ce7 Ikke avslapping i kveld nei, men jeg gleder meg til sommerfest med koret. Blir koselig :-) Ikke noe vin i kveld, men i morgen ettermiddag/kveld har vi sommerfest med jobben, og da skal jeg ta noen glass vin for deg ;-) Når det gjelder det å ikke brenne LYSET (ikke kruttet - HAHA ) i begge ender, så er det nok lurt å sette ned aktivietsnivået ditt noen hakk, men jeg vet ikke helt hvordan du skal gjøre det. Skrive opp en liste over det du skal gjøre, og sett opp dobbelt så lang tid på gjennomføring enn det du først hadde tenkt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 38 minutter siden, påskelilje skrev: Ikke avslapping i kveld nei, men jeg gleder meg til sommerfest med koret. Blir koselig :-) Ikke noe vin i kveld, men i morgen ettermiddag/kveld har vi sommerfest med jobben, og da skal jeg ta noen glass vin for deg ;-) Når det gjelder det å ikke brenne LYSET (ikke kruttet - HAHA ) i begge ender, så er det nok lurt å sette ned aktivietsnivået ditt noen hakk, men jeg vet ikke helt hvordan du skal gjøre det. Skrive opp en liste over det du skal gjøre, og sett opp dobbelt så lang tid på gjennomføring enn det du først hadde tenkt? flott men ikke bli full i morgen Jeg lærte det med å "ikke brenne kruttet", de ordene av min psykiater, mener du at det er feil? er det lyset? Det kan jo hende det fins mer krutt enn lys, særlig der du bor Hiv o hoi:-) Anonymkode: a071b...ce7 0 Siter
Trine Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: flott men ikke bli full i morgen Jeg lærte det med å "ikke brenne kruttet", de ordene av min psykiater, mener du at det er feil? er det lyset? Det kan jo hende det fins mer krutt enn lys, særlig der du bor Hiv o hoi:-) Anonymkode: a071b...ce7 Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 12 minutter siden, Trine skrev: Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere Jeg også. 0 Siter
Trine Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 52 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Jeg også. Men når jeg tenker meg om så virker det mer logisk med "brenne lunta i begge ender". 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, Trine skrev: Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere Det heter da "brenne lunta". 1 Siter
Trine Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 4 minutter siden, slabbedask skrev: Det heter da "brenne lunta". Det klarte jeg komme meg fram til selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.