Gå til innhold

Ulven som ble skutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis ikke elven tar elgen blir det mer på jegeren. Du bør kjøpe deg mer IQ...

Anonymkode: 7a111...a94

Jeg skjønner godt hvordan du tenker, men ville sjekke om du var seriøs.

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man utrydder ikke ulv ved å skyte de innvandrer-ulvene vi lar leve på goodwill fra by-sosser, hipstere og andre virkelighetsfjerne nek.

Anonymkode: 7a111...a94

Jeg viser til innlegg her hvor det står rett ut at ulven bør utryddes. Hvor ble det av den norske ulvestammen forresten?

Fiskeri og havbruk produserer over 100x så mye mat som sauebøndene, men de skjønner at miljøet må gå først hvis bransjen skal ha en fremtid. Enten får man ha fisken i en merd, eller godta at sel og spekkhoggere spiser sin del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutes ago, Gargamel said:

Jeg skjønner godt hvordan du tenker, men ville sjekke om du var seriøs.

 

Jeg viser til innlegg her hvor det står rett ut at ulven bør utryddes. Hvor ble det av den norske ulvestammen forresten?

Fiskeri og havbruk produserer over 100x så mye mat som sauebøndene, men de skjønner at miljøet må gå først hvis bransjen skal ha en fremtid. Enten får man ha fisken i en merd, eller godta at sel og spekkhoggere spiser sin del.

 

1. Det går ikke an å fjerne "sel og spekkhoggere" fra avgrensede områder. Det kan man med ulven i norge, man kan fjerne den, uten at canis lupus utryddes. Det er mer enn nok ulv på den russiske taiga, hvor det er for kaldt for normale mennesker å trives.

2. Oppdrett blir vel cirka det samme som sauehold, bare at sauen spiser ting som ikke dyrkes og dermed ikke beslaglegger dyrkningsareal.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

By eller ingen by, soss er du. Det er eneste som kan forklare ulve-fetisjen. Alle som er oppvokst på bygda skjønner hvor groteske og lite beundringsverdige disse gråbente djevlene er.

Anonymkode: 7a111...a94

Der tar du grundig feil gitt. Men nå syns jeg egentlig du har kommet med nok drittslenging. Dette er ikke lenger en diskusjon, men ene og alene et intenst hat mot alle som mener at ulven også har livets rett. Jeg vet selv hva jeg er og ikke er. Du kjenner meg ikke og har ikke noe grunnlag for å kalle meg noe som helst. Jeg kunne kommet med like mye dritt tilbake, men hva er poenget? Hva oppnår man med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Der tar du grundig feil gitt. Men nå syns jeg egentlig du har kommet med nok drittslenging. Dette er ikke lenger en diskusjon, men ene og alene et intenst hat mot alle som mener at ulven også har livets rett. Jeg vet selv hva jeg er og ikke er. Du kjenner meg ikke og har ikke noe grunnlag for å kalle meg noe som helst. Jeg kunne kommet med like mye dritt tilbake, men hva er poenget? Hva oppnår man med det?

Er det "dritt" å kalle noen for soss? Det var da en voldsom krenkelse...

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det "dritt" å kalle noen for soss? Det var da en voldsom krenkelse...

Anonymkode: 7a111...a94

Det har vel noe med måten det blir sagt på å gjøre. Å kalle en soss for en soss er en ting, å beskylde noen for å være noe de ikke er blir noe annet. Nå er det i grunn ikke bare soss du har kalt meg eller andre her heller. Ordene du bruker i seg selv er ikke nødvendigvis negative, men måten du velger å bruke de på gjør det negativt. Når man ikke har annet å komme med i en diskusjon enn "by-soss", "hipster", "ulve-fetisj", "virkelighetsfjerne nek", "fisefine bytamper" o.s.v o.s.v.. Og for å toppe hele driten så klarer du å skrive "Hadde det ikke vært for at tinget hadde lovfestet "fri ferdsel i utmark", skulle jeg jaget dere på stedet". Var det en trussel? Og sist, men ikke minst "Du bør kjøpe deg mer IQ". Syns du virkelig slike utsagn bidrar til en god diskusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Trine said:

Det har vel noe med måten det blir sagt på å gjøre. Å kalle en soss for en soss er en ting, å beskylde noen for å være noe de ikke er blir noe annet. Nå er det i grunn ikke bare soss du har kalt meg eller andre her heller. Ordene du bruker i seg selv er ikke nødvendigvis negative, men måten du velger å bruke de på gjør det negativt. Når man ikke har annet å komme med i en diskusjon enn "by-soss", "hipster", "ulve-fetisj", "virkelighetsfjerne nek", "fisefine bytamper" o.s.v o.s.v.. Og for å toppe hele driten så klarer du å skrive "Hadde det ikke vært for at tinget hadde lovfestet "fri ferdsel i utmark", skulle jeg jaget dere på stedet". Var det en trussel? Og sist, men ikke minst "Du bør kjøpe deg mer IQ". Syns du virkelig slike utsagn bidrar til en god diskusjon?

Nei nå får du rulle inn... bla deg tilbake på disse 250 innleggene og se om du slenger med leppen selv... stikkord: "innavla sauebonde", "mer morderisk enn ulven", "sugerør i statskassa" etc. etc. Du og en annen anonymbruker her er de som har slengt mest med leppa her, selv om jeg ikke orker å bla tilbake for å sortere ut hvem som sa hva av dere. Men fytterakkern så krenket jeg ble av Otto Jespersen - videoen! :D

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nå får du rulle inn... bla deg tilbake på disse 250 innleggene og se om du slenger med leppen selv... stikkord: "innavla sauebonde", "mer morderisk enn ulven", "sugerør i statskassa" etc. etc. Du og en annen anonymbruker her er de som har slengt mest med leppa her, selv om jeg ikke orker å bla tilbake for å sortere ut hvem som sa hva av dere. Men fytterakkern så krenket jeg ble av Otto Jespersen - videoen! :D

Anonymkode: 7a111...a94

Hah....jeg har ikke sagt noe av det. Kan egentlig ikke huske noen andre har det heller, så jeg lurer på om du muligens drømmer. Har vel lest "sugerør i statskassa", men usikker på om det var i denne tråden eller et annet sted. Men du kan ikke beskylde meg for noe av det der ihvertfall. Hva var forresten mer morderisk enn ulven"? Jeg kan nok ha skrevet noe i den duren, men ikke som en dritt-slengingskommentar. Du har jo bare skrevet en liten del av en setning.

Jeg ble for nysgjerrig. Det er ganske fort gjort å søke på enkeltord på hver side. Den eneste som har skrevet "morderisk" er deg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/4/2016 at 8:59 PM, Trine said:

Jeg holder hunden min unna huggorm. Fordi hundeeiere, i motsetning til saueeiere (tydeligvis) passer på dyra våre.

Vet du hva dere oppnår ved å holde bestanden i "sjakk"? Det blir innavl som fører til at ulven får en mindre og mindre typisk ulve-atferd som igjen fører til at de blir mer pågående og ikke sky som de egentlig skal være. Så det er vel det man kan kalle ris til egen bak. Også en facebook-gruppe da, det vil nok løse alle problemer. Kan lure på hvem som er de faktisk morderistiske beista her, det virker som det er sauebonden og ikke ulven.

Er ikke alltid Google "kartlegger" alt. Men her fanger border, med mindre Admin Doktoronline sletter. Uansett er dette bare ett eksempel. ;) Du kan kverulere så mye du vil, men du klarer ikke omgjøre det du har gjort/sagt.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"sugerør i statskassa"

Anonymkode: 7a111...a94

Denne kommentaren var det f66 som elegant ba om å få. Man kan ikke komme med dritt uten å forvente å få det tilbake.

Den 4.8.2016 at 15.35, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke hipstere som går helgetur med pipe i munnen og puddel i bånd som skal bestemme hvordan bøndene skal drive husdyrholdet sitt. Makan!

Anonymkode: 58d69...f66

 

Den 4.8.2016 at 15.57, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke ignorante, tilkortkomne, gretne rednecks av noen bondetamper - opptanket på surmelk og konstant fikserte på sin egen navle -, med sugerøret limt fast i innerst i subsidiekassa etc. etc, som skal bestemme om ulv skal få leve i norsk natur.

Anonymkode: 30bf3...afb

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Denne kommentaren var det f66 som elegant ba om å få. Man kan ikke komme med dritt uten å forvente å få det tilbake.

afb er jo 10 ganger så grov! Det er afb som er den aller groveste (i denne tråden)! Og du trykker "liker" i vildens sky, og støtter han/hun med " :D:D:D "... snakk om å feie for egen dør! Men det er vel ikke anvendbart i dette tilfellet i og med at du bare kverulerer for morro skyld.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alltid Google "kartlegger" alt. Men her fanger border, med mindre Admin Doktoronline sletter. Uansett er dette bare ett eksempel. ;) Du kan kverulere så mye du vil, men du klarer ikke omgjøre det du har gjort/sagt.

Anonymkode: 7a111...a94

Jeg skrev jo at jeg nok kunne ha skrevet noe i den duren. Jeg søkte ikke med google, men etter ordet morderisk, som du sa jeg hadde skrevet. Men det var jo ikke morderisk jeg hadde skrevet. Det er det eneste eksempelet du kan komme med. Og igjen, her var det hverken jeg eller afb som startet. Kommentarene som ble skrevet av deg og/eller f66 var jo tydelige på at en av dere var ekstremt trigger happy. Jeg har ikke noe ønske eller behov for å omgjøre noe av det jeg har skrevet for jeg står for alt. 

At det er afb og jeg som har slengt mest med leppa er bare tull. Vi har, menneskelige som vi er, svart på noe av våset med tilsvarende vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

afb er jo 10 ganger så grov! Det er afb som er den aller groveste (i denne tråden)! Og du trykker "liker" i vildens sky, og støtter han/hun med " :D:D:D "... snakk om å feie for egen dør! Men det er vel ikke anvendbart i dette tilfellet i og med at du bare kverulerer for morro skyld.

Anonymkode: 7a111...a94

Kverulerer for morro skyld, jommen sa man smør. (Noe sånt)

Anonymkode: 58d69...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, Trine said:

Jeg skrev jo at jeg nok kunne ha skrevet noe i den duren. Jeg søkte ikke med google, men etter ordet morderisk, som du sa jeg hadde skrevet. Men det var jo ikke morderisk jeg hadde skrevet. Det er det eneste eksempelet du kan komme med. Og igjen, her var det hverken jeg eller afb som startet. Kommentarene som ble skrevet av deg og/eller f66 var jo tydelige på at en av dere var ekstremt trigger happy. Jeg har ikke noe ønske eller behov for å omgjøre noe av det jeg har skrevet for jeg står for alt.

Blablabla, orker ikke lese, har psykiske lidelser... men jeg er ikke enig. Og det er vås.

4 minutes ago, Trine said:

At det er afb og jeg som har slengt mest med leppa er bare tull. Vi har, menneskelige som vi er, svart på noe av våset med tilsvarende vås.

Alle myndige er ansvarlige for sine handlinger, helt uavhengig av andres handlinger.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

afb er jo 10 ganger så grov! Det er afb som er den aller groveste (i denne tråden)! Og du trykker "liker" i vildens sky, og støtter han/hun med " :D:D:D "... snakk om å feie for egen dør! Men det er vel ikke anvendbart i dette tilfellet i og med at du bare kverulerer for morro skyld.

Anonymkode: 7a111...a94

Skjerp deg! Voks opp! Du kan ikke lese de to innleggene jeg siterte her og påstå hverken det ene eller det andre. Du husker kun bruddstykker. Les hele tråden på nytt du, og uttal deg etter det.

At jeg trykker liker på et innlegg betyr ikke at jeg ville brukt de samme ordene, men at jeg er enig i noe av det som sto der, eller at jeg liker at noen ikke lar seg tråkke på uten å svare tilbake. f66 har kommet med ekstremt mye som førte til at afb svarte som vedkommende gjorde.

Jeg kverrulerer ikke for moroskyld, jeg har en plagsom rettferdighetssans og mener at rett skal være rett. Så ja, jeg fyrer meg opp, men jeg gjør det ikke for moroskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Kverulerer for morro skyld, jommen sa man smør. (Noe sånt)

Anonymkode: 58d69...f66

Ja det er vel å smøre litt tykt på. ;)

HAHAHA!!!

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Skjerp deg! Voks opp! Du kan ikke lese de to innleggene jeg siterte her og påstå hverken det ene eller det andre. Du husker kun bruddstykker. Les hele tråden på nytt du, og uttal deg etter det.

At jeg trykker liker på et innlegg betyr ikke at jeg ville brukt de samme ordene, men at jeg er enig i noe av det som sto der, eller at jeg liker at noen ikke lar seg tråkke på uten å svare tilbake. f66 har kommet med ekstremt mye som førte til at afb svarte som vedkommende gjorde.

Jeg kverrulerer ikke for moroskyld, jeg har en plagsom rettferdighetssans og mener at rett skal være rett. Så ja, jeg fyrer meg opp, men jeg gjør det ikke for moroskyld.

Blablabla, orker ikke lese, har psykiske lidelser... men jeg er ikke enig. Og det er vås.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vel å smøre litt tykt på. ;)

HAHAHA!!!

Anonymkode: 7a111...a94

Liddli morsomt, vel. :D

Anonymkode: 58d69...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blablabla, orker ikke lese, har psykiske lidelser... men jeg er ikke enig. Og det er vås.

Du har det ja. Overrasker meg ikke ;)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle myndige er ansvarlige for sine handlinger, helt uavhengig av andres handlinger.

Det er jo virkelig ikke poenget. Du beskylder oss for å komme med mest dritt i et forsøk på å rettferdiggjøre ditt eget dritt. Jeg kan jo slenge denne kommentaren rett tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Liddli morsomt, vel. :D

Anonymkode: 58d69...f66

Denne humoren minne meg om Ingrid Bjørnov. Hun er liddli morsom.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blablabla, orker ikke lese, har psykiske lidelser... men jeg er ikke enig. Og det er vås.

Anonymkode: 7a111...a94

Ja, det har du skrevet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...