Gå til innhold

Godtestopp


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutes ago, Gargamel said:

Så....vi må spise maten vår?

Nei, man "må" ikke det. Men syns det fra "alle" hold bare er klaging og jamring over at butikkene bugner av luksus- og fest-mat til priser de fleste har nok til. Det er bare slikt man kan lese i "avisen", av intervjuer og andre innlegg. En kan kjøpe 200 g First Price melkesjokolade til cirka 15 kr - de fleste i verden ville sett på det som fantastisk.

Anonymkode: c6c52...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎02‎.‎2017 den 17.15, cilie skrev:

Hvordan går det nå i helgen, Påskelilje? 

Jeg er snart i gang😅

Joda, det gikk helt fint i helgen, så nå er jeg på min 9. dag uten godteri. Foreløpig har jeg ikke blitt fristet verken av godteri eller brus. Men jeg har spist litt is da, noe som er "lov" i følge mine regler. Jeg fikk karameller av den ene dattera til morsdagen... hva synes du jeg skal gjøre med dem? Spare dem til påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, påskelilje skrev:

Joda, det gikk helt fint i helgen, så nå er jeg på min 9. dag uten godteri. Foreløpig har jeg ikke blitt fristet verken av godteri eller brus. Men jeg har spist litt is da, noe som er "lov" i følge mine regler. Jeg fikk karameller av den ene dattera til morsdagen... hva synes du jeg skal gjøre med dem? Spare dem til påske?

Så flink du er👏 Jeg får lyst til å gråte når jeg tenker på en pose smågodt...🤢men skal holde ut!!

Jeg tenker vel at noen karameller ikke gjør noe til el fra for deg. Hadde det vært meg derimot, hadde jeg kastet meg i bilen etter inntak og sporenstreks kjøpt noe mer siden "dagen alt var ødelagt." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Har kastet meg på selv. Spist sunt i går og i dag, frukt til frokost, brødskive til lunch og vegetar-chili til middag begge dagene. Får kanskje øke litt på proteiner, men klarer meg foreløpig greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Så flinke dere er!

Har kastet meg på selv. Spist sunt i går og i dag, frukt til frokost, brødskive til lunch og vegetar-chili til middag begge dagene. Får kanskje øke litt på proteiner, men klarer meg foreløpig greit.

 

Bra! 

Viktig med proteiner😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, issomethingwrong skrev:

Så flinke dere er!

Har kastet meg på selv. Spist sunt i går og i dag, frukt til frokost, brødskive til lunch og vegetar-chili til middag begge dagene. Får kanskje øke litt på proteiner, men klarer meg foreløpig greit.

 

Skal du også ned i vekt?

Er du ikke mye sulten med bare frukt til frokost og så få måltider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Så flinke dere er!

Har kastet meg på selv. Spist sunt i går og i dag, frukt til frokost, brødskive til lunch og vegetar-chili til middag begge dagene. Får kanskje øke litt på proteiner, men klarer meg foreløpig greit.

 

Hiv en boks bønner i chilien, det blir det proteiner av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Villanda skrev:

Skal du også ned i vekt?

Er du ikke mye sulten med bare frukt til frokost og så få måltider?

Helst 30 kg :) 

Jo, må nok spise mer etterhvert tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, issomethingwrong skrev:

Helst 30 kg :) 

Jo, må nok spise mer etterhvert tenker jeg

Hvorfor ikke nå? Går ikke kroppen i sparemodus av en sånn diett?

Forstår at jeg selv spiser veldig ofte. Har allerede spist 2 skiver med brunost (ikke det smarteste pålegget, jeg vet) til frokost, og en yoplait yoghurt til mellommåltid. Men har også allerede gått 70 floores og 5000 skritt. 😀

Takk for avledningen.  Nå greidde jeg slutte å grine og kan gå ned igjen til sivilisasjonen! Og da skal jeg ta EN, men bare en, liten sjokoladebit til kaffen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kcal inn, kcal ut - verre er det ikke.

Anonymkode: c6c52...77a

I teorien ja. Praksis er vanskeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbrusing - for å stjele ditt begrep ISW - er skikkelig tungt. Jeg blir nesten flau over hvor avhengig jeg har blitt... Intens hodepine og drømmer om kald brus! 

Det artige er at kjeks og sjokolade ikke er i tankene mine, da sånt umulig nytes u t e n brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

I teorien ja. Praksis er vanskeligere!

Bare å,jobbe med seg selv.

Lykke til.

Anonymkode: 2023d...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare å,jobbe med seg selv.

Lykke til.

Anonymkode: 2023d...758

Takk! Jeg vet at det kun er meg selv som kan endre retning.

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Hvem vet hva hvor

Kanskje jeg får det til denne gangen

Bare helt nødvendig livsstilsendring

Bare kun vinn vinn prosjekt allikevel er det noe som liksom butter ikke er med om noen forstår.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å holde meg unna brus og sjokolade og annet godteri! :)

 

Snacks, diverse småmat, øl og vin er det verre med.... :o

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...