Gå til innhold

Godtestopp


påskelilje

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er! Selv har jeg sklidd ut i matveien og da hjelper det ikke akkurat om jeg jogger mange turer i uka ser jeg...

For dere som liker både sjokolade og salt lakris - IKKE prøv den nye Freia med dajm og salt lakris... *stønn* Jeg stoppet etter halve plata, men det er uhyre sjelden jeg kjører i meg så mye sjokolade i gangen egentlig så den sjokoladen var det virkelig noe med! Lurer på hvor lenge jeg klarer å la resten ligge... Og nei, man kaster ikke mat. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, emilie321 skrev:

Begynner å se på vekta at jeg spiser svært lite godteri :)

På 4 uker har jeg nå gått ned 3,8 kg (totalt 21 kg) :)  Nå er det kanskje på tide å ta tak i selve maten. Spiser sunt, men litt for mye. Merker at kroppen er mye mer fornøyd :)

Noen fler som merker forskjell?

 

Så flink du er! Går ikke så bra her. Kjøpt batterier til vekta i dag, så får prøve den snart vel🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 4 uker gikk jeg på en liten? smell nå i helgen. 😑 Den var nesten planlagt... Overbeviste meg selv om at halvveis, måtte jeg ha noe. Er i gang igjen fra nå uten flere sprekker. Klarte å droppe brusen og erfarte at godteri ikke er så godt uten brus. Is derimot... alltid godt😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg hadde også en sprekk i dag, etter fem uker. Vi skulle på skitur, og så hadde mannen min kjøpt en pose Godt og blandet, og da ble jeg med på den. Men ingenting chips i kveld, selv om skåla stod på bordet og fristet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 8.2.2017 den 22.45, påskelilje skrev:

Jeg og Cilie har avtalt godtestopp 😊 Jeg begynte på mandag, og har da selvsagt ikke spist verken godteri eller chips, eller drukket brus disse tre dagene. 

Flere som blir med? 

Jeg blir med fra mandag av, men kommer til å drikke pepsi max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir med fra mandag av, men kommer til å drikke pepsi max. 

Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg hadde også en sprekk i dag, etter fem uker. Vi skulle på skitur, og så hadde mannen min kjøpt en pose Godt og blandet, og da ble jeg med på den. Men ingenting chips i kveld, selv om skåla stod på bordet og fristet!

Det var sikkert ikke store kalorimengden da. Det har det blitt her🙈🙈🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir med fra mandag av, men kommer til å drikke pepsi max. 

Så bra! Jeg er i gang igjen imgn. Blitt mye dritt denne helgen altså🙄🍦🥖🥐🍬🍫🍪🍭

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, cilie skrev:

Så bra! Jeg er i gang igjen imgn. Blitt mye dritt denne helgen altså🙄🍦🥖🥐🍬🍫🍪🍭

Uff ja her og. Føler meg elendig...Må ta meg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På ‎06‎.‎03‎.‎2017 den 8.50, emilie321 skrev:

Begynner å se på vekta at jeg spiser svært lite godteri :)

På 4 uker har jeg nå gått ned 3,8 kg (totalt 21 kg) :)  Nå er det kanskje på tide å ta tak i selve maten. Spiser sunt, men litt for mye. Merker at kroppen er mye mer fornøyd :)

Noen fler som merker forskjell?

 

Vekta mi har vært nesten konstant, men så plutselig har jeg gått ned to kilo ( siste uka). Tror vel mest på tilfeldigheter, så jeg stoler ikke helt på siste måling (i dag) før den har gjentatt seg noen ganger ;)

Det går helt greit å unngå godteri (bortsett fra at jeg altså hadde en liten sprekk på lørdag) - men godtesuget er ikke borte. Jeg har alltid lyst på godteri, og hadde det vært sunt for kroppen, kunne jeg ha hevet innpå godteri konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, påskelilje skrev:

Vekta mi har vært nesten konstant, men så plutselig har jeg gått ned to kilo ( siste uka). Tror vel mest på tilfeldigheter, så jeg stoler ikke helt på siste måling (i dag) før den har gjentatt seg noen ganger ;)

Det går helt greit å unngå godteri (bortsett fra at jeg altså hadde en liten sprekk på lørdag) - men godtesuget er ikke borte. Jeg har alltid lyst på godteri, og hadde det vært sunt for kroppen, kunne jeg ha hevet innpå godteri konstant.

Jeg opplever selv at vekta går litt i rykk og napp. En uke jeg har vært veldig flink så kan jeg enten stå stille eller bare gå ned noen gram, mens en uke hvor jeg ikke har vært så flink så går jeg ned mye. Tror dette er vanlig, særlig hvis en ikke skal ned så mye.

Etter at jeg begynte på efexor så har den enorme sulten og det verste suget etter godteri dempet seg. Tror nå at jeg er mer normal ang sult og godteri, har iallefall mer kontroll. Etter jeg ble med på denne tråden så har jeg gått ned 5,7 kilo. Har nå "bare" 22,3 kg igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg opplever selv at vekta går litt i rykk og napp. En uke jeg har vært veldig flink så kan jeg enten stå stille eller bare gå ned noen gram, mens en uke hvor jeg ikke har vært så flink så går jeg ned mye. Tror dette er vanlig, særlig hvis en ikke skal ned så mye.

Etter at jeg begynte på efexor så har den enorme sulten og det verste suget etter godteri dempet seg. Tror nå at jeg er mer normal ang sult og godteri, har iallefall mer kontroll. Etter jeg ble med på denne tråden så har jeg gått ned 5,7 kilo. Har nå "bare" 22,3 kg igjen :)

 

Det er kjempebra! 

Jeg tenker også sånn, at tråden hjelper på motivasjonen. Det gled ut i helgen nå, men da hadde det vært 4 uker uten. Nå spiser jeg salat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, March 06, 2017 den 8.50, emilie321 skrev:

Begynner å se på vekta at jeg spiser svært lite godteri :)

På 4 uker har jeg nå gått ned 3,8 kg (totalt 21 kg) :)  Nå er det kanskje på tide å ta tak i selve maten. Spiser sunt, men litt for mye. Merker at kroppen er mye mer fornøyd :)

Noen fler som merker forskjell?

 

Hvordan kan det ha seg at du spiser for mye når det du spiser er Sundt og du har gått ned nesten ett kg i uka??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Villanda skrev:

Hvordan kan det ha seg at du spiser for mye når det du spiser er Sundt og du har gått ned nesten ett kg i uka??

Jeg lå på ca 2200 kcal om dagen, men siste uka har jeg ligget på ca 1750 i snitt. Da jeg begynte sammen med dere her med godis stopp så veide jeg nesten 30 kg for mye, dermed var kroppens kalori forbruk høyt. Nå som vekta går nedover så bør jeg også senke matinntaket for å oppnå et brukbart vekttap. Nå trener jeg også litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger motivasjon!!!!! 

Gir snart opp🙄 

15. mars allerede, og jeg er like langt fra en akseptabel sommerkropp som jeg var 1.1......... Ååååååååå😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Jeg trenger motivasjon!!!!! 

Gir snart opp🙄 

15. mars allerede, og jeg er like langt fra en akseptabel sommerkropp som jeg var 1.1......... Ååååååååå😭

Åååå, ikke gi opp :) 

Du er kjempeflink, du må bare bruke motivasjonen din i riktig retning. Øv deg på å unngå karbohydrater bortsett fra i form av frukt og grønnsaker, så går søtsuget bort i løpet av timer. Få frisk luft, ikke ta ut frustrasjoner i form av mat. Send heller en melding her så skal jeg prøve å motivere deg! 

Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Åååå, ikke gi opp :) 

Du er kjempeflink, du må bare bruke motivasjonen din i riktig retning. Øv deg på å unngå karbohydrater bortsett fra i form av frukt og grønnsaker, så går søtsuget bort i løpet av timer. Få frisk luft, ikke ta ut frustrasjoner i form av mat. Send heller en melding her så skal jeg prøve å motivere deg! 

Klem 

Å, tusen takk du😃 Du gjør det da😉🙏! Er bare litt umulig case om dagen. Men kun meg selv som kan endre retning... selv om det er veldig godt med kloke råd og betraktninger underveis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, cilie skrev:

Jeg trenger motivasjon!!!!! 

Gir snart opp🙄 

15. mars allerede, og jeg er like langt fra en akseptabel sommerkropp som jeg var 1.1......... Ååååååååå😭

Hvor mange kilo skal du ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Hvor mange kilo skal du ned ?

Jeg vet ikke - tør ikke veie meg. Tipper jeg har lagt på meg nærmere 10 kg, så i hvert fall det😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...