AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. Er dette en sak for legevakta? Anonymkode: 39de0...d98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. Er dette en sak for legevakta? Anonymkode: 39de0...d98 Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen? Anonymkode: 26d43...b3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen? Anonymkode: 26d43...b3d Fikk ikke smertestillende, tar Ibux og paraset i kombinasjon (600 ibux og 1000 paraset) hver 6.time Anonymkode: 39de0...d98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Nei det høres ikke slik ut. Tannlege mandag om det ikke roer seg. Anonymkode: 7201c...81f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.