Gå til innhold

Trening uke 33


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg har løpt en løpetur på 20 km i dag. Og hadde en lang tur på fredag også. Så 2 økter denne uken. :)

Spent på oppdatering fra dere andre også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har løpt en løpetur på 20 km i dag. Og hadde en lang tur på fredag også. Så 2 økter denne uken. :)

Spent på oppdatering fra dere andre også. :)

20 km?! Det er jo dritlangt! Hvor lang tid brukte du?

Denne uka bærer preg av oppstart på jobb etter ferien (da blir jeg alltid litt mer sliten enn vanlig) og vanvittig drittvær:

Mandag - 4,3 km joggetur

Tirsdag - 3,7 km gåtur til og fra butikken

Torsdag - 6,2 km joggetur

Kunne vært bedre, men det kunne vært verre og. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har gått over all forventning. Våknet mandag med at nå skulle jeg trene...men skal jo ta det litt forsiktig i begynnelsen så jeg ikke går på en smell igjen, så sto over treningen den dagen. Har fått til 3 gode økter denne uka og det er jeg strålende fornøyd med.

Tirsdag : Svømt 2000 m (70 min)

Fredag : Svømt  2100 m (70 min)

Søndag : Spenst, Syklet 15 km (40 min) + Styrke (40 min)

Var på fest igår, er derfor veldig fornøyd med at jeg greide å dra på treningssenteret idag :) Ser dessuten at formen stiger raskt, noe som er veldig motiverende :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Får vel ha meg ut og jogge jeg også så det blir litt mer å melde. Det er bare det at det regner sånn.  Jeg kan allerede melde at det ikke blir 20km i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gargamel skrev:

Får vel ha meg ut og jogge jeg også så det blir litt mer å melde. Det er bare det at det regner sånn.  Jeg kan allerede melde at det ikke blir 20km i kveld. 

Det var en av grunnene til at jeg greide å trene idag, at jeg skulle ha litt mer å melde :)  Må si at jeg føler meg mye bedre etter treningen idag, det gir meg både mestringsfølelse og en god følelse i kroppen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

20 km?! Det er jo dritlangt! Hvor lang tid brukte du?

Denne uka bærer preg av oppstart på jobb etter ferien (da blir jeg alltid litt mer sliten enn vanlig) og vanvittig drittvær:

Mandag - 4,3 km joggetur

Tirsdag - 3,7 km gåtur til og fra butikken

Torsdag - 6,2 km joggetur

Kunne vært bedre, men det kunne vært verre og. :) 

Jeg brukte ca 1 time og 50 minutter :) 

Du verden du er flink!. Tre ganger er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Sånn. 

Da ble det:

* Styrketrening mandag

* Løp 10km på tirsdag. Tok overraskende ny pers (rekorder fra 80-tallet er strøket, som kjent) 

* Styrketrening onsdag. Helt sykt støl etter mandagen. 

* Joggetur på 10 km i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med uka, spesielt med helga :D

Onsdag: syklet frem og tilbake til jobb, men kortere enn vanlig fordi jeg skulle bli plukket opp ved E18 - 7,6 km tilsammen + flere små gåturer på tilsammen ca 4 km.

Torsdag: syklet frem og tilbake på jobb - tilsammen 14,4 km

Fredag: var på fest med jobben. Labbet 2 km fra festen til en bar... :P

Lørdag: lang tur i skogen med mannen - 11,4 km

Søndag: sykkeltur med mannen, 24 km. Og så nå i kveld løp jeg 10 km i skogen :D med ny rekord  :lol:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg er fornøyd med uka, spesielt med helga :D

Onsdag: syklet frem og tilbake til jobb, men kortere enn vanlig fordi jeg skulle bli plukket opp ved E18 - 7,6 km tilsammen + flere små gåturer på tilsammen ca 4 km.

Torsdag: syklet frem og tilbake på jobb - tilsammen 14,4 km

Fredag: var på fest med jobben. Labbet 2 km fra festen til en bar... :P

Lørdag: lang tur i skogen med mannen - 11,4 km

Søndag: sykkeltur med mannen, 24 km. Og så nå i kveld løp jeg 10 km i skogen :D med ny rekord  :lol:!!!

Så flink du er :). Jeg vurderer å skaffe meg en sykkel selv, og mulig forsøke meg på et sykkelritt, selv om jeg ikke er så god på å sykle ;) . Er alltid gøy å prøve noen andre aktiviteter itillegg til løpinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har det blitt lite, kjenner på forkjølelse og uggen følelse så har ikke blitt noe siden onsdag. Krysser fingrene for at denne innetiden og roen i helgen fører til at formen kommer raskt tilbake. 

Mandag ble det 11,58 km på 2 timer og 7 minutter.

Onsdag ble det 7,86 km på 2 timer og 24 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Denne uka har gått over all forventning. Våknet mandag med at nå skulle jeg trene...men skal jo ta det litt forsiktig i begynnelsen så jeg ikke går på en smell igjen, så sto over treningen den dagen. Har fått til 3 gode økter denne uka og det er jeg strålende fornøyd med.

Tirsdag : Svømt 2000 m (70 min)

Fredag : Svømt  2100 m (70 min)

Søndag : Spenst, Syklet 15 km (40 min) + Styrke (40 min)

Var på fest igår, er derfor veldig fornøyd med at jeg greide å dra på treningssenteret idag :) Ser dessuten at formen stiger raskt, noe som er veldig motiverende :)

Jeg er imponert :) Begynner å lure på om jeg skal tørre å dra i svømmehallen for å svømme jeg også. Er litt redd for å gjennomføre det, men du motiverer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 minutter siden, påskelilje skrev:

 

Fredag: var på fest med jobben. Labbet 2 km fra festen til en bar... :P

 

Går du på alle fire når du "labber"? Det blir vel fort sånn på jobbfest, men det blir to tunge kilometer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, umakenverdt skrev:

Jeg er imponert :) Begynner å lure på om jeg skal tørre å dra i svømmehallen for å svømme jeg også. Er litt redd for å gjennomføre det, men du motiverer ;) 

Takk :D I begynnelsen er det vanskelig å komme seg fra garderoben, ut i dusjen og så ut i bassenget. Når jeg kommer ut i vannet så er det glemt og jeg er i min lille boble.:)  Det går lettere for hver gang da. Gevinsten for meg å greie dette er så stor, da svømming er den beste sporten jeg gjør. Hadde vært gøy hvis flere hadde svømt.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Gargamel skrev:

Går du på alle fire når du "labber"? Det blir vel fort sånn på jobbfest, men det blir to tunge kilometer. 

Hahaha! Vel... Det var ikke fullt så galt. Vi bruker verbet å labbe om å gå på beina.  En kan labbe seint = å tusle, eller labbe fort, altså i motsetning til å ta buss eller kjøre. Fredag natt gikk det vel ikke så himla fort, men jeg holdt meg oppe på to bein :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk :D I begynnelsen er det vanskelig å komme seg fra garderoben, ut i dusjen og så ut i bassenget. Når jeg kommer ut i vannet så er det glemt og jeg er i min lille boble.:)  Det går lettere for hver gang da. Gevinsten for meg å greie dette er så stor, da svømming er den beste sporten jeg gjør. Hadde vært gøy hvis flere hadde svømt.:D

Ja, det er å komme seg til bassenget som er det verste. Jeg er ikke god til å svømme, men synes det er herlig de gangene jeg gjør det. Får prøve å gjennomføre når forkjølelsen gir seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, umakenverdt skrev:

Jeg er imponert :) Begynner å lure på om jeg skal tørre å dra i svømmehallen for å svømme jeg også. Er litt redd for å gjennomføre det, men du motiverer ;) 

Fikk en tanke jeg og. Mulig jeg skal ta en dag å svømme litt. Men det er tiltak å komme seg til hallen når den ligger 10 km unna..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, emilie321 skrev:

Takk :D I begynnelsen er det vanskelig å komme seg fra garderoben, ut i dusjen og så ut i bassenget. Når jeg kommer ut i vannet så er det glemt og jeg er i min lille boble.:)  Det går lettere for hver gang da. Gevinsten for meg å greie dette er så stor, da svømming er den beste sporten jeg gjør. Hadde vært gøy hvis flere hadde svømt.:D

Jeg liker også å svømme, men har ikke vært i svømmehallen etter at crawlekurset mitt var ferdig tidlig i vår. Regner med at det blir litt svømming igjen når kulda kommer og jeg ikke kan sykle lenger. Elsker å være i min lille svømmeboble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mina1 skrev:

Så flink du er :). Jeg vurderer å skaffe meg en sykkel selv, og mulig forsøke meg på et sykkelritt, selv om jeg ikke er så god på å sykle ;) . Er alltid gøy å prøve noen andre aktiviteter itillegg til løpinga. 

Kjøpte meg ny sykkel for noen uker siden, og den er bare helt fantastisk! Den triller så lett, og det er bare en fryd å sykle! Mannen merket i går at jeg syklet mye fortere enn i fjor - det skyldes nok både sykkelen og min form :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger på treningssenter, totalt 1 1/4 time med "intervalloppvarming" (25 min.) og styrke.

To ganger sykkeltur, 1 time i kupert terreng med ganske høy intensitet.

I tillegg to gåturer på 1-2 timer, men sånt regner jeg jo ikke med ;).

 

Så alt i alt en bra uke, treningsmessig sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Kjøpte meg ny sykkel for noen uker siden, og den er bare helt fantastisk! Den triller så lett, og det er bare en fryd å sykle! Mannen merket i går at jeg syklet mye fortere enn i fjor - det skyldes nok både sykkelen og min form :D

Flinke deg :) . Da er du tydelig i form.

Kanskje jeg blir bedre på å sykle om jeg øver ;). Håper det hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...