Gå til innhold

Er det så ille da?


Gjest Masi

Anbefalte innlegg

Og vi ser ut til å være de eneste som faktisk ikke synes det er ille. Dette minner meg om den danskebåtdiskusjonen for 100 år siden.

*hehe* Jeg tenkte på danskebåtdiskusen jeg også, da jeg leste denne tråden. Det hadde nok sett verre ut hvis denne tråden hadde ligget inne på foreldreforumet....tror du ikke? Den hadde i hvert fall helt sikkert vært dobbelt så lang. (Dobbelt så mye kjeft til Masi.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    28

  • Vincent

    9

  • Jane

    8

  • yellow

    8

Mest aktive i denne tråden

*hehe* Jeg tenkte på danskebåtdiskusen jeg også, da jeg leste denne tråden. Det hadde nok sett verre ut hvis denne tråden hadde ligget inne på foreldreforumet....tror du ikke? Den hadde i hvert fall helt sikkert vært dobbelt så lang. (Dobbelt så mye kjeft til Masi.)

Kanskje vi burde kopiert den over til foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn litt seint, men jeg er selvfølgelig enig. Vi har ikke brukt barnevakt til snuppa siden hun var 6 år.

Godt å høre at det er noen som har vettet i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest søtnoss

Hvorfor det egentlig, søtnoss?

vel lionn ganske dumt spørsmål av deg faktisk men jeg ble ikke så forstøkt over at iq din ikke var stor nok til og finne ut av det selv men det er helt uansvarlig og gå fra ett barn som sover uansett hva du mener. hva hadde selv følt hvis du våknet av ett mareritt og skulle inn til mamma og få trøst men du fant ut at du var alene? nei stakkars barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel lionn ganske dumt spørsmål av deg faktisk men jeg ble ikke så forstøkt over at iq din ikke var stor nok til og finne ut av det selv men det er helt uansvarlig og gå fra ett barn som sover uansett hva du mener. hva hadde selv følt hvis du våknet av ett mareritt og skulle inn til mamma og få trøst men du fant ut at du var alene? nei stakkars barn

Tips: Skriv kortere setninger og prøv å skrive korrekt, så er det lettere å forstå hva du skriver.

Vel, om jeg hadde gått fra en 5-åring for å gå på en kafe` like borti høgget her, hadde jeg nok forklart vedkommende at det bare var å ringe til meg om h*n våknet. Det er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er full av sludder fra ekle mødre som har en iboende trang til å mene både det ene og det andre om andres barneoppdragelse.

Jeg kan ikke fatte at dette skulle være så ille nei - og jeg kan heller ikke fatte at det skal være så mange som har bedre grunnlag for en slik vurdering enn det du har.

Unger kan faktisk våkne av mareritt ol. Da er det ILLE, virkelig ille om ikke noen er der.

Sjansene for brann, innbrudd ol. er kanskje ike så store, men sjansen for at unger kan våkne er store. Selv om de ikke gjør det vanligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Furitass

Jeg blir rasende på deg nå jeg ser hva du sier.Tenk hvis barnet voknet opp av et mareritt og ville ha trøst? Du bør nok heller skaffe deg avlastning.Du sjokkerer, hadde jeg visst hvem du var, hadde jeg anmeldt det. Det viser at du ikke er noe voksen. Skjerp deg!!!!!! GRRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i alle dager!

Dere tar jo helt av her jo.

Han vet at om jeg ikke er der dersom han våkner så er jeg nede på kafeen.an kan også bruke telefonen.Han kan nødnummeret til brann og politi.

Han er voksen for alderen og temmelig selvstendig.

Dere får meg jo til å fremstå som et monstrum her.

Og er det bedre å ta med seg fremmede menn hjem?Hva om guttungen våkner da og så er det en fremmed mann der?Er det noe bedre da?

Ja det er MYE bedre å ta med fremmede menn hjem. Guttungen vokner jo aldri......ifølge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søtnoss

Unger kan faktisk våkne av mareritt ol. Da er det ILLE, virkelig ille om ikke noen er der.

Sjansene for brann, innbrudd ol. er kanskje ike så store, men sjansen for at unger kan våkne er store. Selv om de ikke gjør det vanligvis.

godt og se at noen oppegående mennesker er enige.synd at det er så mange her som ikke har skjønt hva en morsrolle er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er noen som har vettet i behold.

ÅÅÅ Lion og Jane , dere er så kuuuuule, skikkelig helter alså. Kan jeg få være med i fan klubben?

NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Furitass

Tips: Skriv kortere setninger og prøv å skrive korrekt, så er det lettere å forstå hva du skriver.

Vel, om jeg hadde gått fra en 5-åring for å gå på en kafe` like borti høgget her, hadde jeg nok forklart vedkommende at det bare var å ringe til meg om h*n våknet. Det er ikke verre enn det.

En femåring ringe etter at han hadde voknet opp etter et mareritt, eller når soverommet sto i brann? Tenk litt, uvitende barn, håper ikke du har barn, du høres ut som en fjortis, eller en fjortfis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Furitass

Tips: Skriv kortere setninger og prøv å skrive korrekt, så er det lettere å forstå hva du skriver.

Vel, om jeg hadde gått fra en 5-åring for å gå på en kafe` like borti høgget her, hadde jeg nok forklart vedkommende at det bare var å ringe til meg om h*n våknet. Det er ikke verre enn det.

En femåring ringe etter at han hadde voknet opp etter et mareritt, eller når soverommet sto i brann? Tenk litt, uvitende barn, håper ikke du har barn, du høres ut som en fjortis, eller en fjortfis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En femåring ringe etter at han hadde voknet opp etter et mareritt, eller når soverommet sto i brann? Tenk litt, uvitende barn, håper ikke du har barn, du høres ut som en fjortis, eller en fjortfis!

Man kan ikke sikre seg på alle bauger og kanter 24 timer i døgnet. Da må man bure seg inne, men selv da kan det skje noe.

Jo, jeg har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lalala!!

Hvordan kan du vite det når du er ny her?

Jeg er ikke ny, jeg bruker nøyaktig det nicket jeg vil akkurat når og hvor jeg vil.

Å ja det er irriterende, men that`s life :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...