Gå til innhold

Er det så ille da?


Gjest Masi

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ Lion og Jane , dere er så kuuuuule, skikkelig helter alså. Kan jeg få være med i fan klubben?

NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nok en gang: Velkommen. Du må være ny her. Har ikke sett nicket ditt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    28

  • Vincent

    9

  • Jane

    8

  • yellow

    8

Mest aktive i denne tråden

"Han er veldig voksen for alderen og klarer det meste selv"

Våre jenter på 6 og 8 er også voksne for alderen. Jeg tviler ikke et sekund på at de kan ringe meg hvis de våkner, at de kan ringe både brann, lensmann og politi - at de kan skaffe advokat hvis den eldste skulle slå et bordben i hodet på den yngste sånn på natten om dem skulle våkne - jeg regner også med at den eldste klarer å få den yngste til å betale erstatning også. Joda - de skal nok klare seg.

Men det er ikke lett å være stor når man har slemme og ekle drømmer - det vet selv de voksne ....

Nei, jeg pubber ikke når de ligger alene hjemme. Når de blir eldre kanskje kanskje, men ikke enda. Jeg_kan_ sikkert, men jeg vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Furitass

Man kan ikke sikre seg på alle bauger og kanter 24 timer i døgnet. Da må man bure seg inne, men selv da kan det skje noe.

Jo, jeg har barn.

Jeg ville sikret meg 24 timer i døgnet for mitt barn, ja jeg har gså barn.Fordi et barns verdi er større enn mine sosiale behov på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke sikre seg på alle bauger og kanter 24 timer i døgnet. Da må man bure seg inne, men selv da kan det skje noe.

Jo, jeg har barn.

Nei, men kan ikke sikre seg i alle bauer og kanter, men har man ikke barnevakt så har man ikke barnevakt. Da holder man seg hjemme, eller tar med "fremmede menn" hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ Lion og Jane , dere er så kuuuuule, skikkelig helter alså. Kan jeg få være med i fan klubben?

NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du høres ikke ut til å være helt i balanse, lalala? Har du hatt en tøff dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ny, jeg bruker nøyaktig det nicket jeg vil akkurat når og hvor jeg vil.

Å ja det er irriterende, men that`s life :-P

Vel, du om det.

Det gjør deg iallefall til en feig stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men kan ikke sikre seg i alle bauer og kanter, men har man ikke barnevakt så har man ikke barnevakt. Da holder man seg hjemme, eller tar med "fremmede menn" hjem.

.......eller tar med "fremmede menn" hjem.

Er ikke det farlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kan ikke sikre seg i alle bauer og kanter, men har man ikke barnevakt så har man ikke barnevakt. Da holder man seg hjemme, eller tar med "fremmede menn" hjem.

Det gjør du, men du kan ikke avgjøre hva alle andre skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sikret meg 24 timer i døgnet for mitt barn, ja jeg har gså barn.Fordi et barns verdi er større enn mine sosiale behov på kveldstid.

Ditt barn bruker vel innehjelm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du om det.

Det gjør deg iallefall til en feig stakkar.

Ja, om jeg er en feig stakkar i dine øyne så driter jeg faktisk i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du, men du kan ikke avgjøre hva alle andre skal gjøre.

Nei, men her var det noen som spurte om råd, og da er detlov å si hva man mener. ELLER????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg ville sikret meg 24 timer i døgnet for mitt barn, ja jeg har gså barn.Fordi et barns verdi er større enn mine sosiale behov på kveldstid.

Det går ikke an å sikre ungene 24 timer i døgnet. De har bare godt av å få prøve seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søtnoss

Det går ikke an å sikre ungene 24 timer i døgnet. De har bare godt av å få prøve seg litt.

og da mener du at de har godt av og være alene om natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

og da mener du at de har godt av og være alene om natta

Ikke om natten, men en stund på kveldstid skulle gå greit om ungen er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...