Gå til innhold

Dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Andreaswell skrev:

Selvfølgelig, slik er det over hele landet, når det gjelder alt.

Men da forstår jeg ikke hvorfor du skriver «Når jeg får noe slikt, får i hvertfall TS det.»

Anonymkode: 4cda6...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da forstår jeg ikke hvorfor du skriver «Når jeg får noe slikt, får i hvertfall TS det.»

Anonymkode: 4cda6...f61

Fordi her jeg bor er tilbudet totalt fraværende og dårlig. I tillegg kan det se utifra slik TS skriver at hen har det mye værre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Andreaswell skrev:

Vært flere som har sagt det direkte her på forumet, og flere som har tatt kontakt med meg direkte. Da jeg og Frosken sjeldent er enige.

Du skal selvsagt få slippe å nevne noen nick, men hvor mange brukere med nick har skrevet dette på forum og i pm til deg?

Anonymkode: 629c4...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frosken har irritert meg grønn mange ganger. Jeg har vært sint på henne mange ganger. Hvorfor: fordi hun har pirket borti ting jeg ikke har sett selv, slik som passiv aggressivitet. Jeg visste ikke hva P/A var før jeg ble gjort oppmerksom på det. Hun har faktisk hjulpet meg mye pga at hun har turt å være så direkte mot meg, og jeg har satt kjempestor pris på det i ettertid. Frosken har sin egen stil, men hun er et meget omsorgsfullt menneske jeg setter stor pris på er her og hjelper oss. Hun vil oss bare godt. 

Anonymkode: 629c4...441

Ja. Frosken har mye bra å bidra med men hun kan ta feil. Jeg tror ikke at alt hun sier er sagt i kjærlig omsorg , noe andre stadig påstår. Hadde hun vært ærlig så hadde hun innrømmet at noen av svarene er farget av negative følelser. Slutt å fremstille henne som DOLs  Mor Theresa. Hun er et vanlig menneske som kan ta feil. 

Anonymkode: 9b7d9...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Frosken har mye bra å bidra med men hun kan ta feil. Jeg tror ikke at alt hun sier er sagt i kjærlig omsorg , noe andre stadig påstår. Hadde hun vært ærlig så hadde hun innrømmet at noen av svarene er farget av negative følelser. Slutt å fremstille henne som DOLs  Mor Theresa. Hun er et vanlig menneske som kan ta feil. 

Anonymkode: 9b7d9...e7b

Jeg respekterer din mening. 

Anonymkode: 629c4...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ikke ment som passiv aggressivitet. Og du har dannet deg et bilde av meg som faktisk overhode ikke stemmer. Syns du er veldig skarp og dømmende mot meg. Jeg ble bare oppgitt og har ikke energi til å diskutere med deg.( er for psyk til det). Så derfor er det lettest å si at du sikkert har rett. 

Anonymkode: 9b7d9...e7b

Jeg har ikke noe bilde av deg. Derimot ser jeg at du nå svært mange ganger har skrevet en type kommentarer til meg som bærer preg av passiv aggressivitet, noe mer enn det vet jeg i grunnen ikke om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Andreaswell skrev:

Beklager at jeg spør, men hvilke faglige begrunnelser har du for dine svar? Stadig vekk er det «jeg tror» svar.

Hva mener du med "jeg tror svar"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Jeg har ikke noe bilde av deg. Derimot ser jeg at du nå svært mange ganger har skrevet en type kommentarer til meg som bærer preg av passiv aggressivitet, noe mer enn det vet jeg i grunnen ikke om deg. 

Det som er rart er at jeg har hatt mange , mange positive dialoger med deg. Der jeg har både takket og rost deg. Men da har du vel antatt at det har vært en annen. Og andre ganger har du antatt at det er jeg som har svart når det ikke er meg. Du tar faktisk feil i det du sier. 

Anonymkode: 9b7d9...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, frosken skrev:

Hva mener du med "jeg tror svar"?

 

At du skriver «jeg tror». Og da lurer jeg på hva slags bakgrunn du har i forbindelse med å komme med slike uttalelser. Er jo tydelig at du kan mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare du skal være forsiktig med alvorlig syke personer. Du er ikke helsepersonell. 

Anonymkode: 629c4...441

Det vet du faktisk ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det vet du faktisk ikke. 

Jeg har allerede beklaget uttalelsen min. 

Anonymkode: 629c4...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som er rart er at jeg har hatt mange , mange positive dialoger med deg. Der jeg har både takket og rost deg. Men da har du vel antatt at det har vært en annen. Og andre ganger har du antatt at det er jeg som har svart når det ikke er meg. Du tar faktisk feil i det du sier. 

Anonymkode: 9b7d9...e7b

Siden du velger å skrive helt anonymt, så anser jeg det som umulig å danne meg noe bilde av deg. Mulig at dere er flere som står bak noen ganske like kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Det vet du faktisk ikke. 

Og hva så? Er fortsatt ikke forsvarlig at evt helsepersonell bruker sinn utdannelse på anonyme på et slikt fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Og hva så? Er fortsatt ikke forsvarlig at evt helsepersonell bruker sinn utdannelse på anonyme på et slikt fora.

Jeg skjønner ikke at du mener det er mer forsvarlig at noen uten spesiell innsikt gir feilaktige svar enn at noen med faglig innsikt gir adekvate svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Andreaswell skrev:

Og hva så? Er fortsatt ikke forsvarlig at evt helsepersonell bruker sinn utdannelse på anonyme på et slikt fora.

Jeg synes ikke de skal skrive som anonym, men det er en kjennsgjerning at helsepersonell skriver som anonym her inne.

Uansett er jeg litt enig i det han skrev. Synes det på DOL oppfordres til misbruk av legevakten. Vanlig somatisk legevakt er ikke til bruk ved psykiatri, med et par unntak, der det forekommer akutt fare for liv. Men du kan ikke dra på legevakten bare fordi du har det jævlig. Da er fastlegen rette stedet, framfor den «oppdragende» effekten du får av å sitte på legevakten i fem timer og så ikke bli tatt på alvor. Eventuelt kan man i verste fall betale for privat legevakt. De har litt mer forståelse.

Ved første gangs panikkanfall kan det være lurt å ta et EKG for å utelukke hjerterytmeforstyrrelse eller infarkt. Men man kan ikke dra dit hver gang.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, frosken skrev:

Jeg skjønner ikke at du mener det er mer forsvarlig at noen uten spesiell innsikt gir feilaktige svar enn at noen med faglig innsikt gir adekvate svar. 

Men du har ennå ikke svart på din faglige utdannelse. Faglig innsikt er noe helt annet. Har heller ikke sagt at det er mer forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes ikke de skal skrive som anonym, men det er en kjennsgjerning at helsepersonell skriver som anonym her inne.

Uansett er jeg litt enig i det han skrev. Synes det på DOL oppfordres til misbruk av legevakten. Vanlig somatisk legevakt er ikke til bruk ved psykiatri, med et par unntak, der det forekommer akutt fare for liv. Men du kan ikke dra på legevakten bare fordi du har det jævlig. Da er fastlegen rette stedet, framfor den «oppdragende» effekten du får av å sitte på legevakten i fem timer og så ikke bli tatt på alvor. Eventuelt kan man i verste fall betale for privat legevakt. De har litt mer forståelse.

Ved første gangs panikkanfall kan det være lurt å ta et EKG for å utelukke hjerterytmeforstyrrelse eller infarkt. Men man kan ikke dra dit hver gang.

Der tar du feil. Legevakt er like mye for psykiatri som somatisk. Hadde det ikke vært for legevakten ville jeg stått i kø i det uendelige. Jeg ble tatt på alvor allerede i luken, og det tok 10 min til vakthavende på DPS kom for å prate med meg. Jeg fikk eget lukket rom rett etter at jeg var ferdig i luken. Og jeg var ikke fare for eget liv eller andres, noe de også så på sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Andreaswell skrev:

Men du har ennå ikke svart på din faglige utdannelse. Faglig innsikt er noe helt annet. Har heller ikke sagt at det er mer forsvarlig.

Jeg har ikke noe ønske om å svare på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, frosken skrev:

Jeg har ikke noe ønske om å svare på det. 

Nei, nettopp. Og det er helt greit. Men da bør du heller ikke fremstå som en ekspert i dine svar. OM du hadde vært lege, psykolog osv så er det uetisk også. 

Men skal la den ballen ligge, har i grunn fått svaret jeg trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, frosken skrev:

Nei, det er ikke sannsynlig at TS får et tilsvarende tilbud ut i fra opplysningene gitt i startinnlegget i tråden. 

Det har blitt foreslått men jeg takka nei.

Anonymkode: 4fa1f...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...