Gå til innhold

trenger noen råd..

Gjest -5kg

Anbefalte innlegg

Jeg må gå ned 5 kilo på 2 måneder.

Jeg har tenkt til å spise dette.

frokost: en grov brødskive med leverpostei, salatblader, 1 glass skummet melk, vitaminer, fibertabletter

lunsj: en grov brødskive med leverpostei, 2 dl skummet melk.

middag: 1-2 poteter, litt kjøtt7fisk, masse grønt, masse vann..

kvelds: en frukt.

er ikke overvektig, men sliter med disse 5 kiloene for mye som jeg vil ha av meg.. orker ikke drasse på dem lenger..

er dette en grei måte og få dem bort på?

Trener litt i tillegg, men det er ikke så mye det er snakk om. Ca 4 timer i uka..

håper noen kan svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

5 kg burde ikke være noe problem, men du kommer til å bli drittlei den dietten, og sannsynligheten for at du komme til å sprekke/ jukse er stor! Les innlegget mitt om Lav-Karbohydrat kuren fra i går, den kan jeg absolutt anbefale. PS. Jeg er mann, så seks kilo på fem uker er vel ikke så mye. Men den gjør at du kan spise alt, unntatt brød, (melprodukter) ris, pasta, poteter og søtsaker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

har ikke noen komentarer til dietten din, men en annen komentar: du sier du drikker masse vann til middag, du skal egentlig ikke drikke og spise samtidig. Drikk heller mellom måltidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

5 kg burde ikke være noe problem, men du kommer til å bli drittlei den dietten, og sannsynligheten for at du komme til å sprekke/ jukse er stor! Les innlegget mitt om Lav-Karbohydrat kuren fra i går, den kan jeg absolutt anbefale. PS. Jeg er mann, så seks kilo på fem uker er vel ikke så mye. Men den gjør at du kan spise alt, unntatt brød, (melprodukter) ris, pasta, poteter og søtsaker.

Lykke til!

Hva er det du spiser da?

Bare kjøtt og grønnsaker? Blir ikke det litt kjedelig i lengden det også?

Jeg må ha brød!!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvektig

Du skal drikke mye vann gjennom hele dagen, ikke bare til middagen, min. 2 liter pr. dag skal du drikke i tillegg til det du drikker til vanlig.

Mulig at det er for få kalorier i denne dietten du har satt opp til at du går ned. Det er faktisk den største feilen vi gjør, vi spiser for lite, da går kroppen på sparebluss og forbrenner lite.

Mellom 1100 og 1300 kcal. skal vi ligge på pr. dag når vi slanker oss.

Hvis du vanligvis trener 4 timer i uken må du nok trene mer, du går ikke ned hvis kroppen din er vant til å få denne dosen med trening i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...