Gjest Venusiana Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg er en jente paa 23 aar (som om det var veldig viktig) som har i lopet av ett aar klart aa gaa ned circa 7 kilo. Det har gaatt i rykk og napp og jeg har holdt paa aa miste taalmodigheten mange ganger...Naa veier jeg 64 kilo, og maalet mitt er 60. Jeg er 173 cm hoy, med middelsbenbygning. Jeg trener i perioder ganske mye -problemet er at jeg har perioder naar jeg ikke trener i det hele tatt! Jeg har veldig lett for aa legge paa meg, et par dager med moderat/mye mat og jeg gaar opp 2-3 kilo! Saa det blir en evig runddans, hvor jeg aldri klarer aa komme meg under 62-63 kilo... Folger naa en diett med ca. 1200 kcal. Er dette for lite? Hvor mye kan jeg spise og fremdeles merke fremgang (dvs. et vekttap paa 1 kilo i uken)? Begynner aa bli lei av aa prove og feile... ps. Vet at jeg ikke veier veldig mye i forhold til hoyden, men jeg har en bilring rundt magen som jeg gjerne vil bli kvitt...snart er det jo bikinitid! Takknemlig for svar og forslag! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Din vekt er ikke faretruende høy i forhold til høyden, som du selv nevner, så det å gå ned ett kilo i uken kan bli litt vanskelig for deg. Det er lettere å gå ned hvis du har masse å ta av... Men f.eks. ett halvt kilo i uken vil gå bra med et kalori-inntak på ca 1300-1500 kombinert med litt trening og masse vann (!). De dagene du ikke trener kan du jo likevel bevege deg litt ved å gå tur e.l. Når det gjelder magen er det vanskelig å punktslanke. Jeg har en venninne som veier 52 kg e.l. og hun har en ganske stor mage, men uansett hvor mye hun går ned i vekt forsvinner den ikke. Hun blir bare tynnere på andre kroppsdeler, noe som ikke er så fint. Det eneste som garantert virker oppstrammende er sit-ups... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 .god dag Jeg trener i perioder ganske mye -problemet er at jeg har perioder naar jeg ikke trener i det hele tatt! - forsøk å trene regelmessig Jeg har veldig lett for aa legge paa meg, et par dager med moderat/mye mat og jeg gaar opp 2-3 kilo! er du vant til å spise så lite som 1200 kalorier suger kroppen til seg mye hvis du spiser mer, husk at du også har mat i tarmene og mer vann i deg når du spiser mye ... Folger naa en diett med ca. 1200 kcal. Er dette for lite? Hvor mye kan jeg spise og fremdeles merke fremgang (dvs. et vekttap paa 1 kilo i uken)? Begynner aa bli lei av aa prove og feile... dette er for lite, vanskelig å svare på når jeg ikek vet hvor mye du trener, og når du ikke trener regelmessig vil jo også kaloribehovet variere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.