Gå til innhold

Fredsprisen til Bush!


Grip

Anbefalte innlegg

Som sagt. Denne tråden var intet unntak.

Det blir ikke mye dokumentasjon av at du sitter her å skriker sjellsord vet du:-)

Har du noen linker snart ?

Hvor er dokumentasjonen din?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    97

  • Cheerleader

    18

  • dewey

    17

  • Grip

    16

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Ja, det er klart at på mange måter så "er" Castro Kuba. Det er et av de fundamentale problemene med den type styre.

Likefullt er det svært lærerikt å sammenligne Kuba med nabolandene, som Haiti, osv.

Med vennlig hilsen

De kan faktisk se til Key West og Florida under gunstige forhold. Man kan filosofere over hva Cuba kunne vært uten det kommunistiske åket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dokumentasjonen din?

Med vennlig hilsen

Jeg har dokumentert min påstand lenger opp i tråden.

Nå er det din tur til å dokumentere dine.

Har du noen linker snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Jeg har fått deg til å innrømme det jeg ville du skulle (selv om det satt langt inne hos deg).

Takk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan faktisk se til Key West og Florida under gunstige forhold. Man kan filosofere over hva Cuba kunne vært uten det kommunistiske åket.

Man kunne gjøre seg lignende tanker i samtlige land i Latin-Amerika, bare bytt ut "kommunisme" med "kapitalisme".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått deg til å innrømme det jeg ville du skulle (selv om det satt langt inne hos deg).

Takk.

Med vennlig hilsen

jeg har ikke innrømt noe. Bare hoppet bukk over din usaklige sjikane, og gått videre i diskusjonen.

Jeg gjentar: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne gjøre seg lignende tanker i samtlige land i Latin-Amerika, bare bytt ut "kommunisme" med "kapitalisme".

Med vennlig hilsen

Så du mener at kommunisme er en like grei måte å organisere et lands økonomi på som kapitalisme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke innrømt noe. Bare hoppet bukk over din usaklige sjikane, og gått videre i diskusjonen.

Jeg gjentar: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Flere bortforklaringer fra deg?

Patetisk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bortforklaringer fra deg?

Patetisk.

Med vennlig hilsen

*GJESP*

Jeg gjentar: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Er dette så fordømt vanskelig å svare på for deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at kommunisme er en like grei måte å organisere et lands økonomi på som kapitalisme ?

Jeg mener at et sosial-demokrati med en godt fungerende velferdsstat er å foretrekke.

Intet land i verden har hatt ren kapitalisme. Det nærmeste måtte være land som Haiti...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*GJESP*

Jeg gjentar: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Er dette så fordømt vanskelig å svare på for deg ?

Jeg har allerede oppnådd de innrømmelsene fra deg jeg var ute etter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vil du hen ved å sammenligne Kuba med Haiti ?

Det tror jeg alle andre enn deg har forstått, og jeg har ikke teskjeer som er små nok for deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at et sosial-demokrati med en godt fungerende velferdsstat er å foretrekke.

Intet land i verden har hatt ren kapitalisme. Det nærmeste måtte være land som Haiti...

Med vennlig hilsen

*Intet land i verden har hatt ren kapitalisme.*

Hvorfor skriver du da at man kan bytte ut ordet kommunisme med kapitalisme om samtlige land i Latin-Amerika ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dokumentert min påstand lenger opp i tråden.

Nå er det din tur til å dokumentere dine.

Har du noen linker snart ?

Når skal du dokumentere din fabrikerte påstand?

Vi venter på deg, din løgner.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Intet land i verden har hatt ren kapitalisme.*

Hvorfor skriver du da at man kan bytte ut ordet kommunisme med kapitalisme om samtlige land i Latin-Amerika ?

Fordi flere av disse landene har noe av det nærmeste man kommer til ren kapitalisme.

Må du ha alt inn med tåteflaske, eller er du virkelig så uopplyst som du gjør deg? Jeg antar begge deler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne gjøre seg lignende tanker i samtlige land i Latin-Amerika, bare bytt ut "kommunisme" med "kapitalisme".

Med vennlig hilsen

Kommunisme og sosialisme er jo ikke noe tema noe sted i dag. All materiell fremgang bygger på et kapitalistisk system, fordi dette bygger på egennytte og at disse drivkreftene er gunstig for hele samfunnet.

Dette er en selvfølge som det skulle være unødvendig å påpeke. At man har en viss offentlig sektor og overføringer til de som ikke klarer seg, gjør at vi kan kalle det sosialdemokrati - men det endrer ikke kjernen i saken.

Jeg har for lenge siden gitt opp å skjære gjennom ordflommen din, men antar du er enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede oppnådd de innrømmelsene fra deg jeg var ute etter.

Med vennlig hilsen

Hva har du fått innrømmelse på ? Dine fantasier ?

Jeg har ihverfall ikke fåttt noe svar ennå: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått innrømmelse på ? Dine fantasier ?

Jeg har ihverfall ikke fåttt noe svar ennå: Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

*ler*

Har du ikke bedre bortforklaringer?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg alle andre enn deg har forstått, og jeg har ikke teskjeer som er små nok for deg.

Med vennlig hilsen

*Det tror jeg alle andre enn deg har forstått*

Nei, det har nok kun du selv forstått.

Hvor vil du hen med dine sammenligninger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...