Gå til innhold

Fredsprisen til Bush!


Grip

Anbefalte innlegg

Du lager et poeng av et sitat fra et innlegg som faktisk står i denne tråden (så vidt jeg skjønner) og som alle kan se. Det må knipe med gode poenger når du retter din indignerte pekefinger mot vedkommende og skriker "løgner" i innlegg etter innlegg.

Jeg synes du nesten virker ubalansert og stresset. Jeg kan anbefale en cognac. Da løsner det liksom i nakken.

Kanskje du burde helle i deg litt *mindre* alkohol, slik at du kan lese?

Sitatet han er fabrikert av ham selv, ettersom jeg aldri har påstått det han påstår.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    97

  • Cheerleader

    18

  • dewey

    17

  • Grip

    16

Mest aktive i denne tråden

Kanskje du burde helle i deg litt *mindre* alkohol, slik at du kan lese?

Sitatet han er fabrikert av ham selv, ettersom jeg aldri har påstått det han påstår.

Med vennlig hilsen

Du forventer vel ikke at jeg skal lese alle innleggene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde helle i deg litt *mindre* alkohol, slik at du kan lese?

Sitatet han er fabrikert av ham selv, ettersom jeg aldri har påstått det han påstår.

Med vennlig hilsen

*Sitatet han er fabrikert av ham selv, ettersom jeg aldri har påstått det han påstår.*

Det har du gjort. Jeg har naturlig nok bare tatt vekk den påstand jeg var enig i, og ikke trengte dokumentasjon på.

Har du noen linker snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dokumentere dine egne (fabrikerte) påstander, din løgner.

Med vennlig hilsen

Det blir ikke mye dokumentasjon av at du sitter her å skriker sjellsord vet du:-)

Har du noen linker snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dokumentere dine egne (fabrikerte) påstander, din løgner.

Med vennlig hilsen

Sør, et godt tips.

Ikke skriv "med vennlig hilsen" rett etter at du har glefset "din løgner" og andre elskverdigheter til noen. Si det heller som det er, du som er en slik forkjemper for å få frem fakta og sannheter.

"Ha en skikkelig guffen dag", "Klø deg i ræva, din tulling" og "Håper du får mareritt i natt, airhead" eller lignende hadde vært mere passende. Eller.....er du redd for webbis, kanskje ? :-)

Men ok, bare gjør det kort og ikke skriv "vennlig". For ingen kan liksom tro du mener det. Det ser litt kulere ut om du skriver "med furten hilsen" eller "med fingeren-opp-hilsen".

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sør, et godt tips.

Ikke skriv "med vennlig hilsen" rett etter at du har glefset "din løgner" og andre elskverdigheter til noen. Si det heller som det er, du som er en slik forkjemper for å få frem fakta og sannheter.

"Ha en skikkelig guffen dag", "Klø deg i ræva, din tulling" og "Håper du får mareritt i natt, airhead" eller lignende hadde vært mere passende. Eller.....er du redd for webbis, kanskje ? :-)

Men ok, bare gjør det kort og ikke skriv "vennlig". For ingen kan liksom tro du mener det. Det ser litt kulere ut om du skriver "med furten hilsen" eller "med fingeren-opp-hilsen".

*knegg*

Hei Molli,

Jeg tenkte litt på å skifte til "med ærbødigst hilsen" eller "med kjærlige hilsener, men jeg tror sarkasme-politiet hadde arrestert meg! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forventer vel ikke at jeg skal lese alle innleggene dine?

Det er selvsagt opp til deg, men du er lett å avsløre hvis ikke! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sitatet han er fabrikert av ham selv, ettersom jeg aldri har påstått det han påstår.*

Det har du gjort. Jeg har naturlig nok bare tatt vekk den påstand jeg var enig i, og ikke trengte dokumentasjon på.

Har du noen linker snart ?

Dette begynner å bli skikkelig pinlig, kan du stoppe snart?

"Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link?"

Ordentlig patetisk, særlig fra en som bruker Verdens Gang som referanse her i verden (jeg måtte si det, unnskyld:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli skikkelig pinlig, kan du stoppe snart?

"Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link? Har du en link?"

Ordentlig patetisk, særlig fra en som bruker Verdens Gang som referanse her i verden (jeg måtte si det, unnskyld:-))

Huff dewey !

Dette er ikke første gang du bryter inn i tråden med bare fjas.

Ja, jeg vet jo at du er forelsket...men kan du ikke dyrke kjærligheten på en annet måte, enn å fore opp under din utkåredes behov av å skrike skjellsord til andre ?

Og forresten: Kanskje DU har linkene jeg etterlyser ? som sjarlatanen du elsker ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Molli,

Jeg tenkte litt på å skifte til "med ærbødigst hilsen" eller "med kjærlige hilsener, men jeg tror sarkasme-politiet hadde arrestert meg! ;-)

Med vennlig hilsen

Din kjeltring. Nå vet ikke jeg hva du mente med å signere "med vennlig hilsen".......

*grubler*

La gå for denne gang. *bråsnur meg og hytter med pekefingeren* Men tro ikke at jeg ikke holder øye med deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dewey !

Dette er ikke første gang du bryter inn i tråden med bare fjas.

Ja, jeg vet jo at du er forelsket...men kan du ikke dyrke kjærligheten på en annet måte, enn å fore opp under din utkåredes behov av å skrike skjellsord til andre ?

Og forresten: Kanskje DU har linkene jeg etterlyser ? som sjarlatanen du elsker ikke har.

Morsk omtaler deg som sjarlatanen jeg elsker!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk omtaler deg som sjarlatanen jeg elsker!

*LOL*

Hei Dewey,

Han er nok bare sjalu! :-)

Også er han trist til sinns etter at kjæle-kaktusen hans trakk opp røttene og forlot ham! *lol*

Ønsker deg en flott søndag!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dewey,

Han er nok bare sjalu! :-)

Også er han trist til sinns etter at kjæle-kaktusen hans trakk opp røttene og forlot ham! *lol*

Ønsker deg en flott søndag!

Med vennlig hilsen

Har du noen linker snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker som dokumenterer DIN påstand?

Det får du klare selv, din løgner.

Med vennlig hilsen

Det blir ikke mye dokumentasjon av at du sitter her å skriker sjellsord vet du:-)

Har du noen linker snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke mye dokumentasjon av at du sitter her å skriker sjellsord vet du:-)

Har du noen linker snart ?

Nå er det vel på tide at du dokumenterer din egen påstand?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel på tide at du dokumenterer din egen påstand?

Med vennlig hilsen

Du har falsifisert virkeligheten ved å hevde at hjelpeorganisasjoneen i Afghanistan fungerte "etter forholdene bra".

Dette er noe samtlige mennesker med et minimum av kunnskap vet er LØGN.

Du har to muligheter:

1. Dokumenter din påstand.

2. Trekk påstanden tilbake.

Sistnevnte ville skapt DOL-historie. Du er kjent for bare å strø rundt deg med krakilske skjellsord når du har driti deg ut, rodd deg ut på dypt vann og malt deg inn i allverdens hjørner. Denne tråd er som alle kan se intet unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faarikaal

Jepp, og som utrettelig motstander av kommunisme (inklusive DIN vulgær-kommunisme) så var Stalin et monster.

Men Stalin påstår IKKE at han "sloss mot terrorisme"!

Poenget er at USA neppe har de rette "kvalilfikasjonene" til å påstå at de er "imot terrorisme", når de selv har den historien de har.

Med vennlig hilsen

uten å oppnå noe. Kommunisme har ikke skapt noe, bare ødelagt og drept. De trenger ikke terrorister, folk dør allikevel som fluer når de setter i gang. Hva skal de med fiender ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å oppnå noe. Kommunisme har ikke skapt noe, bare ødelagt og drept. De trenger ikke terrorister, folk dør allikevel som fluer når de setter i gang. Hva skal de med fiender ?

Nå blander du stalinisme og kommunisme.

Ingen her forfekter kommunisme (og lanngt mindre stalinisme), men du kan jo sammenligne situasjonen med hvordan situasjonen var FØR 1917 i Russland.

Videre kan du sammenligne levestandarden på Kuba med den i de andre landene i området.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...