Gå til innhold

Matkasse fra godt levert


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, elina777 skrev:

Nå har jeg bestilt singelkassen fra godt levert og håper det er starten på et lettere liv og kropp

Akkurat det samme har jeg tenkt på om jeg skulle også. Slurver med kostholdet, spiser nesten aldri middag, bare litt ferdigmiddag i ny og ne. Her går det veldig mye i knekkebrød, God morgen yoghurt og protein pudding. Men jeg bruker sunt og magert pålegg ihvertfall.

Vet du sånn omtrent hva slags middager det er i kassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Akkurat det samme har jeg tenkt på om jeg skulle også. Slurver med kostholdet, spiser nesten aldri middag, bare litt ferdigmiddag i ny og ne. Her går det veldig mye i knekkebrød, God morgen yoghurt og protein pudding. Men jeg bruker sunt og magert pålegg ihvertfall.

Vet du sånn omtrent hva slags middager det er i kassen?

hvorfor ikke bare kjøpe inn selv i butikken?

Anonymkode: 06396...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor ikke bare kjøpe inn selv i butikken?

Anonymkode: 06396...5b6

Lat og fantasiløs. Spesielt det siste. Vet ikke om det gjelder trådstarter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Lat og fantasiløs. Spesielt det siste. Vet ikke om det gjelder trådstarter da.

da er det bare å skjerpe seg.

Anonymkode: 06396...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, elina777 skrev:

Får tips til forskjellige middager bra det da

her er det mye slurv med junk så alt er en forbedring

Det er ikke så vanskelig å sunne opp selv junk? Slenger man på litt ekstra tomat og løk på grandisen, steker halve og lager en grønn salat til hjelper deg godt på:)

Anonymkode: 07f62...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Jeg har abonnert et halvt år nå, og er så fornøyd. Dette skulle jeg ha begynt med før. 

  • Jeg slipper å tenke ut hva vi skal ha til middag.
  • Variasjon!
  • God og sunn mat. Har ennå ikke hatt en Godt Levert-middag som ikke har falt i smak. Noen retter er fantastisk gode.  
  • Lærer å lage nye ting. Mye er ferdig, men det er ofte minst 1 av middagskomponentene som skal lages fra bunnen.
  • Holder liv i små leverandører som ikke får innpass hos Norgesgruppen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalevaala skrev:

Klikk på singel her, så får du se ukens retter:

https://godtlevert.no/matkasse

Masse gode middager! Og i tillegg kan man legge til frukt, taco/pizza (ikke aktuelt) og en del pålegg.

Så da blir det singelkasse med frukt her. Gleder meg!

Dette kommer til å bli noe av det bedre jeg har gjort for helsen på veldig lenge. Takk for at du fikk meg på denne tanken elina777 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
35 minutter siden, ColaZero skrev:

Masse gode middager! Og i tillegg kan man legge til frukt, taco/pizza (ikke aktuelt) og en del pålegg.

Så da blir det singelkasse med frukt her. Gleder meg!

Dette kommer til å bli noe av det bedre jeg har gjort for helsen på veldig lenge. Takk for at du fikk meg på denne tanken elina777 :)

Lagt til frukt jeg og:) gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Lagt til frukt jeg og:) gleder meg

Fint at man, gjelder også meg, har mulighet for å glede seg over små ting. Nå får jeg også en fast aktivitet å gjøre hver dag. Virkelig positivt dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...