Gå til innhold

Hva er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle har det ikke de nyeste versjonene og appene i dag heller. Kanskje den eneste fattigdommen og elendighet som finnes i verden i dag har jeg på følelsen mange mener i dag. Kanskje er det sannheten om den finnes i dag.

Anonymkode: de244...5f0

Fortsetter under...

• 5 år senere...
Gjest Maggie55 skrev (På 17.5.2018 den 11.56):

Veldig enig i det.😊Tror ikke har problemer selv pr i dag ,men har hørt om så mange skrekkelige skjebner og vonde liv for familie og venner også om du skjønner. Verdener enkelt annen i dag dessverre. Tror ofte det har sammenheng med depresjoner og andre tapssituasjoner i livet at man da er mere sårbar. Enkelte mennesker har bare en dypere klangbunn tror jeg og vikler seg lett inn i problemer. Men et " lidd" i ny og ne ser jeg ikke som noe gambling. Vi får jo tro det går til gode saker som idrett osv. Men jeg er motstander av hvordan spillpolitikken bare ser ut til " å ta helt av" Vil nok bare fase ut min lørdagslotto også i solidaritet med ofrene for rå kapitalkrefter. Selv om jeg også ser at enkeltmenneske som kanskje trenger penger til dyre medisiner på grunn av sykdom har få muligheter i dag. Selv vil jeg bare glemme det hele.

Hvordan går det?

Anonymkode: ea638...b22

Annonse

Da jeg var ca. 17 år tippet jeg for første gang fordi jeg hadde et akutt behov for penger til noe, fikk 11 rette og vant 5000 kroner. Et høyt beløp for meg den gang. Trodde dermed jeg var spesielt flink til tipping og fortsatte med det en stund (kun småbeløp). Vant ikke mer...

Nicklusheletida skrev (På 15.11.2023 den 11.59):

Jeg trakk vinnerloddet på 60-tallet da jeg ble født i Norge. 

Kjedelig svar, men sånn er det :)

Du kunne jo ikke bli født et annet sted. En som var helt lik kunne, men ikke du. Du er ett resultat av din mor og din far som hadde seg på akkurat riktig tidspunkt. 

Ditt jeg og allés jeg, er bare tilfeldigheter eksisterer, samtidig som de ikke kunne eksistert som andre.

Anonymkode: 52d78...0bc

Annonse

Jeg kommer ikke på noen store gevinster som jeg har vunnet ... Vinner en flaske vin innimellom på vinlotteriet på jobb, ellers har jeg nok særdeles liten vinnerlykke....

Jeg har tatt lodd på julemesselotteriet i kirka, og håper at jeg vinner noe i år 🤩 Kanskje et maleri?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...