AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse Anonymkode: 2fb03...05c 0 Siter
laban Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. Det har vel ikke noe med verdien av deg å gjøre?! Det er mange som trives best på vanlige hverdager, og det er heldigvis dem det er flest av i året. 17.mai er det mange "lovlige" måter å markere på. Noen fester, noen er ute i naturen, og andre er mest tilskuere til folkelivet, enten på TV-skjermen eller ute i trengselen. Finn noe du orker å gjøre som er lystbetont. Har du noen som ønsker at du skal være sammen med dem, forsøk å være det en stund. Og styr unna sosiale medier, virkeligheten er ikke der. 3 Siter
FGT Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse Anonymkode: 2fb03...05c Det dreier seg ikke om hva du fortjener, men dine forventninger. Tenk heller på alle de dagene du kan gjøre noe som styrker din egenverd, i stedet for å henge seg opp i en dag som er vanskelig å få til for deg.? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse Anonymkode: 2fb03...05c Det må være en fordel om du retter din frustrasjon mot de det gjelder i stedet for slike utsagn om at du "ikke er verdt så mye at du fortjener å ha det bra" her inne. Anonymkode: e7c40...56b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 Jeg fikk en ok dag til slutt fordi jeg klarte å rette fokuset utover. Anonymkode: 2fb03...05c 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.