AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hva er den aller beste treningen for å gå ned i vekt etter deres egne erfringer? Jeg ( kvinne) kombinerer vektnedgang med individuelt tilpasset kosthold og trening og det funker meg- en kombinasjon av cardio og styrke, men nå ønsker min samboer (mann) å bli kvitt "40års magen"- jeg vet at kostholdet må endres- selv om det i seg selv ikke er så gæli egentlig- men må endres mer tilpasset hans individuelle behov ( høyt kolesterol bla) men er kondis/cardio det beste for å få opp forbrenning tro? Jeg selv har hatt et litt annet treningsfoksu da jeg ikke har en "40årsmage" å tenke på... jeg vet man ikke kan slanke bort en bestemt ting- men lurer bare på om noen har noen gode erfaringer å dele. Anonymkode: 549eb...e62 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443222-trene-g%C3%A5-ned-i-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.