Gå til innhold

honør rabatt i utlandet for uføre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg tror ikke at anonym 699 er den samme som Ts

Det stemmer, det er to forskjellige anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 9.7.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev:

hei jeg drar om noen dager til portugal, å lurte på om noen vet hvordan jeg kan få brukt honørbeviset i utlandet, finner ingen tråder om dett på nett

Anonymkode: f1adc...6de

Viss du er så frisk at du kan feriere i Portugal så syns jeg ikke du fortjener honnørabatt. Da kan du heller jobbe som alle andre.

Anonymkode: 1c505...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/9/2018 at 6:06 PM, Trine said:

Jeg har aldri følt meg så gammel som da jeg fikk honnørkortet i posten. Det gjemte jeg langt vekk og får egentlig en litt ekkel følelse hver gang jeg ser det. Jeg fortjener ikke noen som helst form for honnør. Egentlig burde de kalle det noe annet når de gir det til sånne som meg.

Også tenker jeg, har du råd til å dra til Portugal, har du vel råd til å betale fullpris på bussen der også ;)

Sånne som deg?? 😉 

Men slapp av. De kommer nok snart til å kalle det noe nedverdigende, slik at folk lar være å bruke det. 😂 "Snyltekort", eller noe.

Ja, om man ikke har haiket til Portugal og overnatter i veikanten, har man sannelig råd til å betale fullpris. 

Anonymkode: 4e4b1...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg?? 😉 

Men slapp av. De kommer nok snart til å kalle det noe nedverdigende, slik at folk lar være å bruke det. 😂 "Snyltekort", eller noe.

Ja, om man ikke har haiket til Portugal og overnatter i veikanten, har man sannelig råd til å betale fullpris. 

Anonymkode: 4e4b1...771

Haha, ja, sånne sære og sta mennesker som egentlig aldri har bidratt med noe særlig.

Snyltekort hadde passet bra. Men det kan hende jeg hadde brukt honnørkort også, om jeg noen gang hadde tatt kollektivt eller gjort andre ting jeg hadde fått billigere. Men det gjør jeg jo ikke.

Ja, kan hende de har haiket. Er jo stadig noen som er gale nok til det.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...