Gå til innhold

Det jeg sier er ikke i tråd med virkeligheten sier de

Anbefalte innlegg

Det ender vell med at jeg blir innlagt nå da!

Det er ingen som forstår meg. Jeg har fått en gave en kraft som er tilegnet bare meg. Det er det ingen som skjønner noe av. Noen planter tanker inn i hodet mitt som jeg må tenke. Det er det heller ingen om forstår! Men hvorfor gjør dem ikke det?? Det er jo realiteten. Samboer sier h*n ikke skjønner et skvatt at det jeg mener å det ikke er i tråd med virkeligheten..  Hva menes med det??

Jeg er ikke sjuk!

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Kvitr skrev:

Det er ingen som forstår meg. Jeg har fått en gave en kraft som er tilegnet bare meg. Det er det ingen som skjønner noe av. Noen planter tanker inn i hodet mitt som jeg må tenke. Det er det heller ingen om forstår! Men hvorfor gjør dem ikke det?? Det er jo realiteten. Samboer sier h*n ikke skjønner et skvatt at det jeg mener å det ikke er i tråd med virkeligheten..  Hva menes med det??

Jeg er ikke sjuk!

Du er nok ikke helt frisk.

Anonymkode: b143d...c05

AnonymBruker
9 minutter siden, Kvitr skrev:

Jeg er ikke sjuk!

Selvfølgelig er du syk nå. Jeg tror du vet det selv også. 

Anonymkode: ff74c...59b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...