Gå til innhold

Bekymrer du deg over at partneren kan ha mistet forelskelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det blitt for mange barn så hadde jeg passet på at jeg ikke ble gravid. Men jeg har aldri fått så mange barn som jeg ønsket. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde det blitt for mange så hadde nok passet meg. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Sluttet med sex da? :D

Anonymkode: 42958...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Jeg har selv alltid vært motstander av å bruke prevensjon. Det er jo sært av meg. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

😮 Har du virkelig det? Hvorfor i all verden er du motstander av prevensjon? Sier du det til ham? 

Jeg lurer på om du mister deg selv fullstendig for å tilpasse deg denne fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig. Jeg har forsøkt å spurt han litt om religionen, men han sier at han vil ikke prate om det. Men han poengterer samtidig at han er katolikk, og praktiserer det. Og at det er noe spesiellt for han å være sammen med en som ikke er katolikk. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Synes det virker skummelt å være veldig forhåpningsfull, og ikke minst få barn med en mann du knapt kjenner, og som ikke vil la deg bli kjent med han. 

Anonymkode: 09ef1...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig spesielt at en 40-åring  +  holde på slik. Jeg mistenker trolling.

Anonymkode: 42958...c5e

Enig. 

En mann som bor med 10 andre? Som han hele tiden drar på? Som ikke vil ha sex? Som mangler seksuell erfaring og aldri har vært i et forhold? Som vil ha barn med en på godt over 40 - men knapt prøver? Som ikke vil bo sammen? Som ikke snakker om sin «religion»? 

Dette skjønner jeg null av. Er dere virkelig i et forhold ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

😮 Har du virkelig det? Hvorfor i all verden er du motstander av prevensjon? Sier du det til ham? 

Jeg lurer på om du mister deg selv fullstendig for å tilpasse deg denne fyren. 

Jeg vet at mange kan synes at jeg er rar. Men mulig litt komplisert forklaring til det. Jeg vet ikke helt om man kan kalle meg motstander av prevensjon, for det er jo ikke alle prevensjonsformer som jeg er imot. Jeg har aldri sagt dette til han. 

Saken er sånn at jeg var ganske ung da jeg ble gravid første gangen. Jeg var den gang imot å bruke prevensjon, med tanke på at jeg synes at det å få et barn er en stor gave, og jeg vet at det fins de som sliter med å få det. Jeg tenkte at hvis jeg ble gravid så var det skjebnen. Hvis jeg ikke ble så ble jeg det ikke. Jeg var ikke troende på en gud. Jeg ble gravid på første forsøk den gangen. Etter det så ønsket jeg flere barn, men samboer ønsket å vente. Vi brukte dette med såkallte "sikre" perioder. Etter en liten stund bestemt vi oss for å forsøke å få et til barn. Jeg ble gravid, men vi mistet ufrivillig. Og så forsøkte vi igjen og lykkes. Etter dette så baserte vi alt på sikre perioder. Jeg ville ha flere barn, men han ville ikke med det første. Men da vi først forsøkte igjen så lykkes vi ikke. Jeg er rundsjekket men de har ikke funnet noen årsaker på meg. 

Pga dette så er jeg vel mer åpen for barn enn jeg ville vært om jeg hadde fått 3-4 barn. Hadde jeg fått mange barn så hadde jeg måtte tenke på dette med prevensjon, men pga situasjonen så tenker jeg ikke på noe prevensjon. Jeg har derfor en annen tankegang fått. Men det kan komme av situasjonen jeg opplevde. Jeg kan jo ikke si at jeg er direkte motstander av alle prevensjonsformer om jeg hadde hatt fått det som ønsket anngående antall barn. 

 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet med sex da? :D

Anonymkode: 42958...c5e

Hehe, nei, men jeg er ikke imot prevensjon om jeg hadde hatt flere barn enn jeg har. Jo jeg er imot noen typer prevensjon, men ikke alt. Så man kan ikke kalle meg fullstendig motstander av prevensjon. 

De prevensjonsmetodene som jeg er imot er : dersom befruktning har funnet sted tiltross for at egget ikke er festet så er jeg imot piller eller annet som kan fremkalle abort av det befruktede egget. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at så lenge et egg er befruktet så er det liv. Tror katolikkene har samme tro. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 10.14, Xtra skrev:

Om han er ortodoks er nok ting en del "strengere" enn i den norske katolske kirken.

Om han er ortodoks hadde han nok neppe brutt forbudet en til to ganger i måneden... ;) Og - da ville han snakket om ekteskap, ikke barn...

Jeg er fremdeles ikke overbevist her...

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 14.02, Gargamel skrev:

Svarte du på feil innlegg? Hele poenget mitt er at kristne er forskjellige.

Og poenget mitt er at også troende katolikker praktiserer ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kayia skrev:

Om han er ortodoks hadde han nok neppe brutt forbudet en til to ganger i måneden... ;) Og - da ville han snakket om ekteskap, ikke barn...

Jeg er fremdeles ikke overbevist her...

Jeg har en tanke i hode om at han ikke har de rette følelsene for meg. Men jeg regner med at han ville gjort det slutt om det var sånn det henger sammen. 

Mennesker er ulike. Og handler utifra ulike ting og tang. Dette behøver ikke å ha med religion og kultur å gjøre, men han følger med på enkelte tradisjoner pluss skikker som norske mennesker ikke gjør. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kayia skrev:

Og poenget mitt er at også troende katolikker praktiserer ulikt. 

Foreks så hilser de på hveandre med flere kyss på kinn osv.  Det gjør ikke norske. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kayia skrev:

Og poenget mitt er at også troende katolikker praktiserer ulikt. 

Men han virker ikke spesiellt interessert i sex. Jeg var med han i går kveld. Men han sa at han ville ikke ha sex og at det har ikke med meg å gjøre. For han elsker meg... og ønsker å dele resten av livet med meg.... Så hvorfor gidder han å være med meg og si slike ord om han ikke føler seg interessert? 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han virker ikke spesiellt interessert i sex. Jeg var med han i går kveld. Men han sa at han ville ikke ha sex og at det har ikke med meg å gjøre. For han elsker meg... og ønsker å dele resten av livet med meg.... Så hvorfor gidder han å være med meg og si slike ord om han ikke føler seg interessert? 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Kan du ikke bare spørre han da?

Dette høres veldig lite troverdig ut.

Anonymkode: 42958...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare spørre han da?

Dette høres veldig lite troverdig ut.

Anonymkode: 42958...c5e

Troverdig hvordan? 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare spørre han da?

Dette høres veldig lite troverdig ut.

Anonymkode: 42958...c5e

Når jeg spør han så sier han at han er for sliten til sex. Og at han er kjempeglad i meg, og at det har ikke med meg å gjøre. Han sier at han er ikke sånn som ser på sex som et must. Men at kjærlighet til hveandre er et must i et forhold. Hva skal jeg si mer om den saken? Han sier jo at han er for sliten, og at det ikke har med meg å gjøre.... Jeg vil ikke mase på han. Og jeg regner med at han elsker meg siden han ikke har gjort det slutt. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troverdig hvordan? 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Jeg vet ikke om jeg kjøper storien.

Anonymkode: 42958...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg kjøper storien.

Anonymkode: 42958...c5e

Det er ditt valg, men jeg sitter ikke her å skriver alt dette bare for å dikte opp en fortelling ;) 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
47 minutter siden, Kayia skrev:

Om han er ortodoks hadde han nok neppe brutt forbudet en til to ganger i måneden... ;) Og - da ville han snakket om ekteskap, ikke barn...

Jeg er fremdeles ikke overbevist her...

Nei, det blir mye spekulasjon. Jeg prøver bare å finne en logisk forklaring. Det er ikke sikkert det bare er én forklaring heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Nei, det blir mye spekulasjon. Jeg prøver bare å finne en logisk forklaring. Det er ikke sikkert det bare er én forklaring heller. 

 

Så folkens: bør jeg tro at det er tenninga på meg som er problemet, og at jeg bør dumpe han? 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...