Gå til innhold

Hva ville du gjort i følgende situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, frosken skrev:

Dette synes jeg var et klokt svar 🙂 

For øvrig så tenker jeg at man skal være litt forsiktig med å "arrestere" folk som følge av de detaljene som oppgis i en tråd som dette. Det kan være gode grunner til at man velger å ikke gjenfortelle alt nøyaktig som det er - blant annet gjenkjenningsfaren. 

Jepp. Jeg kan ikke skrive alt i detalj for da kan det skape ødeleggelser i forholdet mitt osv. Noe jeg ikke ønsker. Jeg ønsker å ivareta forholdet mitt. Så jepp jeg er forsiktig om det jeg skriver. Unngår å skrive ting som er opplagte ting / ting som kan gjenkjennes av enten kjæresten min eller andre. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, laban skrev:

Det er i hvert fall folk fra samme land / kultur, alder helt opp til 70-årene og som gjør at han ikke er så interessert i å ha sex hvis de er til stede i huset.  (Alt dette har ts selv informert om.) Det høres vel litt ut som storfamilie som deler bolig.

Dere har sikkert sett det selv. Jeg har faktisk flere naboer som lever på samme måte som han. De deler bolig. Er ganske vanlig i hans kultur. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har sikkert sett det selv. Jeg har faktisk flere naboer som lever på samme måte som han. De deler bolig. Er ganske vanlig i hans kultur. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Det noen spurte om lenger opp, var om kollektivet består av familiemedlemmer eller kolleger / venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Det var det jeg så for meg, men når du spør så blir jeg usikker. Jeg aner ikke. 

Jeg det er sant hva du uttrykker. Jeg forstår at jeg bevisst ikke skriver nøyaktige detaljer. Man ser jo hvor lett folk på et forum husker alle detaljer rundt en person. Så det er viktig å ikke gi seg helt til kjenne. :) . Er forresten enig i mye av det @laban sier. Og man skal være forsiktig i slike sammenhenger om hva man forteller eller ikke. Ikke detaljere alt for mye. Jeg har ingen ønske om å bli kjent igjen av folk som kjenner meg, eller han. 

 

 

 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Det noen spurte om lenger opp, var om kollektivet består av familiemedlemmer eller kolleger / venner.

Det består hovedsaklig av familie. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Det noen spurte om lenger opp, var om kollektivet består av familiemedlemmer eller kolleger / venner.

Jeg var ute å gikk tur med han i halvannen time i går. Ikke lenge. Men vi drøftet en del ting rundt planleggelser om livet sammen. Han sendte meg meldinger om at det beste er mulig å flytte inn i en leilighet som står tom. En kamerat har funnet en dame i et annet land, og han har flyttet dit inntil videre. Og han har tilbudt oss om å bo i hans leilighet, og at han mulig leier den ut til oss inntil han selger den. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...