Gå til innhold

Fluoxetin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig........ 

ja ja, bare kutt ut medisinen, men ikke klag når du blir dårlig igjen er du snill. Når du tar et så dumt og bevisst valg må du ta konsekvensene. 

Anonymkode: 4b47d...15f

Ok. Nå tvilte jeg litt. Men har altså ikke tatt dosen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er noe verre som plager meg, trigeminusnervralgi. Måtte ta to lyrica på 75 mg selv om det står en, + paracet og ibux. Nå er det noe dempet men kjenner det fremdeles, håper det går over snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2018 den 12.17, stjernestøv skrev:

Syns bare det er rart hvis 10 mg virker på depresjon. Kan jo hende det har gått over av seg selv, jeg vil ikke ta medisin jeg ikke trenger. 

tro meg, jeg sluttet på fluoxetin i fjor og et år før der igjen, og ble da så dårlig etter noen dager uten, at jeg ble skjelven, fikk "lyn-følelser i hodet" og angsten ble dobbelt så kraftig og jeg fikk panikkanfall hele dagen uansett hvor jeg var. jeg var tilogmed redd når jeg satt på i bil, forsi det føltes ut som jeg var i en karusell når de kjørte. og tillogmed skulle det ingenting til før jeg gråt av elvis-låter. sån er det nokk med depresjoner også. de angstene/depresjonene blir kraftigere enn de var før de begynte på fluoxetin. jeg har funnet ut at fluoxetin holder angsten min i sjakk. sån er det.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

tro meg, jeg sluttet på fluoxetin i fjor og et år før der igjen, og ble da så dårlig etter noen dager uten, at jeg ble skjelven, fikk "lyn-følelser i hodet" og angsten ble dobbelt så kraftig og jeg fikk panikkanfall hele dagen uansett hvor jeg var. jeg var tilogmed redd når jeg satt på i bil, forsi det føltes ut som jeg var i en karusell når de kjørte. og tillogmed skulle det ingenting til før jeg gråt av elvis-låter. sån er det nokk med depresjoner også. de angstene/depresjonene blir kraftigere enn de var før de begynte på fluoxetin. jeg har funnet ut at fluoxetin holder angsten min i sjakk. sån er det.

Jeg ble veldig rar i går,men blir jo rar innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...