AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Da mener jeg blandt søsken, foreldre, onkler , tanter og kusiner/fettere og deres evt. partnere. De har hatt sine problemer de også som alle andre, men ingen som jeg vet som har slitt med depresjon i den grad jeg har. Ei har de heller vært arbeidsledige noen gang. Problemet mitt er altså, at jeg etter jeg har flyttet til Oslo , og etter dette reiste til mange forskjellige land så har jeg kanskje begynt å se litt annerledes på ting enn før. Jeg kjenner folk med muslimsk bakgrunn og det er en del av problemet her. Alle i min familie hater muslimer. Og jeg føler at de ser ned på meg fordi jeg ikke har funnet meg en lokal mann og fått barn med han, særlig nå i min alder av 28. De har ikke sagt det, men jeg føler jeg glir fra dem. Anonymkode: a1388...137 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445988-f%C3%B8ler-jeg-er-den-som-blir-sett-p%C3%A5-som-dum-i-familien/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Da mener jeg blandt søsken, foreldre, onkler , tanter og kusiner/fettere og deres evt. partnere. De har hatt sine problemer de også som alle andre, men ingen som jeg vet som har slitt med depresjon i den grad jeg har. Ei har de heller vært arbeidsledige noen gang. Problemet mitt er altså, at jeg etter jeg har flyttet til Oslo , og etter dette reiste til mange forskjellige land så har jeg kanskje begynt å se litt annerledes på ting enn før. Jeg kjenner folk med muslimsk bakgrunn og det er en del av problemet her. Alle i min familie hater muslimer. Og jeg føler at de ser ned på meg fordi jeg ikke har funnet meg en lokal mann og fått barn med han, særlig nå i min alder av 28. De har ikke sagt det, men jeg føler jeg glir fra dem. Anonymkode: a1388...137 Kanskje du skal sette deg ned og snakke med dem? Anonymkode: 29117...33b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445988-f%C3%B8ler-jeg-er-den-som-blir-sett-p%C3%A5-som-dum-i-familien/#findComment-3881358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.