Gå til innhold

Føler jeg er den som blir sett på som dum i familien.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da mener jeg blandt søsken, foreldre, onkler , tanter og kusiner/fettere og deres evt. partnere.
De har hatt sine problemer de også som alle andre, men ingen som jeg vet som har slitt med depresjon i den grad jeg har. Ei har de heller vært arbeidsledige noen gang. 
Problemet mitt er altså, at jeg etter jeg har flyttet til Oslo , og etter dette reiste til mange forskjellige land så har jeg kanskje begynt å se litt annerledes på ting enn før. Jeg kjenner folk med muslimsk bakgrunn og det er en del av problemet her. Alle i min familie hater muslimer. Og jeg føler at de ser ned på meg fordi jeg ikke har funnet meg en lokal mann og fått barn med han, særlig nå i min alder av 28. 
De har ikke sagt det, men jeg føler jeg glir fra dem. 

Anonymkode: a1388...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da mener jeg blandt søsken, foreldre, onkler , tanter og kusiner/fettere og deres evt. partnere.
De har hatt sine problemer de også som alle andre, men ingen som jeg vet som har slitt med depresjon i den grad jeg har. Ei har de heller vært arbeidsledige noen gang. 
Problemet mitt er altså, at jeg etter jeg har flyttet til Oslo , og etter dette reiste til mange forskjellige land så har jeg kanskje begynt å se litt annerledes på ting enn før. Jeg kjenner folk med muslimsk bakgrunn og det er en del av problemet her. Alle i min familie hater muslimer. Og jeg føler at de ser ned på meg fordi jeg ikke har funnet meg en lokal mann og fått barn med han, særlig nå i min alder av 28. 
De har ikke sagt det, men jeg føler jeg glir fra dem. 

Anonymkode: a1388...137

Kanskje du skal sette deg ned og snakke med dem?

Anonymkode: 29117...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...